Пирамида

ZA

13.09.06
22:36

някои можели дами обесни за какжо се дига на пирамида и каква е разликата от това да дига6 с една тежест.Смисал от тас пирамида примерно правя 5 серий по 10 повторениа с покаване на тежеста нали на пирамида и някои отиват за маса други а релеф мнго мислех над туи обеснете ми. :D

13.09.06
22:58

ще те излъжа ако тръгна да ти обяснявам ама дори само като нагласа аз не мога да легна и да одаря направо с работни серии

StronG™

14.09.06
00:27

[quote author=“Zax_m”]някои можели дами обесни за какжо се дига на пирамида и каква е разликата от това да дига6 с една тежест.Смисал от тас пирамида примерно правя 5 серий по 10 повторениа с покаване на тежеста нали на пирамида и някои отиват за маса други а релеф мнго мислех над туи обеснете ми. :D

Ами, пирамидата се прави за да се избегнат контузий, не може да започнеш с работната :shock:
П.П. така знам аз  :oops:

eazymoney

14.09.06
10:03

пирамидата във всички упражнения стимулира покачването на маса..

18.09.06
18:01

[quote author=“eazymoney”]пирамидата във всички упражнения стимулира покачването на маса..

или на сила :wink: зависи от повторенията, с които я правиш тази пирамида
иначе има обратни пирамиди и египетски ама някой др. трябва да ни разкрие тайната, че и аз не знам мн за кво става дума :D

TU

18.09.06
18:41

Как са пирамидите за маса - почваш с повече повторение и леки тежести и стигаш до малко повторения с големи тежекти или обратното

Пирамида се прави като с всяка следваща серия напаляваш килограмите и вдигаш повторенията. Използва се за да се разнообрази тренировката както и да стресне мускула.

Shyne

18.09.06
21:45

[quote author=“boxerg”]Пирамида се прави като с всяка следваща серия напаляваш килограмите и вдигаш повторенията. Използва се за да се разнообрази тренировката както и да стресне мускула.

то4но обратното

Аз я правех както написах и ми допадна определено. А като понятие как е точно може и да съм в грешка.

diavolo_vam

18.09.06
23:59

Аз до колкото знам има различни видове пирамиди. Всичко си е индивидуално. Например мога да ви кажа една нетипична пирамида: постепенно увеличаваш повторенията и тежеста. Но обикновенно се почва от по-малка тежест и постепенно се увеличава, за да се предпазиш от контузии.

19.09.06
10:32

В чистия си вид метода пирамида представлява комбинация между специално разгряване и тренировка. Вече взависимост от начина на изпълнение има  “изкачване” и “слизане” по пирамидата. А пък взависимост от периода в които се изпълнява има своите специфични особенности....

ZA

19.09.06
22:17

ем аз я правя с покачване на тежеста права пет серии  по десет повторениа.покачван с 5кг на серия за какво слуши точно

RAWliFtinG

19.09.06
22:30

Аз понижавам тежестите. Ма пирамидата за мен е да прая 1 упр. и веднага след това същото упр. но с по-малко кг

19.09.06
23:16

Пирамидите, са няколко вида обикновена пирамида ,двоина пирамида ,пресе4ена пирамида ,и равна пирамида  :wink:

20.09.06
00:38

[quote author=“valentinik46”]Пирамидите, са няколко вида обикновена пирамида ,двоина пирамида ,пресе4ена пирамида ,и равна пирамида  :wink:

Сега и ако обясниш ,и ще сме ти много благодарни  :roll:  :D

26.09.06
20:06

еми пирамида е като качваш кила, искаш да овеличиш обема на тренировката и да речен правиш 4 серии на пирамида , а може да увеличи същия обем  примерсно с 6 серии с една тежест ,
аз до колкото знам има права и крива ... качкаш до макс .. или почваш тежко и сваляш//

diavolo_vam

27.09.06
22:46

Хаха.. пирамидата (най-простото)... примерно загряваш с 20 кила 15 повторения. След това слагаш 40 кила и правиш 10 пъти, след това слагаш 60 кила и правиш 8 пъти, след тва слагаш 70 правиш 5-6, след тва слагаш 20 кила и правиш 10 повторения, давам пример от лег, и последната серия е да се изцеди мускола докрай.. Пирамидата е една от най-известните тренировачни методики.

27.09.06
23:36

[quote author=“diavolo_vam”]Хаха.. пирамидата (най-простото)... примерно загряваш с 20 кила 15 повторения. След това слагаш 40 кила и правиш 10 пъти, след това слагаш 60 кила и правиш 8 пъти, след тва слагаш 70 правиш 5-6, след тва слагаш 20 кила и правиш 10 повторения, давам пример от лег, и последната серия е да се изцеди мускола докрай.. Пирамидата е една от най-известните тренировачни методики.

    :roll:  бре ти голям спец излезе бе на тебе вси4ко ти е лесно а много ми е 4удно как последната серия правиШ 5 или 6 повторения и после слагаШ оЩе 20 кг и правиШ 10 повторения  зна4и  ти не правиШ никакви пирамиди ами само си въобразяваШ,поне не объркваи хората да не земе на някои новак да му падне Щангата заради твоите некъдърни съвети вземи про4ети някоя книга поне.

27.09.06
23:43

Я се успокойте малко да не ви успокоя аз

[quote author=“georgi_georgiev87”][quote author=“boxerg”]Пирамида се прави като с всяка следваща серия напаляваш килограмите и вдигаш повторенията. Използва се за да се разнообрази тренировката както и да стресне мускула.

то4но обратното

Чети младеж  чети

[quote author=“ASTOR”]Я се успокойте малко да не ви успокоя аз

[quote author=“georgi_georgiev87”][quote author=“boxerg”]Пирамида се прави като с всяка следваща серия напаляваш килограмите и вдигаш повторенията. Използва се за да се разнообрази тренировката както и да стресне мускула.

то4но обратното

Чети младеж  чети

Кой от двамата младежи?  :?

28.09.06
09:58

Права пирамида - качваш тежести - намаляваш повторения.
Обратна пирамида - намаляваш тежести - увеличаваш повторения.
Може и комбинация от двете - качваш тежестта в първите серии и сваляш в последните.
Има и плоска пирамида - повторенията са едни и същи, само качваш (или сваляш) тежестите всяка серия.
Това надявам се изчерпва темата.

diavolo_vam

28.09.06
12:34

[quote author=“valentinik46”][quote author=“diavolo_vam”]Хаха.. пирамидата (най-простото)... примерно загряваш с 20 кила 15 повторения. След това слагаш 40 кила и правиш 10 пъти, след това слагаш 60 кила и правиш 8 пъти, след тва слагаш 70 правиш 5-6, след тва слагаш 20 кила и правиш 10 повторения, давам пример от лег, и последната серия е да се изцеди мускола докрай.. Пирамидата е една от най-известните тренировачни методики.

    :roll:  бре ти голям спец излезе бе на тебе вси4ко ти е лесно а много ми е 4удно как последната серия правиШ 5 или 6 повторения и после слагаШ оЩе 20 кг и правиШ 10 повторения  зна4и  ти не правиШ никакви пирамиди ами само си въобразяваШ,поне не объркваи хората да не земе на някои новак да му падне Щангата заради твоите некъдърни съвети вземи про4ети някоя книга поне.

Батка.. неискам да те обиждам ама от фитнес явно нищо неразбираш. Пирамидата е точно тва дет съм написал, ти като си неук аз въобще нема да се занимавам, само се чуда защо толко неграмотни хора като тебе има в тоя форум и моделаторите не са те бан!!
Ако не престанеш вече ще започна от теб
ASTOR

ZA

29.09.06
23:02

Значи аз права както каза колегата плоска пирамида с по 10 повторения само качам с 5 кила на серия права 5 серии искам разбера за какво дигам маса или деда знам :)

ArnoldPl

03.10.06
01:24

хахахаххаха diavolo_vam
разбира всичко,тьй че си трайте :lol:

ма май от бьлгарската граматика отбираш най-много,а 8) за тебе о-у,а-ь се е едно и сьщо

Петко К - не пускай поредни постове! И без заяждания и отклонения от темата!

03.10.06
12:54

Zax_m
Прамида се прави,за да загряваш постепенно преди да стигнеш до максималната тежест,с която правиш серия от примерно 5/6 повтирения и да вдигаш малко по-големи тежести или да вдигаш с 1-2 повторения повече максималната ти тежест.(поне при мене е така)

diavolo_vam не си прав,че трябва да се изцежда мускула до край,защото така го претоврваш и така няма да постигнеш много добри резултати.

Shyne

03.10.06
13:05

ако запо4нем на4алото на нашта тренировка със 70-85%от нашите вазможности,ние поемаме голям риск да се травмираме особено при базовите упражнения дори и да не се стигне до тези нежелани последици ,тази скасена тренировка не ште даде необходимия ефект за6тото миниятурните кравоносни садове не са подготвени да доведат 4рез кравта хранителните ве6тества до вси4ки работе6ти мускулни влакна .вси4ки тези проблеми могат да се решат като се използва разнообразно по обем и интензивно натоварване осъштествено 4рез системата пирамида .запо4нете тренировките на 60% от максимома със 15 повторения,70%със 10, 75%съъс 7 и 80%със 5-6 повторения.вси4ко това намалява травми4ния риск и интензифицира тренировката .на практика при този принцип имаме намаляване на обема за сметка на увели4аване на така желаната интезивност при спазване на физиологи4ните принципи -тоез специално разгряване
иам и слизане от пирамидата ама не ми са пише пове4е

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1