Колко упраженения са необхадими?

14.10.06
15:06

Здравейте, тренирам от 1 месец по 3 пъти в седмицата.За сега имам напредак но се притеснявам дали не тренирам малко повече от нормалното.Ето и как тренирам:
1ден-Гърди(5 упр.) Бицепс(4 упр)
3ден-Гръб(5 упр.) Трапец(2 упр.) Трицепс(4 упр.) Предмишница(1 упр.)
5ден-Рамо(4 упр.) Крака(4 упр.)
Интересива ме това дали не са прекалено много упражененията за 1дна мускулна група и ако са много до колко да паднат.Надявам се някой компетентен по въпроса да ми отговори

Доста са. Да не говорим, че ти си абсолютно начинаещ. Гърди - 3, гръб - 3, бицепс - 2, трицепс - 3, рамена - 3, крака - 3, корем - 2.

ieieie

14.10.06
16:14

По добре ще е
Гърди - 3
гръб - 4
бицепс - 2
трицепс - 2
рамена - 3
крака - 3
корем - 2

IceMan

14.10.06
16:50

[quote author=“stormy”]Здравейте, тренирам от 1 месец по 3 пъти в седмицата.За сега имам напредак но се притеснявам дали не тренирам малко повече от нормалното.Ето и как тренирам:
1ден-Гърди(5 упр.) Бицепс(4 упр)
3ден-Гръб(5 упр.) Трапец(2 упр.) Трицепс(4 упр.) Предмишница(1 упр.)
5ден-Рамо(4 упр.) Крака(4 упр.)
Интересива ме това дали не са прекалено много упражененията за 1дна мускулна група и ако са много до колко да паднат.Надявам се някой компетентен по въпроса да ми отговори

подкрепям мнението на  ieieie ...но предмишницата я премести в третия ден ! ще е по добре но я качи на 2 упражнения по 3 серий,защото предмишницата иска внимание щом искаш да я развиваш ! мога да ти кажа по конктретно за нея но ще се отдалечим от темата !
по-здрави

14.10.06
19:19

няма проблем кажи

IceMan

14.10.06
22:49

ами ако искаш да имаш предмишница постваи си рацете зад седалището вземи максималните килограми които можеш да повдигнеш само с китка прави го 4 серий по 10 повторения гарантирам ти ще стане угромна !

14.10.06
23:22

Гърди - 4
гръб - 4
бицепс - 2
трицепс - 2
рамена - 3
крака - 4
корем - 2
Аз поне така започнах. :!:

14.10.06
23:57

аз започнах с:
Гърди - 4
гръб - 5
бицепс - 3
трицепс - 3
рамена - 4
трапец - 1
крака - 0 в последствие станаха 4
корем - 3

15.10.06
09:03

Гърди-3
Гръб-4
Крака-4
Бицепс-2/3
Трицепс-3
Рамо-3/4
Трапец-2
Корем-3

Почти винаги съм правил 3 упражнения за големите и 2 упражнения за малките мускулни групи, като много рядко (при наличие на сила) съм добавял по още едно. Залагам на по-тежките серии и интензивност (може би ме мързи да препускам през уредите :)).

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1