упражнения за гръб

03.01.07
12:38

тренировката ми за гръб е такава : ->
1. набирания
2. придърпване на горен скрипец пред гърди/зад главата
3. придърпване на долен скрипец
4. гребане с дъмбел

значи четох тук някои постове дето изводите са такива че от скрипеца ФАЙДА няма .. :) и че тягата е било добро упражнение, но също така четох че не е за начинаещи иии се чуда какво да правя ... някакви идеи  :|

Искаш ли да постигнеш мечтаната форма и трайно по-добро здраве?

Методът на BB-Team е модерният начин да изградиш здравословни навици, трайни резултати, увереност и контрол над здравето си с лична подкрепа и отчетност.

Научи как работим

Файда има голяма от скрипеца, но при теб не защото имаш набирания които заместват скрипеца. Махни скрипеца и добави тяга като последно упражнение. Прави я с повече повторения, а не с яко тежести. Правилното изпълнение е задължително при тягата!

03.01.07
13:18

[quote author=“Ilkooo”]тренировката ми за гръб е такава : ->
1. набирания
2. придърпване на горен скрипец пред гърди/зад главата
3. придърпване на долен скрипец
4. гребане с дъмбел

значи четох тук някои постове дето изводите са такива че от скрипеца ФАЙДА няма .. :) и че тягата е било добро упражнение, но също така четох че не е за начинаещи иии се чуда какво да правя ... някакви идеи  :|


Човек имаш 2 упражнения за гръб  :shock:

Пробвай така

:arrow: Тяга
:arrow: Чукчета
:arrow: Гребане с дъмбел

03.01.07
18:08

Според мен набиранията са задължителни в една програма за гръб. След това тягата или гребането, може да ги въртиш, а може вместо гребане да сложиш мечка. Някои правят и двете, но поне на мен ми идва много. Но едно е сигурно-без тяга е почти невъзможно да направиш добър гръб.

FIREBLADE

03.01.07
20:33

[quote author=“TREVATA”][quote author=“Ilkooo”]тренировката ми за гръб е такава : ->
1. набирания
2. придърпване на горен скрипец пред гърди/зад главата
3. придърпване на долен скрипец
4. гребане с дъмбел

значи четох тук някои постове дето изводите са такива че от скрипеца ФАЙДА няма .. :) и че тягата е било добро упражнение, но също така четох че не е за начинаещи иии се чуда какво да правя ... някакви идеи  :|


Човек имаш 2 упражнения за гръб  :shock:

Пробвай така

:arrow: Тяга
:arrow: Чукчета
:arrow: Гребане с дъмбел

няма упражнение за начинаещ или напреднал.има тежести за начинаещи и за напреднали. тва че те мързи е друг въпрос...
нищо не товари гърба така както тягата.

чуковете и гребането е едно и също.

03.01.07
21:26

мерси за положените усилия да ми помогнете... МИСЛИХ и стигнах до извода да почвам тяга нооо ДО МЕСЕЦ  :roll:

04.01.07
10:30

Внимаваи много при тягата и чуковет да не си секнеш гарба трябва да има някои опитен до тебе , не прави глупости
че аз лично си секнах гарба мн яко при мечката ;) но ако нямаш поне 2-3 месеца стаж изчакаи още 1 месец преди да почнеш с тягата!
аз в началото правих
Горен скрипец - пред и зад граб
Долен скрипец
и Гребане(внимаваи и при гребането не дарпаи рязко дамбела ;) така има варянт да го дарпаш с бизепса ; караи леко по 8 повторения)
УСПЕХ :)

04.01.07
11:08

според мен е по-добре отсега да си правиш тяга и чукове, но с малки килограми и да хванеш правилната техника.ако не я схванеш, и след година(а не след месец) да почнеш да я правиш, пак можеш да се контузиш.

04.01.07
12:15

НЕ бягай от тягата... рано или късно ще почнеш да я правиш .. почни сега!!!

04.01.07
13:15

според мене...
1. 5 серии набиране с доста широк хват
2. 5 серии гребане с щанга с подхват
3. 5 серии чукове с дъмбел

набирането правя за да се разтегне хубаво гърба, а с гребането се пълни яко с кръв

според някои хора гребане с щанга и чукове с дъмбел е едно и също упражнение, което натоварва едни и същи части на гърба

според мене с щанга се товарят главно дългия(средния) гръбен мускул които са около гръбначния стълб, а с дъмбел се товарят “перките” страничните гр мускули в долната част

THE_CELEBRAL-ASSASIN_

04.01.07
19:13

5 серии ??? :shock:  не е ли малко множко :roll:

07.01.07
12:52

Вместо тяга можеш да правиш хиперекстензии (само с утежнение на тялото, а може и с допълнителна тежест).
Поне аз ги предпочитам пред тягата - при тях натоварваш основно кръста, по-малко седалището и въобще не засягат бедрата.

11.01.07
23:42

[quote author=“voland”]Вместо тяга можеш да правиш хиперекстензии (само с утежнение на тялото, а може и с допълнителна тежест).
Поне аз ги предпочитам пред тягата - при тях натоварваш основно кръста, по-малко седалището и въобще не засягат бедрата.

Не съм съгласен.. от тия екстензии лично на мен ми се твари и седалището. А също така те товарят главно долната част на гърба, така наречената лумбална област, докато тягата натоварва и по-нагоре. Абе общо зето тягата твари целия гръб и е незаменима с никво друго упражнение. 8)

OL

12.01.07
11:57

aз също съм начинаещ и вчера на тренировката за гръб(мойта е като твоята) замених скрипеца с още 3 серии набирания и се чувствах добре, после си направих долнис скрипец и гребането с дъмбел. А какво мислите за тренировка за груб само с набирания - тесен , широк хват пред врат и широк хват зад врат (това си го мисля за лятото, да тренирам само на лостове със собствената си тежест) ? Сега и аз май трябва да включа вече тяга в програмата си, тя е за маса , нали ?

12.01.07
12:07

Просто я прави с по леки тежести и наблегни на правилно изпълнение(тягата).А за скрипеца... аз до колкото знам той е най-вече за релеф,а голям и масивен гръб се прави със свободни тежести-мечка,гребане,набиране...

12.01.07
16:29

Значи на мен ми влияят тренировки с по-ограничени упражнения (базовите), с по-голяма интензивност. Аз предлагам:
набиране 2х8 широк хват*
набиране 2х8 раменен подхват и втората надхват*
набиране 2х8 успореден хват*
водоравно гребане с щанга с подхват едната и надхват другата тренировка - 4х8
това последното за оплътняване на гърба

*всички набирания се изпълняват с тежест

12.01.07
19:50

[quote author=“Voyager”]Значи на мен ми влияят тренировки с по-ограничени упражнения (базовите), с по-голяма интензивност. Аз предлагам:
набиране 2х8 широк хват*
набиране 2х8 раменен подхват и втората надхват*
набиране 2х8 успореден хват*
водоравно гребане с щанга с подхват едната и надхват другата тренировка - 4х8
това последното за оплътняване на гърба

*всички набирания се изпълняват с тежест

чудесна тренировка баце моята е подобна

Направи първата стъпка към твоята цел.

Попълни анкетата и наш консултант ще се свърже с теб, за да научиш и обсъдите как нашият метод ще е от полза за теб и целите ти.

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1