трябва ми Програма за бицепс

15.08.06
14:47

аз съм начинаещ и някои може ли да ми даде програма за трениране на бицепс без тежести

15.08.06
14:54

Защо без тежести??

Иначе се сещам само за набиране с тесен подхват, но това не може да бъде достатъчно, ако искаш наистина солидна ръка.

15.08.06
14:57

трябва ми без тежести за да мога да ги изпълнявам в къщи

15.08.06
15:03

също забравих да кажа че ми трябва и за прасеца без тежести

15.08.06
15:03

Е, в този случай и набиранията не вършат работа, освен ако нямаш къде да ги правиш.

Моят съвет е - вземи си някакви дъмбели с там каквато тежест сметнеш за себе си и действаш.

Предполагам, че искаш да работиш за маса => бицепсово сгъване от стоеж 3 серии по 8 повторения
най-добре виж статиите в сайта - там ясно е описано как да намериш това, което ти трябва за твоите нужди

едит: прасец - повдигане на пръсти :!:

15.08.06
16:38

а как да си направя пограмата от лицеви упори коремни преси и » Бицепсово сгъване с дъмбели

15.08.06
17:23

за корема и прасците - 2-3 пъти седмично по 3 серии по 20-50 повторения.
Бицепс - 3х8
за лицевите упори е строго индивидуално...редувам 2 практики - 3х25 или...10х15 (ако си нямам работа :lol: ). Съветвам те да правиш първото, по-скоро, ако можеш да стигнеш тази бройка. Не гони високите повтореня, защото от тях смисъл няма, освен ако не искаш да поставяш рекорди, но на кого му пука изобщо? :oops:
Моделирай според възможностите си.

Лицеви опори за гърди или за трицепс искаш да правиш насочено? (първите са по-лесни)

15.08.06
19:21

лицеви опори за гърди
а тази програма дето ми я каза:
за корема и прасците - 2-3 пъти седмично по 3 серии по 20-50 повторения.
Бицепс - 3х8
за лицевите упори е строго индивидуално...редувам 2 практики - 3х25 или...10х15
всеки ден ли да ги права

15.08.06
19:42

ами това се явява алтернативна програма, така че можеш да правиш 4-5макс пъти в седмицата тежки серии с лицевите.