Обща встъпителна програма за начинаещи

Темата е заключена.

13.10.04
10:49

Здравейте на всички, имам желание да се занимавам сериозно с бодибилдинг, не за някакви постижения , а просто за здраве, за хармонично развито тяло , абе с две думи за физическо и психическо равновесие, за релакс и справяне със стреса. Тук намирам само програми и съвети , които са строго определени за отделните мускулни групи, което според мен като начинаещ не е подходящо за мен. Струва ми се , тъй като не се чувствам добре физически и готов за по-сериозни натоварванияоля, че първоначално трябва да започна постерпенно и то с някаква обща програма за първоначално общо физическо укрепване и после вече да премина към по-сериозни програми, когато се почувствам физически укрепнал и готов. Моля за съвет - какво е най-добро за начало за такъв аматьор и начинаещ като мен

13.10.04
12:11
#1

Значи първо да ти кажа че ако не знаеш принципите по които се съставят програми диети и тн. не си билдер тва требе леко полеко да го учиш то не е 1 и 2 ,но има учене с опита и стажа.

13.10.04
12:20
#2

да , прав си, това го осъзнавам, затова се информирам подробно от сайта тук, намерих в “статии” Методика за съставяне на тренировъчни програми, там има за начинаещи , но тъй като има неясни понятия за мен и затова влязох в сайта и чета за основни понятия, принципи на тренировките и т. н., но пак има неща , които не са ми ясни..., но поне желание имам - ще се ровя..
Но все пак , не знам дали ме разбра, аз за начало искам просто нещо общо за укрепване на физиката, да придобия сила , за да мога след това вече да премина към истински програми и т. н.

07.11.04
01:10
#3

еми прави си базови упражнения , разучи всички уреди в залата където ходиш,почни с малки тежести да ги правиш правилно,купи си ако можеш дъмбели и си тренираи 1-2 месеца да заякнеш  :roll:

EL

27.08.06
15:37
#4

Ако искаш тренирай по тази програма по която тренирах и аз през първите 2 седмици:

Понеделник - Четвъртък: гърди    - изтласкванена щанга от лег
                                    изтласкване на дъмбели от полулег
                          рамо    - разтваряне на дъмбели на страни
                                    раменна преса зад врат
                          трапец  - повдигане на раменете с дъмбели
                          трицепс  - избутване на горен скрипец
                                    - разтваряне със скрипец
                          прасец  - повдигане на пръсти с тежести
Вторник - Петък:          гръб    - гребане с щанга
                                    - гребане на долен скрипец
                          бицепс  - сгъване с дъмбел от седеж
                                    - сгъване с права щанга
                          крака    - клек
                                    - лек екстензии
                          корем    - коремни преси

28.08.06
11:18
#5

Темата е неактуална. Не изравяйте стари теми!

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1