Пуловър

MU

08.10.06
13:09

Първо здравейте на всички !  :D
Отскоро се занимавам с фитнес (3 месеца някаде), понатрупал съм 4-5 кила малкоп релефче и така нататък... Та искам да питам за разширяването на гръдния кош понеже разбрах че можело  докато още раста (на 16 съм) да се постигне с пуловър. Трябва ли да го правя само на тренировката си за гърди, тоест 1 път в седмциата, или може примерно в домашни условия през ден-два за постигане на по големи резултати. Не смятам че мога да се претренирам от него тъй като натоварването е много малко.

При правилно изпълнение и съобразени тежести изобщо не е малко натоварването. Няма смисъл да го правиш по 5 пъти в седмицата. Максимума е да правиш когато правиш гърди и когато правиш гръб. Тоест по 2 пъти седмично. Мускула расте докато почива.

12.10.06
15:23

най добре го праи след крака или комплексно целта е да се задаха6 макасимално ислед това пуловер
просто крака с леки тежести много хора са се раз6ирили така

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1