Даите предложение

27.09.06
22:50

Проблема ми е следния : с наднормено тегло съм на 17 години и искам да заякна и какво трабва да направя да започна с физически упрабнения и да превърна излишните килограми в мускули или да отслабна пурво

diavolo_vam

27.09.06
22:56

хах.. само да ти кажа от сега, че мазнините на мусколи немогат да се направят. Тичай на гладно три пъти в седмицата, нагладно задължително. Дорбе е и да започнеш да се занимаваш с фитнес. Дай малко инфо имаш ли възможност да ходиш на фитнес, да си копуваш добавки.. така неможе да се каже.

StronG™

27.09.06
22:58

Диета му е майката  :)

Диета, много движение и умерена тренировка.

27.09.06
22:59

тичането може да се практикува и 7 дни в седмицата, даже би било по-добре

27.09.06
23:15

Напиши колко си висок и колко килограма си за да се добие по ясна представа, но хората са го казали диета и бягане и под диета не разбираи пълно гладуване, а ограничаване на мазното, пържено, сладко-три часа преди лягане и солта за да не задържаш много вода в тялото си. Успех :)

FZ

28.09.06
15:15

[quote author=“Joreto”]Проблема ми е следния : с наднормено тегло съм на 17 години и искам да заякна и какво трабва да направя да започна с физически упрабнения и да превърна излишните килограми в мускули или да отслабна пурво

Може да започнеш с някоя програма за начинаещи съчетана с хранителен режим и някой добавки .  :wink:

28.09.06
17:27

Еми 180 съм висок и теба 90килограма на фитнес немам време да ходя че уча и работя иначе имам лежанка и велоаргометър в къщи имам и гири и тежести за гирите

Забравих да кажа че съм на 17 години. Сутрин добре ли е да се тича? някои може ли да ми препоръча диета и с какви тренировки да започна

Петко К - не пускай поредни постове, имаш бутон Edit

diavolo_vam

29.09.06
00:05

Ами щом имаш лежанка и велоаргометър значи е перфектно. Значи три пъти в седмицата, сутрин ставаш нагладно правиш 20 мин на велоаргометъра, след тва излизаш (без да си ял) тичаш 30 мин, пребираш се още 20 мин на велоаргометъра, това ще е супер тренировка, но незнам дали ще можеш да я синхронизираш с работата и ученето.

29.09.06
08:38

За тичането е важно да се прави в ниско или умерено  темпо.Има и изключения , пак зависи от индивидуалността.На мен ми се отразява най-добре редуването на високо с ниско темпо. Общата формула за която съм чел е , че пулса трябва да е от 60 - 90 % от максимиалната пулсова честота (220 - годинките).
Моят съвет е да си направиш добре сметка  ритъма на живот - ако учиш и работиш мисля ,че съня ти  няма да достига. Ако бях на твое място бих правил кратка и интензивна тренировка (лежанка,набиране, лицеви опори, упрж с гири) за около 30-40 мин сутрин  и когато имам време бих потичкал.

29.09.06
10:43

A aз ти предлагам, нещо което е много простичко и ще има ефект. :)

Започваш да си използваш лежанката, велото и гирите, като гледаш да си набавиш и щанга със съответната програма, разбира се.
За тичане -  вело-тичане-вело - ОК, ама час и нещо сутрин преди работа, малко хора биха смогнали...добре е, ако можеш да го правиш, я го направиш, я не..нали си зает, така че ХОДИ, все има къде да се разходиш някой и друг километър - вярно е, че времето започна да се скапва, ама все още е възможно.

За диети - има много диети, но предполагам че доста биха те затруднили, при положение, че учиш, работиш и какво ли още не, така че като начало, можеш просто да намалиш сладкото, газираните напитки и тестените изделия(ако можеш, направо спри хляба)  :)

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1