Претренирането

07.10.06
14:16

Тренирам вече 10 месеца.
От самото начало тренирам по следната програма
Пон. гръб 4 упражнения
Втор. бицепс 3упр. + коремни преси
Сря. рамо 4упр. + трапец
Чет.  трицепс 3упр. + коремни преси
Пет. гърди 4упр.
Съб. крака 3упр. + предмишница 2упр.
Нед. почивка
Април месец почивах една седмица. Други почивки нямам.
Като маса и сила намам застой. Вземам креатин.
Ако има значение 16год. 77килограма 170см
Въпросът ми е дали не претренирам.

Не претренираш.Може да тренираш 6 дни в седмицата,но като гледам програмата ти, времето за една тренировка не би трябвало да превишава 50мин.Защо не опиташ 1во да тренираш гърдите, пък на следващия ден трицепса?

07.10.06
18:45

Стига сте писали глупости,кое му е нормалното на тая тренировка.Той е някакво хлапе и тренира 6 дни.И като зная как се хранят 99% от трениращите хлапета и ми става ясно,колко ще дръпне.Повече от 4-ри дни не му трябват,той да не е професионалист,че тренира цяла седмица.

[quote author=“baihu”]Стига сте писали глупости,кое му е нормалното на тая тренировка.Той е някакво хлапе и тренира 6 дни.И като зная как се хранят 99% от трениращите хлапета и ми става ясно,колко ще дръпне.Повече от 4-ри дни не му трябват,той да не е професионалист,че тренира цяла седмица.

и 7/7 може да тренира ако става въпрос за 1 муск. група на тренировка и никъде не е казал какво яде, така че не бързаи да се изказваш и нищо да не ядеше тва не му пречи да си тренира кат пич,просто резултатите ще доидат по-бавно.

07.10.06
19:49

Ям по 5 пъти на ден и то каквото трябва. Пия креатин. И резолтатите са си супер. В началото преди 10 месеца бях 70кг а сега съм 77кг. Ръката ми беше 33см а сега е 37.5см.

Щом ти се чувстваш добре и не си в застой значи не претренираш. Тренираш по 1 мускулна група на ден, казваш че се храниш правилно, взимаш креатин даже, а ако и почиваш както трябва ще вървиш само нагоре.

08.10.06
04:11

Принципно е добре, но за 10 месеца..не виждам особен смисъл да тренираш по 1 мускулна група на ден - остави го за по нататъка.

Иначе..подредбата ми е малко странна - бицепс след гръб, гърди след трицепс, а преди трицепса - рамо?

Що не ги поразмениш, като гледаш да не натоварваш група от предишна тренировка в следващата.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1