програма

Shyne

31.08.06
14:38

програма за маса кажете дали я бива
понеделник  -  рамо (предно средно) трицепс трапец
вторник  -  крака
сряда    - по4ивка
4етвътак - гарди бицепс
петък  - по4ивка
сабота  -граб задно рамо
неделя - по4ивка

31.08.06
17:38
#1

Добре де само не разбирам защо разделяш рамото.Рамото си е една мускулна група и се тренира цялата както останалите.Защо ако е тана не си си разделил и другите групи за по на 2 дена ???Като се почне една МГ се тренира цялата.

31.08.06
17:39
#2

[quote author=“Dan Kolov”]Добре де само не разбирам защо разделяш рамото.Рамото си е една мускулна група и се тренира цялата както останалите.Защо ако е тана не си си разделил и другите групи за по на 2 дена ???Като се почне една МГ се тренира цялата.

Рамото е три части и може да си се тренират отделно ако искаш.

31.08.06
17:52
#3

Незнам за мен не е така.Защо не тренираш и другите групи така както рамото :?:

31.08.06
17:55
#4

[quote author=“Dan Kolov”]Незнам за мен не е така.Защо не тренираш и другите групи така както рамото :?:

Нищо не пречи и всъщност много хора така ги тренират.

31.08.06
18:06
#5

Щом казваш добре.Аз не съм толкова вещ колкото вас и ще те послушам  :D

Защо пък да не ги разделя? Много хора тренират така и ефекта е същия, в някои случаи са и по доволни даже. Въпрос на личен избор. По темата - ами харесва ми програмата. Не виждам нищо което да не е както трябва. Честно казано дори може да я пробвам.

31.08.06
20:38
#7

[quote author=“georgi_georgiev87”]програма за маса кажете дали я бива
понеделник  -  рамо (предно средно) трицепс трапец

Тук само ми се спря погледа...
Трицепс и рамо в един ден,има много голяма възможност да претренираш трицепсите,но зависи...

31.08.06
21:05
#8

аз пък понеделник тренирам лявата гърда а  вторник дясната и има добър ефект.....

Shyne

31.08.06
21:31
#9

трицепса немога да го претренирам за6тото ми влиза само в едното упражнение за рамо и това е раменната преса
и за непускам до долу да не го моря

01.09.06
11:43
#10

[quote author=“georgi_georgiev87”]
и за непускам до долу да не го моря

То трицепса се включва повече в горната част на движението (при добутването на тежестта), не в долната, но както и да е.

01.09.06
18:45
#11

[quote author=“georgi_georgiev87”]програма за маса кажете дали я бива
понеделник  -  рамо (предно средно) трицепс трапец
вторник  -  крака
сряда    - по4ивка
4етвътак - гарди бицепс
петък  - по4ивка
сабота  -граб задно рамо
неделя - по4ивка

  И аз мислех да почвам нещо такова:
понеделник- рамо + бицепс
вторник - крака
сряда - почивка
четвъртак - гърди
петък - почивка
събота - гръб + трицепс

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1