Относно мъртвата тяга

28.09.06
18:44

гледам всички я правите с много килограми , като почнем от 80 до 190 килограма поне от това което прочетох...,въпроса ми е дали няма опасност като сложа примерно 100 кила на лоста и като го дигна да си контузя кръста  :?:

28.09.06
18:52

ако е правиш неправилно има възможност разбира се  :?

28.09.06
18:56

аз мисля ,че и да е правиш правилно пак има опасност , колан ще помогне ли  :?:  :roll:

За това упражнение винаги е по - добре с колан да се прави. Няма смисъл да правиш с много килограми. Ще си докараш ако не сега контузия то след време болки в кръста.

28.09.06
20:11

Прави отначало с малки кила, докато схванеш техниката.После вече покачвай постепенно, а не да сложиш още 50-100 от веднъж.Иначе кръста мен до сега не ме е болял.Ползвам колан.

28.09.06
20:23

еми колан слай , понеже според мен си е зделка да сложиш колан дори и на малка тежест , или да те оперират...
прави тягя леко , но не чак толкова за да нея  усетуш...а килограмите само ще си дойдат след време

28.09.06
23:06

Колана няма да ти помогне ако не си готов за такава тежест
Всички сме били начинаещи и не сме тръгвали от 100 кила директно

29.09.06
09:24

Аз си цъкам хипер-екстензии гушнал някой диск. Мъртва тяга правя с лека тежест - най-много 80-100 кила . Имам познати лекари, които казват, че се заплаща жестоко всяко пресилване с тежести особено за долната част на гърба. Пак те, обаче ми кават колко важно е да са закрепнали мускулите там и като цяло мускулния корсет.За мен си направих извода че трябва да има внимателно натоварване и плавно увеличение на тежестта. Здрав кръст - здраво семейство.

29.09.06
13:54

[quote author=“ASTOR”]Колана няма да ти помогне ако не си готов за такава тежест
Всички сме били начинаещи и не сме тръгвали от 100 кила директно

е да това ми е ясно ,винаги се почва от малко  :wink: ,но питам защото ми казаха ,че това упражнение много натоварвало кръста и било по добре да се прави с колан  :roll:

П.П. Благодаря за помоща

FIREBLADE

29.09.06
15:07

колана няма да те спаси ако техниката на изпълнение не ти е съвършенна.тука дори не можеш да си мислиш за чиитинг.и загрявката  много важна-хиперекстензии 3-4 серии +стречинг задължително.

FIREBLADE

29.09.06
15:08

и гледай към тавана през цялто време-така поддържаш тялото в права линия

29.09.06
19:15

[quote author=“FIREBLADE”]колана няма да те спаси ако техниката на изпълнение не ти е съвършенна.тука дори не можеш да си мислиш за чиитинг.и загрявката  много важна-хиперекстензии 3-4 серии +стречинг задължително.

обясни ми как се изпълняват и какво означават тези работи чиитинг , хипвевксанзии все пак съм начинаещ :lol:

30.09.06
12:44

Чийтинг е неправилно изпълнение.
Хиперекстензии
Стречинг е загряване, разтягане.

ArnoldPl

03.10.06
12:41

Ами много важна е загрявката...Освен това гледай крьста ти да не се огьва вьв формата на скоба,а прави котешкото огьване,”задника” назад,а гьрдите малко изпьчени,т.е малка чупка и гледай нагоре!Грьбанака е най-стабилен в това положение.

04.10.06
00:04

Това упражнение трябва да го учиш с някой, който знае как се прави. Да стои и да те коригира в първите НЯКОЛКО тренировки.
Колан ще ти трябва когато тежестта стане по-голяма от твоето тегло.
Това упражнение се прави с големите дискове (щангистки, трибойски), в никакъв случай не го прави с измислените дискове и лостове тип “кетлер”.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1