Нова програма, нови мнения :)

12.09.06
16:36

Почва даскало, нямам време, затова си направих нова програма. Мнения и коментари плс.

1 ден : гърди, бицепс

1. Полулег - 3х10-12
2. Лег - 3х10-12
3. Кросовър - 3х10-12
4. Лицеви опори 2хдо отказ

1. Сгъване на скрипец - 3х10-12
2. Чуково - 3х10-12

2 ден : гръб, трицепс

1.3хдо отказ набирания
2. 3х10-12 чукчета
3. 3х10-12 скрипец зад врат
4. 3х15-20 хиперекстензии с тежест

1. разгъване на горен скрипец - 3х10-12
2. френско 3х10-12
3. кофички на пейка - 2хдо отказ

3 ден : рамо, крака

1. бедрено разгъване - 3х10-12
2. клек - 3х10-12
3. повдигане на пръсти - 3х15-20

1. арнолд преси - 3х10-12
2. изнасяне дъмбели встрани - 3х10-12
3. удари с дъмбели - 2х15-20

Утре ще постна и НВД режима, който ще спазвам. Всяко мнение, критика е добре дошло

:lol:  :P

Saint

12.09.06
17:02
#1

бива но френското е основно упражнение прави го първо след това другите също се отнася и за клековете първо тях след това бедренотo разгъване.

12.09.06
17:06
#2

Да, мерси. Тва не го бях огледал. ЩЕ ги разместя :)

Наблягаш на повторенията. Това ми харесва. Мисля, че програмата е добре балансирана. Преместването на френското вече си го забелязал така, че нямам критики :)

12.09.06
18:47
#4

Аз съм карал по почти същата програма.Тука само бицепса не ми харесва как се тренира.Аз лично правех и скот.

Sharp

13.09.06
05:33
#5

Защо не смениш скрипеца за бицепс с щанга?
Нямаш упражнения за задната част на бедрата.
Не правиш и мъртва тяга,което е твърде полезно упражнение :wink:
Не пропускай съвета на Saint да сложиш клека първи в упражненията за крака.
За трицепса са ти казали вече...

13.09.06
08:40
#6

За да дам по-свободно движение и да намаля болката в китките поне повреме на тая програма.
За задно бедро нямам уред в залата  :?
За мъртвата тяга, да, добро е, но ше видим.

@BB_SenTineL ще видя, ако не ми харесва ще сложа скот. Първоначално го бях сложил.
Мерси на всички за отг.

Sharp

14.09.06
05:59
#7

Опитай да загряваш китките много, разтягай ги преди всяка тренировка, също и пръстите един по един.Много помага за болките.
Пробвай с кривия лост(само ако искаш,не че е задължително;) )
Няма уред за задно бедро :? - тяга с прави крака :roll:
Успех

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1