Купих си велоергометър... кажете ми програма...

14.09.06
18:19

120кг съм....
кажете ми програма...
за ся смятам да тренирам преди училище и след училище(14:00) или вечер(20:00)
кажете по колко време... на коя степен(1-8),
и какво да следя.
там показва някакви пулове и т.н.
докаде да следя пулса си... примерно ся е на 60-70 това нормално ли е? колко трябва да е и колко трябва да ми е максимума?
Благодаря
п.п.
главно искам да ми кажете по колко минути да тренирам и дали да правя почивки, примерно 5 мин яко въртене, 2 мин почивка и т.н.

FI

14.09.06
19:28
#1

Сутрин на гладно е най - добре да се кара. Карай в началото на първа и без това на другите едва ли ще можеш дълго. Кардиото се прави 20 - 40 мин, аз правя всеки ден по 30. Пулса зависи от годините и от кг. В началото се кара на 50 % пулс, ако мога така да се изразя, но кажи първо на колко години си?

Почивки аз правя на 15 мин, колкото да глътна малко вода.Иначе си поддържай едно и също темпо, като в началото и края караш на малко по - нисък пулс.

14.09.06
21:07
#2

на 18 съм, почти :)
Благодаря за информацията ;), какво можеш да ми кажеш за годините за какво ти трябваха?

FI

14.09.06
21:47
#3

Значи 60 % е пулс 120, като станеш по напреднал може и до 140 пулс да караш. От годините ти зависи с какъв пулс е добре да караш! В началото недей да държиш висок пулс, защото като си 120 кг... :? да не стане някой сакатлък...

14.09.06
21:51
#4

баси направих 50мин... и ся краката ми в един смисъл все още са на педалите ;)
някак си подкожно все едно още се движат ;).
и то 50мин все на 8ма степен без почивка и то само 500 кал... тфа 500 кал мноо ли са или са малко?
а да ви кажа преди 10 мин спрях :) и ся съмготов за още толкова ама утре щколото... :)

14.09.06
21:53
#5

toreore извиняваи не е по темата , но за колко пари си го купи и от каде , защото и аз смятам да си всемам

Мерси ти!

FI

14.09.06
21:53
#6

Кардио повече от 40 минути доколкото знам не е добре, защото не се топят мазнини, а мускулна маса. Щом ще го правиш двуразово по - добре не карай толкова наведнъж.

14.09.06
22:16
#7

офтопик
от технополис за 250 лева. влез им в сайта www.technopolis.bg и в търсачката напиши
“велоергометър” и си готов изкарва ти 3 модела това 3те най евтини... иначе има и яки по 500/600 лева ;)
най евтиния е 200 лева., най-скъпия е 1399 лева мисля ;).
Късмет с купуването, моя сам го зглобих и всичко сам направих дават ти инструменти и упътване в комплекта, ама то не е нужно, ти сам виждаш кое как и къде влиза ;).

14.09.06
22:24
#8

сглобяването лесна раута , в копуването му е майката  :lol:  благодаря ти за инфото , първо да го купя после ще се чудя как да го сглобя  8)

Благодаря ти!

lex cazinsky

15.09.06
09:57
#9

Програмата ти е следната: караш със средно темпо за 90 секунди , след което веднага спринтираш за 30. Продължаваш така - 90 / 30 , докато направиш 16 минути. Ако са ти много гони 10 (5 цикъла) и бавно увеличавай. Ако ти станат малко - увеличи на 20. През цялото време не отлепяй дирника от седалката. Внимвай със спринтовете - бая си се отпуснал , 120 кг са тежка работа. Не гледай калориите на велометъра - той никога не изчислява като хората. Потърси за Метода на Изуми Табата из форума - има много неща изписани за интервалното бягане/каране/плуване/чукане  :wink:

и не гони бързи успехи - и все пак ако спринтираш интервално всяка сутрин на гладно - още първата седмица ти обещавам резултати .. ъъ при положение , че си на правилната диета де.  :roll:

15.09.06
10:33
#10

[quote author=“toreore”]баси направих 50мин... и ся краката ми в един смисъл все още са на педалите ;)
някак си подкожно все едно още се движат ;).
и то 50мин все на 8ма степен без почивка и то само 500 кал... тфа 500 кал мноо ли са или са малко?
а да ви кажа преди 10 мин спрях :) и ся съмготов за още толкова ама утре щколото... :)

Извинявам се, но повечето съвети до тук ми звучат като свободни съчинения..
  Недей да въртиш повече от половин час, нищо че в някои дни ще ти се струва, че имаш сили за още толкова. Повече не означава по-добре!
  Опитай да въртиш с такава степен, която да ти позволява да изкараш половин час, без да се претоварваш излишно и да правиш почивки, но и без да ти е твърде леко. При мен идеалната степен е 6.
  Опитай да въртиш в диапазона 20-25км/ч.
  За да гориш качествено мазнини, а не предимно да бъхтиш и да се потиш, трябва да поддържаш пулса си в определен диапазон - 55-65% от максималния пулс, който можеш да си изчислиш по формулата 220-годините. Т.е. ако приемем, че си на 20г., 220-20=200.  200х55%=110, 220х65%=130.  :arrow:  Пулса ти трябва да е в границите 110-130. Това всъщност е най-важното! Аре, успех! И такива по 50мин да не ги правиш повече  :wink:  :idea:

15.09.06
16:16
#11

колко се опитвах... и опитвах... и опитвах... ама диета правилна немога да си направя...
трябва някой да ми направи...
ако някой разбира как се правят и може да ми направи, да ми се включи на ЛС да поговорим или на скупе
toreore :).
Супер сте всички за инфото което ми давате, много е полезно

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1