Има ли смисъл

27.09.06
14:29

На 26 години съм- 174см,75кг,взимам протеин и аминокиселини ,храня се под режим,тренирам 3 пъти в седмицата,стажа ми е 5 месецаправя базови упражнения за всяка група като ги редувам всяка седмица.ам
# първи ден - гърди, бицепс, корем
# втори ден - почивка

# трети ден - гръб, трицепс, трапец, предмишница

# четвърти ден - почивка

# пети ден - рамо, крака, корем

# шести ден - почивка

# седми ден - почивка

Въпросът ми е има ли смисъл да вкарам и четвърто упражнение за някоя група след като чувствам, че имам сила и  за четвърто упражнение?Мисля си ,че за рамо, гърди и гръб няма да е зле по още 1 упражнение вече.

FIREBLADE

27.09.06
14:59
#1

има.мускулите не могат да броят дигаш докато припаднеш :twisted:

27.09.06
17:26
#2

[quote author=“pecatalud”]Въпросът ми е има ли смисъл да вкарам и четвърто упражнение за някоя група след като чувствам, че имам сила и  за четвърто упражнение?Мисля си ,че за рамо, гърди и гръб няма да е зле по още 1 упражнение вече.

А ако и след четвъртото чувстваш, че имаш още сила? :lol:

JI

27.09.06
17:30
#3

ако има растеж НЕ

diavolo_vam

27.09.06
22:40
#4

По принцип за голям мускол по 5 опражнения за голям мускол и 3 за малък, все пак ти още си новак и си карай с 3 опражнения, след още 5 месеца вече требва да вкараш повечко опражнения.

27.09.06
23:11
#5

Аз в предишният ми пост се изказах малко иронично...

За мен принципно въпроса стои така - щом след края на упражненията за дадената мускулна група имаш още сили значи не си вложил достатъчно усилие при изпълнението на сериите си! Там трябва да се концентрираш, а не да добавяш допълнителни серии или упражнения... Увеличи тежестите, почни да правиш с по-чиста техника и малко по-бавно повторенията, вкарай форсирани повторения. В краен случай може да се вкара една изцеждаща серия от 12-15 повторения...

Ти така или иначе не си казал колко серии правиш на упражнение - 3, 4 или 5? Но пак както казах въпросът е принципен - не можеш до безкрай да увеличаваш обема на тренировката... по-добре се концентрирай върху това, което правиш да ти е колкото може по-тежко и не само няма да искаш да увеличаваш упражненията, а напротив - да ги намалиш!  :wink:

Успех!

28.09.06
02:46
#6

2 или 3 загряващи+ 3 работни

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1