Фитнес програма със следните упражнения?

16.09.06
13:16

Може ли някой да ми направи програма за понеделник , сряда и петък (Може и събота) със тия упражнения?
На 17 съм , 58 кг, 175 висок начинаещ.
Значи ето нещата които мисля да правя засега . Искам повече за гръб да правя такаче може и да допълните нещо...
повдигане на щанга от лег
избутване на дъмбели от полулег
придърпване на вертикален скрипец
придърпване на хоризонтален скрипец
раменно разтваряне встрани
трицепсово разгъване на скрипец
бицепсово сгъване с щанга
кoремни преси
(Благодаря предварително ... ако има на кой )

Shyne

16.09.06
14:18
#1

понеделник    гръб и задно рамо
гръб -набиране-5 серии до отказ
придарпване на вертикален скрипец -4 серии  -10 повторения
придарпване на хоризонтален скрипец-4 серии-10 повторения
пулдаун 3 серии по 10 повторения
за  рамо разтваряне за задно рамо

сряда    гарди  бицепс
6танга от полулег 4 серии по 8 пов
дъмпели от полулег 4 серии по 8 пов
кофи4ки 3 серии до отказ
пекдек  3 серии по 10 пов
за бицепс със кривия лост 4 серии по 8
със дампел сгаване 4 серии по 8

събота рамо(предно средно) трицепс
раменна преса 4 по 10 пов
изнасяне на дъмпели във страни 4 по 10
изнасяне на дампел на пред 4 по 10
за трицепс  на скипец 4 серии по 12
френско 3 серии по 8
и на скипец със подхват 3 серии по 10 повторения

16.09.06
14:26
#2

Много миси :)
Сега вече 2 часа разглеждам упражненията и начина по който се правят :)
Дано да ги запомна :)
А да си ги запиша на лист и да ги вада във фитнеса ше е смешно :)
А в дните в които не ходя на фитнес да правя ли вкъщи или навън някакви упражнения ?

Shyne

16.09.06
16:19
#3

не за6тото наи важно е вастоновяването
ако тренираш и допълнително във вас ше претренираш

16.09.06
18:06
#4

Тази програма за начинаещи ли е или за по напреднали защото аз съм на тази http://www.bb-team.org/training/000157.php от 3 седмици вече в понеделник започва 4-та. Но въпросът ми е че сериите са по 6 за бицепс, трицепс и за рамо та проблем ли е ако добавя по 2 серии за изброените групи(бицепс, рамо и трицепс) а за гърди същото се отнася 3 серии флайс да добавя

16.09.06
20:11
#5

[quote author=“Exigo”]Тази програма за начинаещи ли е или за по напреднали защото аз съм на тази http://www.bb-team.org/training/000157.php от 3 седмици вече в понеделник започва 4-та. Но въпросът ми е че сериите са по 6 за бицепс, трицепс и за рамо та проблем ли е ако добавя по 2 серии за изброените групи(бицепс, рамо и трицепс) а за гърди същото се отнася 3 серии флайс да добавя


На мен инструктора ми каза че няма никакъв смисъл да правя повече от 4 серии на каквото и да било ...
Ама нз ...

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1