ПЕК ДЕК

16.08.06
11:05

Правите ли пек дек? Мислите ли че е добре за маса? Моля Модераторите да прибавят и НЕ щото го написах ма не излиза

Не правя по 2 причини. Първата е че нямаме такава машина. Втората е че като има флайс, защо да го заменям с това  8)

16.08.06
11:24
#2

[quote author=“manson”]Не правя по 2 причини. Първата е че нямаме такава машина. Втората е че като има флайс, защо да го заменям с това  8)

Абсолютно.Това си е едно доста безмислено упражнение,поне според мене

16.08.06
12:42
#3

Аз лично не го правя. Просто смятам, че това е упражнение за напреднали, които желаят да поддържат формата си и не е ефективно за натрупване на маса. Освен това, при седналото положение и по-големи тежести, взлиза и гърба, много се напряга бицепса. Лег и полулег. Който иска големи гърди, трябва да лежи(и да вдига).

16.08.06
13:05
#4

Правил съм го няколко пъти, но не усещах ефект от него.
Гласувах с НЕ  :D ...друго си е флайса...

16.08.06
15:18
#5

Да!

FZ

16.08.06
15:23
#6

Не няма файда от това упражнение . Предпочитам полуоувъра , флайса и кросоувъра  :P

16.08.06
16:01
#7

Да правя Пек-дек в края на тренировката си за гърди,но само колкото да донапомпя гърдите от външната и вътрешната им страна.

newbie

16.08.06
22:36
#8

[quote author=“ScumSmasher”]Аз лично не го правя. Просто смятам, че това е упражнение за напреднали, които желаят да поддържат формата си и не е ефективно за натрупване на маса. Освен това, при седналото положение и по-големи тежести, взлиза и гърба, много се напряга бицепса. Лег и полулег. Който иска големи гърди, трябва да лежи(и да вдига).

+ Кофичките  :wink:

и аз съм на такова мнение

14.09.06
19:52
#9

малее кви работи има във ваще зали  :shock: аз за такова не съм си и мечтал при нас лег преса че пек дек машина  :(

Предпочитам флайс.

15.09.06
15:47
#11

abe pek deka e uprajnenie za oformqne i se pravi v kraq na trenirovkata pri mene li4no ima efekt Neznam kvo ne mu haresvate :wink:

Петко К - пиши на кирилица!

FIREBLADE

15.09.06
16:08
#12

на суперсерия с нещо друго го права накрая(примерно с кофи или флай) ама рядко и с много повторения-50 права 10 почивам 2-3 секунди и така до 50

15.09.06
18:12
#13

Аз го използвам за да разнообразя  тренировките .За разлика от флайса тук може да контролираш тежестта значително по-добре.По този начин може да правиш упражнението много бавно - напомпването е гарантирано.

15.09.06
21:19
#14

Да ,Правя Пек - дек. Не знам дали е по-лош от флайса за маса, но със сигурност изолира по - добре гърдите и може да се използва например за дропсерии за напомпване след края на обичайната тренировка

15.09.06
23:38
#15

Ноне
По простата причина че нямам машина

16.09.06
09:00
#16

Не ги правя ... Замествам ги с Флайс  :wink:

16.09.06
09:42
#17

Не, защото...нямам такава машина.. :?
Може би по-нататъка, ама преди това бих си взел кросоУвър.  8)
/ а къде ще ги сбутамммм.../

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1