Кое е по-добро?

EL

06.09.06
12:56

Кое е по-добре тичането или велгометара?

06.09.06
15:03
#1

тичане

06.09.06
15:06
#2

[quote author=“Everything”]тичане

06.09.06
15:28
#3

на мене велагометара защото сас тичане гориш и ММ а с вел. по малко % мусколи гориш

06.09.06
15:32
#4

[quote author=“makarona”]на мене велагометара защото сас тичане гориш и ММ а с вел. по малко % мусколи гориш

Според мен, се лъжаш.

FZ

06.09.06
15:36
#5

Аз предпочитам велоергометъра. :wink:

06.09.06
16:06
#6

Велото е оправдание за мързеливите  :mrgreen:

06.09.06
16:38
#7

[quote author=“makarona”]на мене велагометара защото сас тичане гориш и ММ а с вел. по малко % мусколи гориш


хахахах..ае дай някво обяснение защо става така.

Тичането. Нямам нищо против велоаргометъра, но цялостно движение като тичането по ми допада.

06.09.06
19:48
#9

ти4ането наи добре, особено сутрин е наи добре на 4ист въздух

06.09.06
20:47
#10

на гладно  :D

06.09.06
21:00
#11

тичане

EL

06.09.06
21:00
#12

[quote author=“makarona”]на мене велагометара защото сас тичане гориш и ММ а с вел. по малко % мусколи гориш

Последно тва истина ли е ??  :wink:

06.09.06
22:02
#13

не

06.09.06
22:10
#14

При велото можеш да поддържаш по-висок пулс,отколкото при тичането,но и двете според мен са ефективни...

Saint

06.09.06
22:18
#15

абе правете и двете аз поне така правя сутрин на гладно тичам към 13:30 правя кардио според мен така е най-добре.

06.09.06
23:10
#16

[quote author=“djpetko”]При велото можеш да поддържаш по-висок пулс,отколкото при тичането,но и двете според мен са ефективни...

Не е задължително, като бягам пулса ми се вдига много, докато на велото е много по-нисък.

07.09.06
13:57
#17

С риск пак да оплюете човека :lol: , Недик казваше, че велото наистина гори много по-малко мускули, а и няма опасност от контузии все пак.

07.09.06
14:28
#18

Определено тичане тъй като е комплексно упражнение.

п.п Пише се МускУл! , а не мускол ...смех.

07.09.06
23:17
#19

1 час тичане гори 800 kcal,което е най-много сравнено с други аеробни спортове.
100% тичането е по-добро като аеробно упражнение ,но ако става дума за човек с доста наднормено тегло или по-възрастен -велоаргометъра e верния избор заради ставите ,който могат лесно да се увредят при тичането .
Ако става дума за мързел ...спидинга може да свърши чудесна работа т.к. е доста ефективен за топене на мазнини :)

08.09.06
01:31
#20

Айде върти един час велопростотията и после потичай един час във Витоша да видиш кое е по-добре!С тичането работиш не само за крака!С тичането на чист въздух обогатяваш кръвта си с чист кислород!!! 8)

08.09.06
12:58
#21

Кое е по-добро?
Кое е по-добре тичането или велгометара?

много тъп ? тичането естествено

08.09.06
16:48
#22

Можеше и без обидата  8)

08.09.06
18:54
#23

Определено тичането е по-добро.

08.09.06
20:20
#24

много тъп ?

= много тъп въпрос а не че ти си тъп

StronG™

08.09.06
20:26
#25

Нямам време да ходя да тичам, особено като започна училище.Затова вьртя  вьв фитнеса.Няма да си губя времето да ходя до кайлька...... :roll:  и все пак тичането е по-добро от велото, но ако нямаш време и желание да тичаш си вьрти  :)
Вьпрос на личен избор и от 2-те има ефект. :wink:  :)

08.09.06
20:30
#26

Lucifer_
 
Цитат:
много тъп ?
= много тъп въпрос а не че ти си тъп

че той
несам пускал аз темата, така че неможе аз да съм тъп  :P

08.09.06
20:43
#27

зависи за какво става дума, ако е за чистене велоаргометър. Тялото на човек е устроено така, че при тичане гори 40% мускулна маса и 60% мазнини. Освен това при човек занимаващ се с фитнес и тежащ малко повечко при тичането има много по-голямо натоварване в ставите и по-голям риск от контузии. За хора занимаващи се с фитнес - велоаргометър. Или интензивно ходене - метод с койно Стив Рийвс си е правил аеробиката.

08.09.06
21:00
#28

При всички случай съм за тичане.
Е ако наистина е с голямо наднормено тегло, може първо да повърви, или да се пораздвижи с велоаргометър,
но по хубаво от бягането няма  :wink:

08.09.06
23:05
#29

[quote author=“nikki_g”]зависи за какво става дума, ако е за чистене велоаргометър. Тялото на човек е устроено така, че при тичане гори 40% мускулна маса и 60% мазнини. Освен това при човек занимаващ се с фитнес и тежащ малко повечко при тичането има много по-голямо натоварване в ставите и по-голям риск от контузии. За хора занимаващи се с фитнес - велоаргометър. Или интензивно ходене - метод с койно Стив Рийвс си е правил аеробиката.


абе кви са тия глупости бе? ако си набавяш протеин след тичане нищо не губиш! сащото е на велото...сичко зависи от храната ако щеш и с плуване да чистиш!

09.09.06
00:47
#30

праилно  :wink:

09.09.06
11:15
#31

Защо просто не ги редувате , като прибавите и катереното на стълби - ще стресирате мускулите по различен начин и трирте типа кардио са безценни за горене  :wink:

13.09.06
13:21
#32

тичането пък ако е и сред природата съвсем

[quote author=“ElementaL”]Кое е по-добре тичането или велгометара?

зависи от килата!
ако си 150 кила е по добре да въртиш педали, ако си в нормата тичането!

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1