Мнение за програмата ми?

20.09.06
17:55

Здравейте на всички!
От около 2 месеца тренирам в залата на 19г съм ,184/74.Първия месец тренирах за всички мускулни групи и сега последния месец тренирам по следната програма.

1ви ден:Гърди,Бицепс
Гърди
Лег,3х8
Полулег,3х8
Кофички,2х12-15

Бицепс
Концетрично,3х8
Бицепсово сгъване с крива щанга,3х8
Бицепсово сгъване с дъмбели,3х8

2ри ден:Почивка

3ти ден:Рамо,Трицепс
Рамо
Раменни преси,4х10-12
Разтваряне на ръцете встрани,4х10-12
Вертолет,4х10-12

Трицепс
Скрипец,4х10-15
Разгъване на дъмбел зад глава,4х10-15
Кик-бек,3х10-15 (Това упражнение не го чувствам добре и гледам да напомпам трицепса при предните две)

4ти ден:Гръб
Долен скрипец,4х10-15
Вертикален скрипец -зад глава 4х15
            -пред гърди 4х15
Вертикален скрипец с тесен хват,4х15

Ден почивка и пак отначало..

Правя и корем през тренировка като 3х20 за долна и 3х20 за горна част.
Тренирам за маса,но нямам възможност да се храня по 5-6 пъти на ден.Смятам да вземам някакви добавки за маса след 2-3 месеца,ако можете да ми препоръчате.
Та изкажете си мнението за програмата.Ако виждате някакви пропуски (които несъмнено ги има) кажете,предложете нещо друго.
Благодаря ви предварително!

Правиш доста повторения забелязвам, в което няма лошо. Концентричното за бицепса го премести последно.

ludiaBG

20.09.06
19:45
#2

Вкарай някакав Файс в тренировката за гарди концентричното за бицепс го прави последно  За трицепс прави лежанка тесен хват Разгъване на дъмбел зад глава и скрипец както и за рамо прави раменни преси зад врат с лост 
Товае моито мнение

20.09.06
19:54
#3

При някои мускулни групи правя повече повторения,но не знам дали е редно след като тренирам за маса.Просто след самата серия не чувствам мускула изстискан и гледам да компенсирам с повече повторения.
За флайс-а и аз се замислих,защото при тренировката ми за гърди мисля че мога още да ги дотренирам,имам сила,но прецених да не го правя, за да не претренирам.
За трицепса не е ли по добре да правя така нареченото френско вместо лежанка тесен хват?

Намали повторения на 8 тогава. Може да го правиш разбира се. Френското натоварва всички части на трицепса.

20.09.06
20:30
#5

Мерси много за съветите и само да попитам,проблем ли е ако нямам почивка между трети и четвърти ден?

Това ще е твоя преценка. Ако се чувстваш изморен много - почивай. Ако не - тренирай си. Щом се взимаш добавки ще можеш да се възстановяваш.

TU

20.09.06
22:11
#7

Ами крака? Те стимулират растежа на цялото тяло. Ако не ти си вмъват, можеш преди вс тренировка да провиш клек в суперсерия с пулоувър.

20.09.06
22:23
#8

Сложи трицепса при гърдите, а бицепса при гърба или прави в един ден бицепс и трицепс!

20.09.06
23:10
#9

Ако тренировката на краката е толкова важна,май найстина трябва да правя и крака.Не че не мога да ги вмъкна просто не смятах че трябва и тях да тренирам.
Ако сложа в един ден бицепс трицепс дали ще мога да си направя програмата докрая,защото мисля че ще се изхабя на 100% преди края.

Sharp

21.09.06
06:29
#10

Добави отделен ден за крака.
Сложи мъртва тяга в тренировката за гръб.Може също гребане с щанга или дъмбел.
Ръцете може и в отделен ден,едва ли ще имаш проблем да си ги правиш качествено.

П.П.Обърни внимание на правилното изпълнение на кик-бек,щом не те натоварва.Ако не-смени го с друго(например кофички на лежанка).

П.П.2 Ако не се храниш достатъчно,няма смисъл от добавки :wink:

lex cazinsky

21.09.06
07:43
#11

тренировката на краката е изключително важна ! А когато говорим за крака - е от голяма важност да развиеш тяхната основа - демек прасеца. Прави прав/седнал прасец - комбинирай с пръситите напред и под 45 градуса , импровизирай  :lol:

21.09.06
14:37
#12

Смятам да ги вместя някъде краката,защото ако отделя ден за тях ще ми се разтегли програмата.А аз искам  тренировката за бицепс и трицепс да са по на често, за да мога да ги тренирам повече тях.За крака добре ли ще е ако правя Бедрено разгъване/Лег-преса,Повдигане на пръсти от стоеж,Мъртва тяга (Това последното не знам дали ще мога да го изпълнявам добре ) ?
За храненето,храня се нормално по 3 пъти,но като гледам че повечето ‘машини’ се хранят по 5-6 пъти вземат добавки и тн.С нормално хранене + добавки няма ли да наедрея до към 80-85 кила?

lex cazinsky

23.09.06
12:22
#13

абе кво всички сте луднали по тези ръце. Те така или иначе си дърпат стабилно ако развивате правилно горната част на тялото - гърди/гръб.  Ако ще правиш мъртва тяга за крак - прави по-добре сумо-тяга. Основното при краката е клекът със щанга - гледай да присъства в тренировката ти.

EL

24.09.06
03:23
#14

Много лошо не виждам упражнения за крака и нещо не ми харесва програмата :shock:

24.09.06
08:46
#15

При гърдите махни кофичките и сложи флайс .... При бицепса сложи концентричното за последно упражнение ... Вместо Рамо+Трицепс прави Рамо+Трапец .... Махни Кик Бега и прави Френско .... За Гърба махни вертикалните и долните скрепци и прави набирания с какавто по широк хват можеш също и чукчета с надхват прави .... Сложи и крака в програмата ... Все пак това ти е половината тяло .... Дано сам ти помогнал  :wink:

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1