Бицепс - Трицепс

05.09.06
21:24

Днеска реших да правя супер серии  :? скам да попитам длаи съм се справил както трябва.

1-во загрявам и двете мускулни групи ...
2-ро Изтласкване тесен хват за трицепс и веднага ставам и хващам щангата за бицепс от стоеж (и двете ги правя така 4 х 12-10-8-6)
3-то Разгъване на скрипеца и скототво згъване за бицепс (4х10-8-8-6)
4-то Разгъване с дъмпел зад глава за трицепс и концентрично за бицепс ( 3х8 )
5-то задни кофички за трицепс  (2х15) и згъване с дъмпели от стоеж за бицепс 2х6 (разтоварващи)

след това 1 упр за предмишница и ето ме сега пред вас да ви питам дали горе-долу съм направил добра тренировка.
Стажа ми е 2 год и половина (около 1 сериозни тренировки) на 18 год съм и тежа 74 кг. :)

Nikito1

05.09.06
22:10
#1

Ами много добра тренировка си направил,и аз правя суперсерий горе долу по този начин,но много хора се оплакват,че поради по-голямото натоварване получали стрии,ама ако чувстваш,че ти “влиза” продължавай по същия начин :wink:

05.09.06
22:17
#2

[quote author=“Nikito1”]Ами много добра тренировка си направил,и аз правя суперсерий горе долу по този начин,но много хора се оплакват,че поради по-голямото натоварване получали стрии,ама ако чувстваш,че ти “влиза” продължавай по същия начин :wink:

Абе ако усета,че ми влиза нещо където не трябва ще има яко бой  :lol:  :lol:  :lol: но както каза ти тази тренировка много ме напомпа.Ръката ми попринцип е 36 а след този трен беше 38.3-4 :shock:  :shock:
Мисля да правя супер серии през седмица.Сега следващия вторник мисля да си права стандартно бицепс трицепс.Същите упр само,че първо си тренирам бицепса и после почвам трицепса :)
Чакам още съвети  :)

Правилно си решил да не правиш суперсерии всеки път. Програмата ми харесва. Не знам как са ти другите тренировки, но ме съмнява да ти пречи.

05.09.06
22:30
#4

[quote author=“boxerg”]Правилно си решил да не правиш суперсерии всеки път. Програмата ми харесва. Не знам как са ти другите тренировки, но ме съмнява да ти пречи.

Ми значи тренирам 4 пъти в седмицата. Понеделник вторник четвъртък и петък  :)

1-ви ден правя само гръб и малко трапец (мисля от следващата трен да вмъкна и задно рамо,защото усещам,че го товара с гърба)
2-ри ден правя ръце (бицепс трицепс и предмишница) като вмъквам и 2 упр за корем :)
3-ти ден почивам  :twisted:
4-ти ден правя крака (сега мисля да вмъкна и средно рамо)
5-ти ден правя гърди (до сега правех гърди и рамо,но ми казаха,че е кофти комбинация,защото рамото си се натоварвало достатъчно)

Относно добавките :) в момента не пия нищо и съм много доволен.Карам го на ядене  :roll:  :twisted:  :D
След 1 седмица мисля да си взема креатин :)

Ами значи мисля, че доста добре ще ти се отрази тази тренировка. Особено след гръб... няма на къде да бяга  :)

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1