Гърди ?

29.08.06
22:39

На колко части се разделя гръдният мускул ? Хич не разбирам ... а искам да знам каква е разликата от всичките упражнения за гърди ... широк хват...тесен хват... пек дек... флайс....горна, долна част... моля да ми обясните  :wink:

VL

29.08.06
23:30
#1

На две. Широк хват - повече се натоварва външната част на гърдите, при тесен - вътрешната. За горната част упр. от полулег (с щанга/дъмбели...), за долна - от лег, даже може и обратен лег същото. Пек дека е по скоро оформящо упр. също и кросоувъра. Флайс - за външната част на гърдите.
Все пак по-добре виж сайта просто :)

29.08.06
23:53
#2

това е така, но иначе гръдният мускул е един и не се дели  :wink:

30.08.06
00:06
#3

Благодаря много ... чудех се за вътрешна и външна част ... главно  :wink: 
Сега се мъча да измисля с какво да си подсеча малко гърдите...и само кофичките ги умея  :roll:

30.08.06
00:15
#4

За да ги подсечеш прави лежанка с обратен наклон.

30.08.06
10:41
#5

Така и не разбрах какво е обратен наклон  :oops:

30.08.06
12:40
#6

The_Duke Пуснато на: Сря Авг 30, 2006 9:41 am   Заглавие: 

————————————————————————————————————————
Така и не разбрах какво е обратен наклон

лежанката трябва да е 45 градуса надоло

30.08.06
14:41
#7

Например на римско столче...

30.08.06
16:36
#8

мускилуте на гърдите са два - голем pectoralis и малък който е точно между пекторалиса и гръдния кош .
пекроталиса се натоварва с познатите упражнения , а малкия гръден мускул се натоварва най-добре с лицеви опори и кофички !

30.08.06
18:56
#9

искаш а каиш че малкия е под големия и ако е така да питам чи ми мнооо интересно важен ли е малкия и зящо....... смисъл дали може да расте и тои до толкова 4е да има значителна разлика като е добре развит..... е не че го намерих в атласа ама айде.... питам шот съм мн зле с гърдите ....като за 1 година ама явно просто са ми по трудни  :)

30.08.06
19:58
#10

Аз трябва много да работа за оформянето...на вътрешната и подсичането на долната част...та се чудех с какви упражнения...  :roll:

Приятелю http://www.bb-team.org/exercise/ имаш описание на всички упражнения и мускули, даже нарисувани. Гледай внимателно и чети още по внимателно и пиши ако има нещо  :)

31.08.06
08:46
#12

[quote author=“The_Duke”]Аз трябва много да работа за оформянето...на вътрешната и подсичането на долната част...та се чудех с какви упражнения...  :roll:


За подсичането лежанка с 45 градуса надолу или кофчки а ... а за вътрешната част избутване с дъмбели от горна лежанка 45 градуса наклон  :wink:

http://www.bb-team.org/graphics/exercise/gurdi/poluleg_dumbel_1.jpg
http://www.bb-team.org/graphics/exercise/gurdi/poluleg_dumbel_2.jpg


Ето ти я и лежанката

http://www.bb-team.org/graphics/exercise/gurdi/obraten_leg_shtanga_1.jpg
http://www.bb-team.org/graphics/exercise/gurdi/obraten_leg_shtanga_2.jpg

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1