Напреднах, макар и малко...

08.03.07
21:49

Ето, че свърших с програмата за начинаещи, прилагах я масец и малко и вече мисля, че съм готов за програма за малко по напреднали...дайте идеи какви програми сега да следвам?

Целите ми остават същите като преди, качване на няколко килограма мускулна маса и оформяне на релеф до колкото е възможно в следващите няколко месеца, е поне това е като за начало ;)

Темата беше редактирана от 4efo^ на 06.04.07 10:13.

Тренирай по програма от сайта, те са перфектни. Задължително си изкарай 1 месец по програмта за начинаещи, не бързай със сплитове.
Целта ти е постижима за 4-5 месеца.
Не си споменал, но аз да си кажа: добавки не ти трябват, за тази цел и с този стаж.

Карай с тая програма докато се осъзнаеш. Гледай да правиш упражненията правилно, това е моя съвет. Другото само ще дойде. Яж добре.

Браво,че си се орентирал към програмата за напълно начинаещи.Повечето направо скачат на сплитове.Прави правилно упражненията и след  1 месец си постни програмата за оценка : ) Успех

09.03.07
13:19

Най - важното е да не бързаш, прочети има много материали как точно се изпълняват самите упражнения, как се диша, колко се почива и т.н. Има адски много малки детайли, които ако ги спазваш ще имаш още по - голям успех :)

Успех в залата! :)

09.03.07
15:44

Свикни с упражненията, заживей с мисълта, че ще се занимаваш сериозно с тежести, нека ти стане фиксидея, а не след 2 месеца да се откажеш!

09.03.07
16:57

Мерси за съветите :wink:

[quote author=“Jorku”]Карай с тая програма докато се осъзнаеш. Гледай да правиш упражненията правилно, това е моя съвет. Другото само ще дойде. Яж добре.

Ами мисля, че особено в последно време се храня добре, въпреки, че не тук е мястото след като вече стана дума, ще поустна тук хранителния ми режим, за да разбера дали е годен за качване на още 3-4 килограма и като цяло дали става:

08.00: Корнфлейкс,
10.00: Кофичка кисело мляко, фибела 2%, с някаква закуска (тестена),
13.30: 3 филии рязан хляб с нещо готвено и салата,
17.30: Чаша прясно мляко с 2 филии с нещо за мазане или сандвич + 1 плод,
20.00: 2-3 филии, пържола или кебапчета или наденички, отново със салата.

Гледам да ги разнообразявам работите, да не ям едно и също, но общо взето е това :!:

Между другото какъв хляб е подходящо да ям :?:

09.03.07
18:25

Пълнозърнест!!!

06.04.07
10:57

Обнових първия си поуст, въпроса ми е на каква програма да мина?

08.04.07
21:43

брееее........много филии в твойто ядене.Вмъкни по малко мръвка тук там .. ;)

08.04.07
23:06

казано от 4efo^ на 09.03.07, 16:57:

Мерси за съветите :wink:

[quote author=“Jorku”]Карай с тая програма докато се осъзнаеш. Гледай да правиш упражненията правилно, това е моя съвет. Другото само ще дойде. Яж добре.

Ами мисля, че особено в последно време се храня добре, въпреки, че не тук е мястото след като вече стана дума, ще поустна тук хранителния ми режим, за да разбера дали е годен за качване на още 3-4 килограма и като цяло дали става:

08.00: Корнфлейкс,
10.00: Кофичка кисело мляко, фибела 2%, с някаква закуска (тестена),
13.30: 3 филии рязан хляб с нещо готвено и салата,
17.30: Чаша прясно мляко с 2 филии с нещо за мазане или сандвич + 1 плод,
20.00: 2-3 филии, пържола или кебапчета или наденички, отново със салата.

Гледам да ги разнообразявам работите, да не ям едно и също, но общо взето е това :!:

Между другото какъв хляб е подходящо да ям :?:

Като гледам, трябва да обърнеш повече внимание на диетата си. Прочети повече за храненето, то не е по-малко важно от тренировката.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1