разлика в покачване на килограмите при пирамида

19.09.06
22:32

има ли зна4ение как се покачват тежестите при пирамида
имам предвид примерно след загряващите серии дали да се запо4не от по-малка тежест и да се натоварва машината( или лоста )с по 10кг при всяка следваща серия или да се запо4не с по-голяма тежест и да се пока4ва с по 5кг като става въпрос за по 4 серии от по 6-8 повторения на упражнение при покачване на ММ

благодаря предварително

19.09.06
23:16
#1

зависи от твойте цели , вторият вариант е повечко за сила , аз предпочитам него , но това си е личен избор праиш струваш и ще видиш как ти се отразява  :wink:

19.09.06
23:44
#2

Има естествено, не се прави както дойде

20.09.06
00:07
#3

ето един пример за пирамида които е хубаво да го практикуваШ един път на 2 месеца
Да предположим 4е за едно мамксимално повторение  за Лег преса за гърди ти е от 100 кг. като пример слагам 100кг за да се разбере.
1) ЗагряваШ с си нормално преди да запо4неШ
2)ПравиШ  4 или 5 серии от 5 повторения с около 85до 88 кг
3)След това 1 серия от 3 повторения с около 92кг
4)След това 1 повторение с 97кг. 30 сег пауза махаШ 2.5до 5кг. от Щангата и пак правиШ 1 повторение и пак махаШ толкова  от 2.5кг до 5кг от Щангата пак 30 сег пауза и пак 1 повторение,и така докато направиШ пет серии от 1 повторение като намаляваШ тежестит.Заслужава си да се пробва особено в онези моменти  когато някоя мускулна група се адаптира към дадено упражнение и няма прогрес тоест ве4е не 4уствате 4е мускулите ви работят.

20.09.06
01:12
#4

[quote author=“valentinik46”]ето един пример за пирамида които е хубаво да го практикуваШ един път на 2 месеца
Да предположим 4е за едно мамксимално повторение  за Лег преса за гърди ти е от 100 кг. като пример слагам 100кг за да се разбере.
1) ЗагряваШ с си нормално преди да запо4неШ
2)ПравиШ  4 или 5 серии от 5 повторения с около 85до 88 кг
3)След това 1 серия от 3 повторения с около 92кг
4)След това 1 повторение с 97кг. 30 сег пауза махаШ 2.5до 5кг. от Щангата и пак правиШ 1 повторение и пак махаШ толкова  от 2.5кг до 5кг от Щангата пак 30 сег пауза и пак 1 повторение,и така докато направиШ пет серии от 1 повторение като намаляваШ тежестит.Заслужава си да се пробва особено в онези моменти  когато някоя мускулна група се адаптира към дадено упражнение и няма прогрес тоест ве4е не 4уствате 4е мускулите ви работят.

Tова горе-долу няма нищо общо с  пирамида :) По-скоро след няколко загряващи серии, изпълняваш два взаимно свързани културистични методи в едно - удължени (дроп) серии и пауза-почивка...

Shyne

20.09.06
12:08
#5

ако запо4нем на4алото на нашта тренировка със 70-85%от нашите вазможности,ние поемаме голям риск да се травмираме особено при базовите упражнения дори и да не се стигне до тези нежелани последици ,тази скасена тренировка не ште даде необходимия ефект за6тото миниятурните кравоносни садове не са подготвени да доведат 4рез кравта хранителните ве6тества до вси4ки работе6ти мускулни влакна .вси4ки тези проблеми могат да се решат като се използва разнообразно по обем и интензивно натоварване осъштествено 4рез системата пирамида .запо4нете тренировките на 60% от максимома със 15 повторения,70%със 10,  75%съъс 7 и 80%със 5-6 повторения.вси4ко това намалява травми4ния риск и интензифицира тренировката .на практика при този принцип имаме намаляване на обема за сметка на увели4аване на така  желаната интезивност  при спазване на физиологи4ните принципи -тоез специално разгряване
иам и слизане от пирамидата ама не ми са пише пове4е

20.09.06
23:38
#6

Абе пичове давайте прости отговори на простите въпроси  :P

имам предвид примерно след загряващите серии дали да се запо4не от по-малка тежест и да се натоварва машината( или лоста )с по 10кг при всяка следваща серия или да се запо4не с по-голяма тежест и да се пока4ва с по 5кг като става въпрос за по 4 серии от по 6-8 повторения на упражнение при покачване на ММ

За големите мускулни групи (гърди, гръб и крака) през 10кг., за малките - през 5кг.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1