за или против кофичките

31.08.06
01:49

да отговарят само тези коитоне си намират гърдите като трудна група или в застои ..... искам да знам тези които са развили добри гръдни мускули дали правят ш******* кофички  :) шот се чудя да ги почвам ли че нещо не ми растат мн мн  :)

31.08.06
01:52
#1

на мен кофичките мн добре ми се отразяват
правя ги като последно (3то) упр

31.08.06
08:58
#2

[quote author=“Lucifer_”]да отговарят само тези коитоне си намират гърдите като трудна група или в застои ..... искам да знам тези които са развили добри гръдни мускули дали правят ш******* кофички  :) шот се чудя да ги почвам ли че нещо не ми растат мн мн  :)


Кофичките не ми харесват кат упражнение но доста хора ги правят ...

JI

31.08.06
09:16
#3

най доброто за маса в гърдите според мен .

31.08.06
09:30
#4

Ако не си ги правил досега, със сигурност ще те изкарат от застоя. Много добро упражнение, не само за долна част, те всъщност натоварват много добре целия гръден мускул.

Nikito1

31.08.06
09:43
#5

Определено съм ЗА,много изцеждат и чувствам болка даже след като направя няколко серии,на мен ми влизат така да се каже :wink:

31.08.06
10:26
#6

Винаги ги правя като последно упраженение, много добре ги усещам.

31.08.06
10:27
#7

И мен много ме кефят. Преди около месец започнах да ги правя и съм много доволен :wink:

31.08.06
11:00
#8

Има и машини който се настройват с каква тежест да ти помагат докато ги правиш, щото не е лесно особено ако си по-тежък и докато свикнеш.

31.08.06
11:42
#9

мерси много за отг. аз и без тва щях да ги правя  :D може ли да ми кажете само кога да ги правя. аз мисля като 2ро упр след лег. и ако може нещо повече за техниката.  :)

eXec

31.08.06
13:53
#10

Ами аз ги правя като 3рето упр. иначе мисля че това е най-доброто упр.за долната част на гърдите...

31.08.06
17:49
#11

Мене много ми се иска да правя , ма съм много тежък. За съжаление и с набиранията имам проблеми  :cry:

Твърдо ЗА. Правя ги последно упражнение(4то.) в 3 серии последната която до отказ. Повторенията... 10 - 12, но не знам ти с какъв стаж си защото аз отначало едвам по 8 правех  :)

31.08.06
19:40
#13

кажете нещо за техниката .....плс аз съм правил кофички но за трицепс на доста тясно с лактите мн до тялото и движението идваше само от трицепсите.....правех не малко без тежести съм стигал до 25-6 иначе съм 181см 84 кила 16г.

Ами аз ги правя с малко по - широк хват от тоя за трицепс и се накланям напред докато се спускам и като се издигам се изправям. Колко е правилно не мога да ти кажа. Някой по вещ от мен да се изкаже, но аз съм доволен и действа.

31.08.06
20:27
#15

Аз лично не ги правя,преди съм ги правил много,но не на 2-рия месец започна застой и ги смених с вдигане на щанга на обратен наклон и сега нямам проблеми.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1