Имам въпросче за програмите в сайта

29.08.06
13:08

първи ден - гърди, рамо, трапец, корем
втори ден - почивка
трети ден - гръб, крака
четвърти ден - почивка
пети ден - бицепс, трицепс, корем
шести ден - почивка

От по този начин постнатата програма в тоя сайт излиза, че всяка мускулна група се тренира само по веднъж седмично (все пак 6 дена почивка :shock:  !) Няма ли да е по-добре и по-”хипертрофиращо :lol: ” , ако е малко по-интензивно?

Първият ми пост тука - НАЗДРАВЕ

Sourcemag

29.08.06
15:01
#1

1во има си специален раздел за програмите
2ро най добре е да тренираш всеки ден всички групи как не сме се сетили до сега  :shock:

29.08.06
18:36
#2

Колкото по-често тренираш, толкова по-голяма е опасността да претренираш. Един път седмично е напълно достатъчно, освен ако не си много напред с материала.

29.08.06
19:46
#3

[quote author=“Ultima Ratio”]Колкото по-често тренираш, толкова по-голяма е опасността да претренираш. Един път седмично е напълно достатъчно, освен ако не си много напред с материала.

Един път седмично,въобще да тренираш или по един път на седмица всяка МГ  :roll:  :?: Защото малко двусмислено стана.

EL

29.08.06
21:08
#4

chicksey щом е писано, че един път се тренира мускулна група значи трябва да се тренира 1 път седмично и тва е :!:

Каквото си пише в програмата това е. Ти единствено избираш дали да я следваш или не.

30.08.06
15:38
#6

[quote author=“djpetko”][quote author=“Ultima Ratio”]Колкото по-често тренираш, толкова по-голяма е опасността да претренираш. Един път седмично е напълно достатъчно, освен ако не си много напред с материала.

Един път седмично,въобще да тренираш или по един път на седмица всяка МГ  :roll:  :?: Защото малко двусмислено стана.

Мда, двусмислено стана, извинявам се :D . Един път седмично мускулна група ми беше идеята.

31.08.06
17:16
#7

Мерси за отговорите ! Аз знаех и преди да си постна въпроса за опасността от претрениране , но си мислех , че поне по 2 пъти на седмица може да се тренира дадена м. гр. , но вие сте Pro - тата , така че ...  :wink:

31.08.06
17:36
#8

[quote author=“chicksey”]Мерси за отговорите ! Аз знаех и преди да си постна въпроса за опасността от претрениране , но си мислех , че поне по 2 пъти на седмица може да се тренира дадена м. гр. , но вие сте Pro - тата , така че ...  :wink:

Ами то може. Въпроса е да се възстановяваш без проблеми до следващата тренировка, не е казано, че трябва да е точно една седмица този период.

31.08.06
17:38
#9

Проблема е че некаде четох , че на мускула са напълно достатъчни 72 часа за възстановяване и заради това постнах темата ...

31.08.06
17:48
#10

[quote author=“chicksey”]Проблема е че некаде четох , че на мускула са напълно достатъчни 72 часа за възстановяване и заради това постнах темата ...

Няма фиксирани часове, това обяснявам.
Зависи от обема и интензивността на натоварването и възможностите ти за възстановяване, които включват освен генетиката ти и режима - храна, сън, суплементи и т.н.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1