Какво да коригирам в тази програма

24.09.06
21:33

Здравейте на 18 години съм и преди 1 година почнах да тренирам по тази програма и така 5 месеца без да променям нощо.След това променях само местата на упражненията.Тренирах общо 8 месеца и за лятото спрях,но сега отново почвам.Кажете да продължавам ли пак с тази програма известно време или да почна нещо ново?
1-ви ден
Избутване на щанга от лег 4 серии от 8 до 12 повторения
Пек-дек машина 4х8-12
Кросовър 4х8-12
Сгъване на бицепс с щанга прав 4х8-12
Скотово сгъване на бицепс 4х8-12
Концентривано сгъване на дъмпел 4х8-12
корем

2-ри ден
Придърпване на горен скрипец 4х8-12
Гребане на роулинг машина 4х8-12
Придърпване на долен скрипец 4х8-12
Повдигане на рамена с щанга 4х8-12
Френско разгъване на скрипец 4х8-12
Избутване на лег с тесен хват 4х8-12
Разгъване с една ръка 4х8-12
корем

3-ти ден
Раменни преси сс щанга
Повдигане на щанга пред гърди
Разтоварване с дъмпели напред
и след това за крака и корем

24.09.06
21:49
#1

еми някои хора си сменят програмата на всеки 2-3 месеца (сам си прави сметка) , а ти казваш че си тренирал по една и съща програма 8 месеца , но ако осещап , че растеж значи нямаш проблем , а това дето си го напраил да смениш след първите 5 месеца само някои упражнения също не е точно така , защото много хора (от които и аз) сменяме всеки път упражненията всяка седмица , според мен си измисли нов сплит и виш как ти деиства , само в случаи че от този няма повечи ефект ..  :wink:

По-здрави!

Смени упражненията а не просто мястото им.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1