Какво , кога и как правите за Трапец?

25.08.06
23:07

значи аз примерно правя винаги трапец с гърбър (по точно след гърба) и редувам само 2 упражнения (защото само тях знам) :дърпане на дъмбели за трапец и същото с щанга и правя 1 упражнение по 3 серии към 10 повторения не по малко , та вапроса ми е следния - вие кога правите трапец с коя мускулна група , какво упражнение и по колко серии (неможах да намеря такава тема , не търся хиляда отговори , нито сто , само 5-6 са ми нужни , а ако има така тема моля дайте линк към нея да я прочета)

Мерси предварително!

26.08.06
08:47
#1

[quote author=“bezstrashen”]значи аз примерно правя винаги трапец с гърбър (по точно след гърба) и редувам само 2 упражнения (защото само тях знам) :дърпане на дъмбели за трапец и същото с щанга и правя 1 упражнение по 3 серии към 10 повторения не по малко , та вапроса ми е следния - вие кога правите трапец с коя мускулна група , какво упражнение и по колко серии (неможах да намеря такава тема , не търся хиляда отговори , нито сто , само 5-6 са ми нужни , а ако има така тема моля дайте линк към нея да я прочета)

Мерси предварително!


Еми аз правя Рамо+Трапец по точно средно рамо ... Правя 3x8 дърпане на щанга и после 3х8 с дъмбели  :wink:

FZ

26.08.06
09:56
#2

и с гръб и с рамо може да се прави трапец въпрос на личен избор . 8)

26.08.06
10:17
#3

[quote author=“BIG PICHAGA”]и с гръб и с рамо може да се прави трапец въпрос на личен избор . 8)


Зависи .. Ако правиш чукове и м.тяга за гръб прави трепеца с гърба ... но ако правиш само скрипци го прави с рамото  :wink:

26.08.06
11:40
#4

еми то и аз правя това

Правя 3x8 дърпане на щанга и после 3х8 с дъмбели

само , че с гърбът обаче нещо немога да напомпя кат хората тоз трапец , какво да пробвам да овелича серии-те или повторенията и да намаля килограмите

Мерси!

26.08.06
13:34
#5

[quote author=“TREVATA”]Зависи .. Ако правиш чукове и м.тяга за гръб прави трепеца с гърба ... но ако правиш само скрипци го прави с рамото  :wink:

Ако правиш чукове и тяга, кажи речи се обезсмисля да тренираш трапеца със специални упражнения.

26.08.06
13:57
#6

Упражнението което развива максимално трапеца е-

тяга
тяга
тяга
тяга
тяга
тяга
...и ТЯГА

26.08.06
14:46
#7

Правя трапеца кога ми падне - 1 седмица веднъж, после 2 пъти...после 1 път...някога не правя изобщо. Расте си добре.

26.08.06
23:17
#8

В момента аз правя една програма за сила в която не е включен трапеца. Програмата е 3-пъти в седмицата да се ходи в зала, но аз ходя и в събота за да си направя трапец и предмишница

26.08.06
23:39
#9

[quote author=“RAMBO”]Упражнението което развива максимално трапеца е-

тяга
тяга
тяга
тяга
тяга
тяга
...и ТЯГА

А гръб, гръб , гръб,гръб, гръб , гръб,гръб, гръб , гръб,гръб, гръб , гръб,гръб, гръб , гръб,гръб, гръб , гръб,гръб, гръб , гръб,гръб, гръб , гръб дали не го развива ?????

27.08.06
00:07
#10

izvod : ne pravi trapec odelno ... toi i bez tva se razviva puk i toi te pravi vizualno s tesni ramene taka 4e ne e mn gotino ako ne si naistina mn qk…togava si e napravo zaduljitelno da ima6 qk trapec(gorna 4as) :)

Петко К - Пиши на кирилица, има си правила!

Skari

27.08.06
10:44
#11

Като изключим допълнителното натоварване от гърба, упражнението за трапец е само ЕДНО, а методите за изпалнение са дозина!Дали ще го правиш с дъмбели или с щанга и дали ще дърпаш щангата отпред или от зад си е въпрос на личен избор!На мен лично упражнението за трапец ми е едно от любимите, защото ЕСТЕСТВЕНО като един билдер на 17 години все още изпалнението на дадено упражнение с големи тежести задоволява обилно психиката ми  :wink: , което от своя страна е мн важно за стремежа да продължавам още по уверено напред!!!Все пак мисля, че е впечатляващо за един 17 годишен билдер да сложи 160 кг и да направи 8-10 повторения за дадено упражнение.Много е важно ВИНАГИ да тренираш така, че не само да усещаш умората след тренировка ами и да си доволен от постиженията, защото това влияе положително на психиката и е от голямо значение за стремежа ти напред!!! :wink:  :wink:  :wink:

(Малко се поовлякох ама какво да се прави - СВОБОДА НА СЛОВОТО  :wink: )

FIREBLADE

27.08.06
12:04
#12

[quote author=“bezstrashen”]значи аз примерно правя винаги трапец с гърбър (по точно след гърба) и редувам само 2 упражнения (защото само тях знам) :дърпане на дъмбели за трапец и същото с щанга и правя 1 упражнение по 3 серии към 10 повторения не по малко , та вапроса ми е следния - вие кога правите трапец с коя мускулна група , какво упражнение и по колко серии (неможах да намеря такава тема , не търся хиляда отговори , нито сто , само 5-6 са ми нужни , а ако има така тема моля дайте линк към нея да я прочета)

Мерси предварително!

малко повторения правиш трапеца както и прасеца реагират най-добре на повече повторения(20)

27.08.06
12:33
#13

и това е истина около 20 и то мн бавно със по секунда в двете крайни полужения..... а според мен тва е начина а не големите кила... то кат правиш тяга с 150 и повече ще вдигнеш за трапец .... лично аз кав вида някой да прави 5-6 до отказ със големи тежести ми е смешно.... не му се възхищавам мн мн

27.08.06
13:24
#14

Трапецът,аз лично го тренирам с рамо,но и без това рядко го правя,поради простата причина,че трапецът се тренира достатъчно от упражненията за гръб...

27.08.06
13:34
#15

дам мерси за отговорите , но аз смятам да си го тренирам , защото е доста малък в сравнение с раменете изглежда сякаш, че нямам трапец , което стои грозно  :oops:

Мерси ви пак!

morphey

28.08.06
00:32
#16

[quote author=“ASTOR”][quote author=“RAMBO”]Упражнението което развива максимално трапеца е-

тяга
тяга
тяга
тяга
тяга
тяга
...и ТЯГА

А гръб, гръб , гръб,гръб, гръб , гръб,гръб, гръб , гръб,гръб, гръб , гръб,гръб, гръб , гръб,гръб, гръб , гръб,гръб, гръб , гръб,гръб, гръб , гръб дали не го развива ?????

Повдигане на раменете с щанга от стоеж е упражнението което най-добре развива предната част.
Иначе тягата и другите упражнения за гръб развиват цялата задна част.
При Силовото повдигане и при въртолета  трапеца е синергист

28.08.06
11:04
#17

[quote author=“bezstrashen”]значи аз примерно правя винаги трапец с гърбър (по точно след гърба) и редувам само 2 упражнения (защото само тях знам) :дърпане на дъмбели за трапец и същото с щанга и правя 1 упражнение по 3 серии към 10 повторения не по малко , та вапроса ми е следния - вие кога правите трапец с коя мускулна група , какво упражнение и по колко серии (неможах да намеря такава тема , не търся хиляда отговори , нито сто , само 5-6 са ми нужни , а ако има така тема моля дайте линк към нея да я прочета)

Мерси предварително!

Въобще не го правя,но ако все пак реша го правя с рамото 1 упр.обикновено повдигане на раменете 2х12

EL

28.08.06
11:24
#18

[quote author=“TREVATA”][quote author=“bezstrashen”]значи аз примерно правя винаги трапец с гърбър (по точно след гърба) и редувам само 2 упражнения (защото само тях знам) :дърпане на дъмбели за трапец и същото с щанга и правя 1 упражнение по 3 серии към 10 повторения не по малко , та вапроса ми е следния - вие кога правите трапец с коя мускулна група , какво упражнение и по колко серии (неможах да намеря такава тема , не търся хиляда отговори , нито сто , само 5-6 са ми нужни , а ако има така тема моля дайте линк към нея да я прочета)

Мерси предварително!


Еми аз правя Рамо+Трапец по точно средно рамо ... Правя 3x8 дърпане на щанга и после 3х8 с дъмбели  :wink:

И аз правя рамо и трапец заедно  :D

29.08.06
11:16
#19

Значи.. трапец правя в тренировката за гръб и по-точно след нея.
Правя едно упражнение, като “през тренировка” го правя или с дъмбели или с права щанга. Повторенията са 8-10, а сериите 2-3, в зависимост от мерака.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1