какво мислите за този начин на трениране:

15.08.06
13:09

Азично досега не съм тренирал така и нищо не мога дакажа:

ден 1:
- гърди - лежанка 4серии
        - флайс от 45градуса 4серии
- гръб - хоризонтален скрипец 4серии
      - вертикален скрипец 4серии
- бицепс - дъмбели 5серии

ден 2:
- рамо - smith 4серии
      - Z щанга пред гърди 3серии
      - дъмбел 3серии
- крака

ден 3: почивка

ден 4: почивка

ден 5:
- бицепс - прав с Z щанга 4серии
          - scot 4серии
          - чукове 4серии
- трицепс - лежанка с Z щанга 4серии
          - скрипец 4серии
          - дъмбели 4серии

ден 6:
- гърди - флайс от 45градуса 5серии
- рамо - раменна преса 5серии
- гръб - вертикален скрипец 5серии

ден 7: почивка

това което целя е покачване на маса (сега съм 60кг.) + много ядене + креатин и протеини
някакви мнения???

SE

15.08.06
13:46
#1

пич вземи погледни малко сайта http://bb-team.com/ има много добри програми за начинаещи .
тва което си го написал е пулно безумие
как ще правиш на 1 тренировка гърди гръб и бицепс ?!?

15.08.06
14:10
#2

Доста хаотично - ще стигнеш на ден 5 и ще забравиш какво е трябвало да правиш  :lol:

Тези завъртания на тренировките са малко особени...дали ще можеш да ги правиш - 1ви и 6ти ден, май са лоша идея...

Попрегледай сайта :)

15.08.06
16:06
#3

Интересна програма, но явно пренебрежителна към краката. Да не говорим, че тези скрипци за гърба са крайно недостатъчни. Щом целиш покачване на маса, по добре да наблегнеш на тези две групи, вместо на ръцете.

15.08.06
16:30
#4

да пренебрежителна е кам краката - те са по-развити от горната част - затова така.
За гърба и гърдите - повтарям ги в 6тия ден - вапреки повторението ли мислиш че не е достатачно?

15.08.06
17:10
#5

Според мен са недостатъчни, защото имам известно пренебрежително отношение към скрипците-лично мнение, не е задължително за всички. За мен, ако няма мъртва тяга и гребане/или мечка/ в програмата, както и набиране, гърба не си го тренирал. Това, че повтаряш мускулните групи не е непременно добре, даже според мен е излишно, ако правиш тези хубави упражнения, които споменах. За гърдите-ок, може да минеш с тези двете, но гърба не го виждам само с два скрипеца.
За крака надявам се, поне клекове правиш, защото от тях расте всичко, не само бедрата.

Ти ако от сега започнеш с това чудо няма да ти е лесно  :)  В сайта има доста добри програми за начинаещи. Следвай ги стриктно и се храни както трябва.

21.08.06
23:27
#7

Не е добър сплита, може да се направи доста по добър, още повече като дадеш и по точна информация за теб и стажа ти

EL

27.08.06
15:41
#8

Не ме кефи  :cry:

27.08.06
16:10
#9

Гръб гарди бицепс -? Гръб гарди рамо -? братле я виж еи тука и си харесаи програма сичките са хубави от тука си харесаи  http://www.bb-team.org/training/
аз ти препоръчвам тази щот гледам че си нов в занаята :) http://www.bb-team.org/training/000157.php

Успех :)

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1