Относно корема

23.08.06
23:36

значи вапроса ми е , има ли такова нещо като претрениране на коремните мусколи , защото правя всеки ден корем (всички упражнения които се сещам) , от време на време след някоя голяма серия от 10 дена да кажим да съм праил корем без почивка правя 1-2 дена почивка и пак и не ми се чувства изморен нямам мусколна треска такива работи , та има ли претрениране на коремните мусколи и пречи ли както при останалите ??

Предварително благодаря!

24.08.06
00:13
#1

Има такова нещо като претрениране на коремните мускули и пречи както при останалите.
На доста места е писано това ;)

24.08.06
10:10
#2

Barcelona_FC дай ми поне 1-2 примера , защото явно не съм успял да намеря , да ми помогнеш малко

Мерси!

StronG™

24.08.06
10:18
#3

[quote author=“bezstrashen”]Barcelona_FC дай ми поне 1-2 примера , защото явно не съм успял да намеря , да ми помогнеш малко

Мерси!

просто не ги тренирай всеки ден, това е номера :wink:  мускула има нуйда от почивка и ако го товариш всеки ден няма да расте :wink:

24.08.06
13:31
#4

Бе аз не съм с много голям стаж има няма 1 годна , но и аз в началото като тебе се опитвах да правя корема всеки ден и разбрах че няма да стане така. Затова ще те посъветва да го прави поне през 3 дена като гледаш не да правиш повече повторения ,а да се опитваш да го стресираш колкото се може повече т.е. слагаш тежест ;) . Успех

24.08.06
13:42
#5

Много трудно може да се стигне до претрениране на корема,освен ако постоянно се прави с тежести.За изкараш добре оформени плочки/след като се махне мазнината/ е необходима не повече от 2-3 пъти седмично да се работи бавно и с тежест от около 12-15 повторения.Мускул като всички останали така че трябва да се тренира като например рамото.Постояно правене на преси може да намали талията,но когато изчистиш ще се видят малки и почти не забележими плочки

24.08.06
14:51
#6

чакай да обобща значи корем с теежести като се тренира се прави веднъж в седмицата като др-те МГ,  2,3 упр. по 3-4серии?

24.08.06
18:27
#7

да е ясно  :lol:  тогава друг вапрос , някои в залата (доста големичак и с опит) ми беши казал да не правя това упражнине наклон в страни с дъмбел (или както се казва - http://www.bb-team.org/exercise/000068.php ) за страничните мусколи на корема , защото така ще ми пораснат много тези мусколи и талията ще ми стои голяма дори да сваля всякакви вазможни мазнини , според вас има ли такива опасности ?[/url]

25.08.06
15:25
#8

за увеличаване на обиколката на ханша нз, но дори и така да е, мислиш ли че като всички др МГ се увеличат и ясно се очертае дисбаланса ще е мн по-хубаво? Аз не

25.08.06
15:58
#9

мии аз нямам никакво мнение по въпроса просто този човек ми каза да не го правя това упражнение , защото след време ще натрупам доста ММ и ще е грозно , все пак трябва да сме с малък ханш и голям гръб (но аз си го правя  :lol: )

KA

25.08.06
19:34
#10

Лично аз за страничната част правя на уреда за хиперекстензии но си слагам краката и тялотно на страни и така правя наклони и повдигания на цялото тялокато при изправяне се завъртам към краката а при слизане си изправям тялото в правилна позизия.

25.08.06
20:47
#11

дам мерси , общо всето няма да обръщам внимание на чутото от мен  :lol:

28.08.06
13:03
#12

[quote author=“jalokin”]чакай да обобща значи корем с теежести като се тренира се прави веднъж в седмицата като др-те МГ,  2,3 упр. по 3-4серии?

точно обобщение (1-2 пъти в седмицата - индивидуално е) !
ако питате мен админите би трябвало да направят няколко важни теми една от които за трениране на корема, за да спрат хората да пускат всяка седмица еднакви теми как се правят плочки .. :wink:

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1