По-чисто изпълнение или повече килорами?

23.08.06
11:21

От скоро тренирам и обикновено с дадена тежест упражнението ми е лесно и мога да го изпълня чисто а при следващата тежест вече е доста трудно особено на последните серии и като че ли си помагам с други мускули а не с тези, които трябва да натоварвам. Как е по-добре - леко, но чисто или по-тежко и не съвсем чисто?

Чистото изпълнение е по-добре,пропускаш този вариант, при които твои приятел те пази и вдигаш тежко и го правиш чисто, просто с малка помощ от него.

newbie

23.08.06
12:15
#2

чисто , и тежко доколкото можеш да направиш чисто

23.08.06
12:30
#3

На мен често ми правят забележки да вдигам по-леко... тоест значи чисто.

...варирай тежестите, както може би е искал да каже по-горният...

23.08.06
14:32
#4

прави с толкова кг с колкото можеш да правиш чисто упражненията и един или два пати месечно прави тренировки с максимум кг...така ще имаш оптимални резултати

RE

23.08.06
15:28
#5

Аз винаги съм се придържал към по-чистото изпълнение на упражненията, за сметка на килограмите.
Може да се каже, че съм последовател на тактиката на Недик, тъй като за мен има разлика между културизъм и силов трибой, за разлика от някой където правят читинги , блъскат като луди, викат, мъчат се, късат, разтягат, няма ги по 1 месец в залата и после пак същия начин на трен. Сякаш са на състезние по вдигане от лег и залога е златен медал.
Аз си залагам на достигане на добри размери и яко помпене, силата я оставям на заден план.
ако бях се ориентирал към силовия трибой нещата щяха да изглеждат по друг начин.
:wink:

23.08.06
15:49
#6

[quote author=“realityman”]Аз винаги съм се придържал към по-чистото изпълнение на упражненията, за сметка на килограмите.
Може да се каже, че съм последовател на тактиката на Недик, тъй като за мен има разлика между културизъм и силов трибой, за разлика от някой където правят читинги , блъскат като луди, викат, мъчат се, късат, разтягат, няма ги по 1 месец в залата и после пак същия начин на трен. Сякаш са на състезние по вдигане от лег и залога е златен медал.
Аз си залагам на достигане на добри размери и яко помпене, силата я оставям на заден план.
ако бях се ориентирал към силовия трибой нещата щяха да изглеждат по друг начин.
:wink:

В силовият трибой никой не вдига нечисто, там не ти признават такива вдигания, има си определени правила ;)
А силата не трябва да я оставяш на заден план - има доста пряка връзка между силата и масата.

23.08.06
21:13
#7

Чисто естествено- при нечисто и с големи тежести не товариш мускулите и на 70 % а ставите го отнасят
Най много контузия да си навлечеш

24.08.06
18:03
#8

Използвай максималната тежест, с която можеш да тренираш чисто. Разбира се, последните едно две повторения може да с помощ, когато стигнеш отказа, но това вече е друго.

25.08.06
11:11
#9

[quote author=“Ultima Ratio”]Използвай максималната тежест, с която можеш да тренираш чисто.

Напълно съгласен. Максимално възможните тежести, с които можете да изпълните чисто зададеният брой повторения.

25.08.06
11:25
#10

[quote author=”Петко К”]Напълно съгласен. Максимално възможните тежести, с които можете да изпълните чисто зададеният брой повторения.

+ бавно изпълнение и със 2 секундно задържане в горно положение, поне аз така правя :)

25.08.06
12:37
#11

[quote author=“3230”][quote author=”Петко К”]Напълно съгласен. Максимално възможните тежести, с които можете да изпълните чисто зададеният брой повторения.

+ бавно изпълнение и със 2 секундно задържане в горно положение, поне аз така правя :)

Не, изпълнението е максимално бързо и мощно и не задържам никъде.

25.08.06
13:35
#12

И ако може и аз да добавя... :)
Експлозивно избутване на тежеста последвано от нейното бавно спускане,или т.нар. негативни повторения (когато отпускаш тежеста).Не е важна чак толкова огромната тежест,а прецизното изпълнение и както в едно списание бяха написали да използваме ползата от негативите.Методика която и Дориан е ползвал,както и много други културисти.Не е лошо обаче от време на време мускула да се стресира и с по големи тежести.
Успех. :wink:

newbie

25.08.06
15:48
#13

[quote author=“Jay_C”]И ако може и аз да добавя... :)
Експлозивно избутване на тежеста последвано от нейното бавно спускане,или т.нар. негативни повторения (когато отпускаш тежеста).Не е важна чак толкова огромната тежест,а прецизното изпълнение и както в едно списание бяха написали да използваме ползата от негативите.Методика която и Дориан е ползвал,както и много други културисти.Не е лошо обаче от време на време мускула да се стресира и с по големи тежести.
Успех. :wink:

дам , и аз от некаде съм чел , спускането се прави 2 пъти по-бавно от избутване , ама не спазвам аз много този принцип  :P

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1