Бицепс-съвет?

03.09.06
02:12

Ами значи на 17 съм висок съм 181 тежа 65 имам добре развит гръб и малка талия за което съм радостен но ръката ми(34см) по точно бицепса расте малко неприятно,т.е. расте не точно от сгъвката а малко по нагоре и става не дълъг а на топка което на мен хич не ми харесва , та ако знаете с какво мога да го пооправя този недостатък (за мен) ще съм благодарен да чуя някое и друго мнение!

тренировката ми за бицепс:

сгъване на дъмбели от стоеж с въртене накрая        4х10
скотово сгъване                                      4х10
чуково сгъване с дъмбел                              3х10

03.09.06
10:40
#1

до колкото знам топката става от непълно изпълнение на упражненията в смисъл, че не пускаш до долу :wink: така че коригирай това

03.09.06
10:54
#2

Дали ти е “топчест” или “удължен” бицепса първо зависи от тва какво си взел oт маика ти и баща ти.За удължена форма се правят упражнения с думбел със чуков или обратен хват , докато с обикновен хват мускула става по-объл.

Гена за пореден път играе роля тука. Опитай да правиш упражнения с дъмбели от вида “чукови” както са известни. Надявам се ме разбра.

JI

03.09.06
12:00
#4

и какво ще постигне  с тея чукови упражнения като генетично бицепса му е хванат на високо .... а ?
трнирай и това е ...

Ами казвам да опита. Като види, че няма промяна няма какво да прави и си тренира както знае.

IceMan

03.09.06
14:59
#6

аз не съм съгласен с вас според мен ...бицепса може да се коригира -
http://www.bb-team.org/exercise/000047.php
http://www.bb-team.org/exercise/000044.php
мисля че с тези упражнения ще има напредак,поне направи опит !

03.09.06
15:42
#7

A за по-топчест кои упражнения да првим щото моя е издължен а на мен пък тва не ми харесва

IceMan

03.09.06
16:15
#8

според мен :
http://www.bb-team.org/exercise/000045.php
http://www.bb-team.org/exercise/000048.php
аз правя все-възможни упражнения :) и нямам уплакване за форма 8)

03.09.06
17:46
#9

[quote author=“3230”]A за по-топчест кои упражнения да првим щото моя е издължен а на мен пък тва не ми харесва

.

е ти досега какви си правил че да е издължен?

03.09.06
17:59
#10

[quote author=“Ronaldo”][quote author=“3230”]A за по-топчест кои упражнения да првим щото моя е издължен а на мен пък тва не ми харесва

.

е ти досега какви си правил че да е издължен?

Той е написал какви упражнения изпълнява.
За формата играе огромна роля гена ти.Но иначе опитай с първите упражнения от Дъ_Чемп.Може и да помогнат.

IceMan

03.09.06
18:43
#11

разбирасе че ще помогнат габи що за въпроси :) аз сам професионалист от 1 месец 8) имам личен инструктор и за това ги “чаткам” тези работи

(използвани жаргонизми :1 - “чаткам”(разбирам))

03.09.06
19:02
#12

ами аз пък вече направих година и половина и това е единствената “начинаеща грешка” която искам да поправя!

IceMan

03.09.06
19:10
#13

прави онези упражнения които показах(под формата на линк)
и ти гарантирам резултатите ! пиши ми лично след седмица две да ми кажеш дали се наблюдава орелефяване каквото искаш мисля че ще се получи ! и да не ти пука от критиките на другите! 8)  :!:

03.09.06
19:30
#14

на мен от критики не ми пука изобщо просто аз не харесвам такова развитие и повярвай след 1 седмица даже няма да е чул бицепса,трябват поне 2-3 месеца.за това искам да питам 3230 какво е правил до сега??????

IceMan

03.09.06
19:35
#15

прочети по добре аз написах седмица две :)
и на рима ме удари бягай в фитнеса и прави сафари :)
опитай поне и кажи за резултата не след седмица а след две !

успех ! :wink:

03.09.06
20:33
#16

[quote author=“Ronaldo”]на мен от критики не ми пука изобщо просто аз не харесвам такова развитие и повярвай след 1 седмица даже няма да е чул бицепса,трябват поне 2-3 месеца.за това искам да питам 3230 какво е правил до сега??????

:arrow: http://www.bb-team.org/exercise/000046.php
:arrow: http://www.bb-team.org/exercise/000047.php
но както казаха колегите това е предопределено генетично

IceMan

03.09.06
23:30
#17

на всеки човек му се развива по различен начин структурата !

04.09.06
02:58
#18

за да ти е по-топчест бицепса прави концентрично сгъване като не разтваряш ръката до долу :wink:

офф:

The_Champ чуда се дали да те лепна в бисерите като най-хитър юзър :roll:

04.09.06
07:22
#19

Ае пичове няма такива упражнения моя бицепс и той е удължен ,каквито и упражнения да правите бицепса ще порастне ,но няма да промени формата си от топчест на удължен или обратното.

IceMan

04.09.06
17:28
#20

ами “лепни ме в бисерите” ха-ха колко си оригинален на това ли те учат в фитнеса ? :lol:

04.09.06
18:05
#21

Много е важно как държиш лоста , когато правиш упражнения за бицепс.Ако разбираш английски , виж какво казва Милош Сарчев за упражненията за бицепс http://webcast.bodybuilding.com/fitshow/fitshow/episode32/episode32.htm

04.09.06
20:53
#22

концентричното сгъване е наи доброто упражнение според мене за бицепс !!!

04.09.06
22:45
#23

[quote author=“The_Champ”]разбирасе че ще помогнат габи що за въпроси :) аз сам професионалист от 1 месец 8) имам личен инструктор и за това ги “чаткам” тези работи

(използвани жаргонизми :1 - “чаткам”(разбирам))

Ти професионалист ?  :roll:  :roll:
Кой е личния ти инструктор,който те е посъветвал да правиш 6 часа трен. ?? :roll:  :roll:

IceMan

04.09.06
23:40
#24

значи това си е мое решение,той дигна раце от мен лично днес направих 4 часа и 30 минути ;) имам напредък  и знаете ли какво мисля че 4 часа са си много добре и наистина 6 часа е прекалено като се замисля !

05.09.06
00:56
#25

[quote author=“The_Champ”]значи това си е мое решение,той дигна раце от мен лично днес направих 4 часа и 30 минути ;) имам напредък  и знаете ли какво мисля че 4 часа са си много добре и наистина 6 часа е прекалено като се замисля !

Продължаваив същия дух! Като стигнеш 1 час и 15-30 мин. Може и да приказваме за някаква пълноценна тренировка, в момента това което правиш е загуба на време! То се е видяло че от тренировките фаида кои знае каква няма да имаш, ми дано те огрее с някоя от мадамите  :wink:

05.09.06
02:05
#26

The_Champ случаино да си чувал че има три фази. Първата е разкъсване на мускулните влакна, втората заздравяване на влакната и третата когато се изграждат по плутни и по силни, а това случаино става по времето когато почиваш а не когато блъскаш неуморно в залата повече от 2 часа

05.09.06
11:56
#27

4 часа? и кво праиш в тая зала толкова време през тва време требва и да се храниш Тренировка максиумум 2 и 15 минути.

08.09.06
02:24
#28

ами мерси за съветите все пак взех една програма от един приятел който има перфектните ръце и почвам по нея и ще видя.А,като въпрос за трен. в залата,извинявай ама 6 часа трен. ти да не правиш обеден сън там или какво.В ден който се тренира малка и голяма група тренировката да е в максимум час и 10-15 мин ама максимум ако имаш 2 малки (бицепс трицепс примерно) 40 до 50 мин.Защото мускула се нуждае от (голямата мускулна група 40 мин , а малката по 20-25мин.) и след това започва катаболичен процес при който не расте а точно обратното!!!

08.09.06
13:00
#29

тва е до ген

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1