Въпрос на новак

04.11.06
12:19

Здравейте,

Тренирам 3 пъти в седмицата, като в сряда правя гърди и бицепс, а петък гръб и трицепс.
Проблема ми е, че понякога петък, събота и неделя нямам възможност да тренирам и поради това измествам петъчната тренировка в четвъртак. Понеже при тренировката за гръб доста се натоварва бицепса се чудя дали не го претренирам като го натоварвам в 2 последователни дни ?
Също така дали ще е добре в такива седмици да променям програмата си, така че да не тренирам едни и същи мускулни групи в последователни дни.
Искам да попитам как точно да направя този сплит и дали е изобщо необходимо да го правя ?

Благодаря ви предварително !

04.11.06
12:28

Измести дните напред в седмицата, може да ги подредиш гърди в ден 1, гръб в 2, ръце в 3. Рамото да отиде при гърдите и гърба (предно и средно с гърди, задно с гръб). Корем при ръцете. Само ми остават краката. Може от време на време да правиш крака вместо друга МГ. Сложничка ситуация...просто в 3 тренировъчни дни, като единия често го изпускаш е трудно да се вместят нещата

04.11.06
12:36

Благодаря marzipan. И аз си мислех за нещо подобно. Много ми харесва програмата ми както е в момента и изобщо не искам да я променям понеже все още дава резултати, но май ще ми се наложи да го направя.
Дали според вас ще е добре ако само в “проблемните” седмици я сменям, а след това да си карам по старата програма ?

04.11.06
12:47

Може би не е монго добра идея. В този спорт повечето е постоянство. Трябват смени от времен а време, но ако са прекалено често обезсмислят останалото. А това, че не искаш може ида не ти помогне. Ако се налага няма мърдане...

Ами не знам какви са ти възможностите от гледна точка на време. Може 1ви ден - гърди бицепс, 2ри ден - гръб, трицепс и 3ти ден рамо и крака. Така съм тренирал и мога да кажа, че не съм се претоварвал.

04.11.06
12:55

Може и така. На мен такава тренировка ми иде в повече, но аз никога не см бил известен с издържливост. Само натъпкваш корем тук-там из тренировката, или си го правиш в свободно време у вас

04.11.06
12:59

[quote author=“boxerg”]Ами не знам какви са ти възможностите от гледна точка на време. Може 1ви ден - гърди бицепс, 2ри ден - гръб, трицепс и 3ти ден рамо и крака. Така съм тренирал и мога да кажа, че не съм се претоварвал.

Да, това ми изглежда като най-доброто решение. В упражненията за гръб и трицепс рамото не участва кой знае колко, така че точно това ще направя.
Thx.

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1