Набирания и лицеви опори

12.09.06
11:58

Тренирам 4-ри пъти седмично сплит с един приятел, който е бил инструктор преди време, тоест тренирам, каквото той ми каже, но искам да чуя и други мнения.

По принцип не правя лицеви опори и набирания, но ако взема да правя, колко е разумно да правя и колко често? Имам предвид извън нормалните 4-ри тренировки. Например сутрин 2х20, вечер набирания или пак лицеви опори, но не системно, само когато ми е на кеф и нямам мускулна треска.

Целта ми не е да стана културист, а да се чувствам добре. Дори в момента се опитвам да сваля от 75 кг на 69 при ръст 177 см като едновременно подобрявам сила и издръжливост. Стажът ми е няколко месеца и не съм отдавна “младеж” :)

StronG™

12.09.06
14:08
#1

Ако в залата тренираш достатьчно здраво, мисля, че не е нужно да правиш лицеви опори и набирания.

12.09.06
14:11
#2

Прави лицеви между два стола, краката са на височината на столовете - например на диван, а ръцете са на столовете. Пускай до колкото можеш да разтегнеш и вдигай - прави така 5 серии до отказ и една-две за разгрявка. Следващата тренировка ще се определи от твоето възстановяване - щом мине мускулната треска значи си готов за нова серия лицеви.

StronG™

12.09.06
14:48
#3

[quote author=“CASINO”]Прави лицеви между два стола, краката са на височината на столовете - например на диван, а ръцете са на столовете. Пускай до колкото можеш да разтегнеш и вдигай - прави така 5 серии до отказ и една-две за разгрявка. Следващата тренировка ще се определи от твоето възстановяване - щом мине мускулната треска значи си готов за нова серия лицеви.

Ама, аз разбрах, че момчето ходи на фитнес и си тренира.Как да прави лицеви до отказ, нали като направи тренировката за гьрди ще претренира?  :roll:

Не виждам смисъл да правиш упражнения извън залата. Набиранията ги вкарваш в тренировката ти за гръб и готово.

lex cazinsky

13.09.06
07:53
#5

лицеви опори без някакво затруднение - тежест , повдигане на краката , с една дъка , с една ръка и един крак , дайвинг и прочие ... та без нещо допълнително си е махане на крачоли. Общо взето - с лицеви опори и пистолети можеш да подържаш цялото тяло в готовност , но пистолети трудно ще овладееш , а от личен опит знам , че лицеви на една ръка ще ти дойдат на нагорнище и ще ги спреш още преди да си ги усъвършенствал. Ама дерзай там , отслабвай. 69 кг  , хех.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1