Какво ще кажете за тази програма за отслабване:

19.10.06
22:28

Какво ви е мнението за тази 3-дневна програма за отслабване:

Ден 1:
1) Гърди:
  а) Лег с щанга: 3х15
  б) Полулег с дъмбели: 3х15
  в) Pek-deck machine: 3x15
2) Бицепси:
  а) Сгъване на щанга с прав лост: 3х15
  б) Концентрирано сгъване с дъмбели: 3х15
3) Корем:
  а) Изправяне на крака от верикално положение: 3х20
  б) Сгъване на корем машина: 3х20
  в) Коремни преси на наклонена пейка: 3х20
4) Аеробика:
  а) 20-тина минути на пътеката

Ден 2:
1) Гръб:
  а) Придърпване на скрипец отзад: 4х15
  б) Гребане на скрипец: 3х15
2) Трицепси:
  а) Pressdown на скрипец: 3х15
  б) Разгъване  с две ръце с дъмбел зад врат: 3х15
3) Корем:
  а) Изправяне на крака от верикално положение: 3х20
  б) Сгъване на корем машина: 3х20
  в) Коремни преси на наклонена пейка: 3х20
4) Аеробика:
  а) 20-тина минути на пътеката

Ден 3:
1) Рамене:
  а) Повдигане на щанга на smith machine: 3х15
  б) Разтваряне встрани с дъмбели: 3х15
  в) Разтваряне на pek-back machine: 3x15
2) Предно бедро:
  а) Избутване на leg-press machine: 3х20
  б) Leg-extensions: 3х20
3) Задно бедро:
  а) Leg-curling от лег: 3х20
4) Прасци:
  а) Calf-machine: 3x20
5) Корем:
  а) Изправяне на крака от верикално положение: 3х20
  б) Сгъване на корем машина: 3х20
  в) Коремни преси на наклонена пейка: 3х20
6) Аеробика:
  а) 20-тина минути на пътеката

Тази 3-дневна програма мисля да я правя Понеделник - Петък - Събота (нямам други свободни дни)
В момента съм 185см/100кг. Целта предполагам е ясна на всички - отслабване и по-натам оформяне на тялото.

Shyne

19.10.06
23:09

много малко упражнения правиш за гарди гръб и крака
за гарди вкараи един флаис
за гръб гребане с 6танга,и с дамбел
за крака вкараи клек
и за трицепс прави френско
сашто така прави кардиото преди корема и всяка седмица увели4аваи минутите докато станат 30

19.10.06
23:18

Разбрах че свободните ти дни са понеделник петък и събота но опитаи по някакав начин да ги направиш понеделник сряда и петак че така като са на гъсто няма да си отпочинал и просто няма да имаш желание да вдигаш сам ще го усетиш, а и няма да има време да ти се въстановят рацете понеже малко или много те влизат във всяка тренировка

20.10.06
23:06

А диетата как е ? тя е определяща, тренировката е спомагаща за запазване на ММ

FI

21.10.06
22:01

[quote author=“Shyne”]много малко упражнения правиш за гарди гръб и крака
за гарди вкараи един флаис
за гръб гребане с 6танга,и с дамбел
за крака вкараи клек
и за трицепс прави френско
сашто така прави кардиото преди корема и всяка седмица увели4аваи минутите докато станат 30

Имам въпрос защо кардиото се прави преди корема?

Shyne

21.10.06
22:07

еми тва за кардиото нито съм го видял от някаде нито съм го про4ел ,тва  си е ли4но мое мнение
според мен като се тренират коремните мускули преди кардиото 6те се намали ефекта върхо изгарянето на мазнините в коремната област , но пак да под4ертая тва си е ли4но мое мнение,просто като се тренират коремните мъскули преди кардиото ште попре4ат на кислорода да достигне до тях-поне аз така си мисля де

FI

21.10.06
22:13

[quote author=“Shyne”]еми тва за кардиото нито съм го видял от някаде нито съм го про4ел ,тва  си е ли4но мое мнение
според мен като се тренират коремните мускули преди кардиото 6те се намали ефекта върхо изгарянето на мазнините в коремната област , но пак да под4ертая тва си е ли4но мое мнение,просто като се тренират коремните мъскули преди кардиото ште попре4ат на кислорода да достигне до тях-поне аз така си мисля де

Хм интересно, досега не се бях замисляла. Ще ми е интересно да чуя и други мнения по темата... :)

23.10.06
12:05

[quote author=“ASTOR”]А диетата как е ? тя е определяща, тренировката е спомагаща за запазване на ММ

Диета още не съм избрал - не знам подходяща.. :roll:

FZ

23.10.06
12:11

[quote author=“Panasoanic”][quote author=“ASTOR”]А диетата как е ? тя е определяща, тренировката е спомагаща за запазване на ММ

Диета още не съм избрал - не знам подходяща.. :roll:

Гледай да избереш по -скоро защото само  тренировката  не е достатъчна .
Диетата е  най- важна а ако е съчетана и с тренировка става супер.  :wink:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1