Програма,има ли сериозни грешки?

09.10.06
22:48

Ами подхванах ето това http://www.picvalley.net/u/34/33360_692.JPG след като ги свърша и двете ще започна трета,по-дълго ще наблегна на нея :

Понеделник -Pамо, трапец, бицепс,

Вторник - Бедра, прасец,корем

Сряда - Почивка

Четвъртък - Гърди, бицепс, трицепс,

Петък - Гръб,корем.

Питането ми е,има ли смисъл да ги сменям толкова често,тъй като тези програми ще бъдат приложени през зимата,на каква храна мога да наблегна,не искам някакво голямо омазняване,третата програма ще я ползвам за повечко релеф,че то иначе ако вдигах за маса с тая програма бая щях да се изтоща  :roll:  Да добавя че  преди тези първите две тренирах с 3-тата кяото съм написал.Затова се стремях да направя наистина коренна разлика в другите две.

Релеф не се прави с тренировка, а с диета първото което е. Недей да ги сменяш чак пък толкова често. Променяй упражнения и броя на сериите примерно, но не и цялата програма толкова често.

09.10.06
23:40

[quote author=“boxerg”]Релеф не се прави с тренировка, а с упражнения първото което е. Недей да ги сменяш чак пък толкова често. Променяй упражнения и броя на сериите примерно, но не и цялата програма толкова често.

първото което е релеф се прави с диета! после тренировка! и после с упражнения :wink: !
а отностно програмата, другите не ги погледнах, но тази е интересна, и не лоша! ако ти е така изоставащ бицепса и ако имаш повечко стаж можеш да си позволиш да го тренираш два пъти, но тогава трябва от четвъртък да иде в петък с гърба, че няма да има време за въстановяване и ще претренираш :wink: . а инаше ако не ти е толко изопставащ(или искаш да наблегнеш на него)  не мисля че е много удачно да работиш над него 2 пъти седмично


а иначе една шрограма се сменя когато спре да действа! иначе няма смисъл все пак  :roll:

[quote author=“AMAZER”][quote author=“boxerg”]Релеф не се прави с тренировка, а с упражнения първото което е. Недей да ги сменяш чак пък толкова често. Променяй упражнения и броя на сериите примерно, но не и цялата програма толкова често.

първото което е релеф се прави с диета! после тренировка! и после с упражнения :wink: !
а отностно програмата, другите не ги погледнах, но тази е интересна, и не лоша! ако ти е така изоставащ бицепса и ако имаш повечко стаж можеш да си позволиш да го тренираш два пъти, но тогава трябва от четвъртък да иде в петък с гърба, че няма да има време за въстановяване и ще претренираш :wink: . а инаше ако не ти е толко изопставащ(или искаш да наблегнеш на него)  не мисля че е много удачно да работиш над него 2 пъти седмично


а иначе една шрограма се сменя когато спре да действа! иначе няма смисъл все пак  :roll:

Боже колко съм зле... Чудех се дали да напиша тренировка или упражнения и най накрая съм написал упражнения вместо диета. Естествено, че се прави с диета. Извинявам се. Благодаря, че ме цитира  :)

09.10.06
23:49

Нещо според мен не е удачно толкова често да ги менкаш карай по едната един месец после по другата,а ти според мен редуваш две различни програми през седмица мисля че трябва да си малко по-постоянен относно програмите тва е от мен

10.10.06
17:56

[quote author=“DirtyandNasty”]Нещо според мен не е удачно толкова често да ги менкаш карай по едната един месец после по другата,а ти според мен редуваш две различни програми през седмица мисля че трябва да си малко по-постоянен относно програмите тва е от мен

Ако не си забелязал в двете квадратчета с датите,единия е за Октомври а другия е за Ноември.Просто отбелявам,това повече от месец.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1