Сериозно изоставане на бицепса

31.10.06
18:04

Значи от юли месец тренирах бицепса и трицепса в един ден като сменях упражненията на всеки 3 тренировки.Имаше напредък, но по едно време ръката ми спря да расте  :(  И от един месец тренирам бицепса със гърдите, а трицепса с гърба. С трицепса всичко е ОК, но не мога да усетя добро натоварване в бицепса и доста занижих килограмите с които тренирам. Та въпроса ми е ако започна отново да тренирам бицепс и трицепс в един ден със суперсерии, но тренирам бицепса и с гърдите дали ще му дойде много?Гърди+бицепс ще е 1ви ден, а бицепс и трицепс 4ти ден. Благодаря предварително!
Стаж: 7 месеца
Ръст: 182см
Пъка 37см  :(

FZ

31.10.06
18:31

всичко това строго  идивидуално тоест трябва сам да разбереш кое най добро за покачване на м.маса на твоя бицепс !
според мен е много два пъти седмично бицепс и то със супер серий !!! 8)

31.10.06
19:02

Много е и аз казвам така прави ги в един ден ръцете бицепса го сложи първи гледаи да си почива добре все пак от гърба се товари доста и време,добра диета,сън и това е ключът на успеха в нашия спорт :wink:

Sourcemag

31.10.06
19:39

офф и мойте ръце мн зле всичко друго върви особенно гърба ама тея ръчички мн трудно нз явно не са ми ген  :?

Преди около месец четох за един вид тренировка за бицепса - “много, малко”. Имаш 4 упражнения. Първото ти е в 3 серии и е с 6 повторения като за предпочитане да е с щанга. Второто е 4 серии с 12-15 повторения като е за предпочитане да е на макара. Третото пак 3 по 6 и четвъртото пак 4 по 12. Аз лично не съм го пробвал като вариант а просто ти предлагам да го опиташ. Не е много честа техника но може и да е печеливша. Другия вариант е пак да върнеш трицепса и бицепса в една тренировка и да правиш супер серии, но определено 2 пъти ръце са ти много. Мускула расте докато почива. Обърни внимание на възстановяването.

31.10.06
20:45

[quote author=“boxerg”]Преди около месец четох за един вид тренировка за бицепса - “много, малко”. Имаш 4 упражнения. Първото ти е в 3 серии и е с 6 повторения като за предпочитане да е с щанга. Второто е 4 серии с 12-15 повторения като е за предпочитане да е на макара. Третото пак 3 по 6 и четвъртото пак 4 по 12. Аз лично не съм го пробвал като вариант а просто ти предлагам да го опиташ. Не е много честа техника но може и да е печеливша. Другия вариант е пак да върнеш трицепса и бицепса в една тренировка и да правиш супер серии, но определено 2 пъти ръце са ти много. Мускула расте докато почива. Обърни внимание на възстановяването.

а понеже в залата в която тренирам няма макара( или поне така си мисля  :D ) можеш ли да ми предложиш някакви упражнения, които да я заменят?

Тогава вместо макара прави с дъмбели едното, а другото да е скотово с щанга. И все пак виж за макара  :wink:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1