29.06.08
14:05
#161
Ние сме ориентирани повече към крайният потребител отколкото към дистрибуторите. Но имаме паралелни политики. Относно останалите марки в сайта, то там работим с официалните за БГ и те определят цените, като казвам определят, наистина имам това предвид. Всички имат една политика, без изключение!!!
Да се включа и аз с едно въпросче към СИЛАТА :
Вие вносители ли сте , в смисъл търговци на едро или сте търговци на дребно ? Защото от този цитат излиза че вие предимно наблягате на търговията на дребно от колкото да продавате на едро продуктите си. Доста странно за един вносител ...
Защото има два варианта : Или си изграждаш собствена магазинна мрежа в цяла България и си продаваш продуктите самостоятелно; или създаваш мрежа от дистрибутори в цялата страна.Които дистрибутори са преди клиентите във веригата.И в двата случая работиш на едро.
Ако сте ориентирани към крайните клиенти , то тогава не са ви нужни дистрибуторите ;)
И другото е че доста вода трябва да изтече че в България да има истински вносители - диструбутори в пълния смисъл на тази дума .... Търговци на едро.
Политиката на компанията не е възможно да се дискутира в детайли поради ред причини, които съгласи се, са си само за вътрешно ползване. Същото важи и за модела на работа, както и свързаните с това въпроси!
Мнението беше редактирано от Сила БГ на 30.06.08 05:00.
30.06.08
05:08
#162
Може ли да попитам,след като знаете кой прави паралелен внос,защо не правите нещо по въпроса ?
Паралелния внос си е напълно легален внос ... http://www.napib.org/bg/problemi_pri_vnosa.php
Нека ние отговорим от името на “tigra”, защото сме много в час с нормативната база и всички законови разпоредби по отношение на тази тема...
Ето ти и абзаца, който е ключов и не трябва да се пропуска...
НАПВБ
Опонентите на паралелния внос го противопоставят на правата върху търговската марка и считат, че с това се засягат правата на собственика на марката. Но спестяват особено важен момент за неразривната връзка с Доктрината за изчерпване на правата върху търговската марка. Изчерпването на права и паралелен внос са две отделни действия, които се развиват последователно във времето. Едва след изчерпване на правата са налице условия за паралелен внос.
С други думи...
ПАРАЛЕЛНИЯ ВНОС Е АБСОЛЮТНО НЕЗАКОНЕН, ПРИ НАЛИЧИЕТО НА ЮРИДИЧЕСКО ЛИЦЕ НА ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ, ДЪРЖАЩО ПРАВАТА ЗА СЪОТВЕТНАТА МАРКА/И ОБЕКТ НА НЕРЕГЛАМЕНТИРАН И НЕЗАКОНЕН ПАРАЛЕЛЕН ВНОС.
Ако е нужно допълнително разяснение, не се колебайте да пишете...
Мнението беше редактирано от Сила БГ на 30.06.08 05:16.
В основата на понятието за паралелен внос стои институтът на т.нар. изчерпване на правото върху марка. Правото върху регистрирана марка е абсолютно, задължава всички да се съобразяват и дава монополната власт на притежателя му да използва марката, както и да забрани на трети лица да използват в търговската си дейност знак, идентичен или сходен с тази марка без негово съгласие. Това изключително право на собственика обаче не е неограничено, защото обратното би затруднило свободния търговски оборот на стоките, обозначени с неговата марката.
Ето защо законът урежда принципа на изчерпване на правото върху търговската марка, съгласно който изключителното право на собственика й да забранява на трети лица да я ползват е ограничено само до първата продажба на стоката, обозначена с марката, т.е., ако и когато собственикът на марката пусне стоката на пазара за първи път. След това той няма право да забранява нейното по-нататъшно свободно циркулиране. По аргумент за противното притежателят на марката може да се противопостави на използването й за стоки в случаите, когато стоките с тази марка не са пуснати на пазара от него или с негово съгласие.
Концепцията за изчерпване на правата върху марки се регулира от чл.7, ал.1 от Първата директива на Съвета 89/104/ЕИО, който предвижда, че “Марката не дава право на собственика да забранява използването й във връзка със стоки, поставени на пазара в общността под тази марка от самия собственик или с негово съгласие”. По аргумент за противното основание това означава, че собственикът на марка може да се противопостави на вноса на конкретния артикул в общността, докато този артикул бъде поставен на пазара в общността от него или с негово съгласие.
С влизането в сила на Споразумението за Европейското икономическо пространство (ЕИП) позоваването на общността следва да се счита за позоваване на него. Следователно паралелният внос в рамките на общия пазар, т.е. между държави - членки на ЕС, и на ЕИП е разрешен само след изчерпването чрез пускането на конкретния артикул от стоката на пазара в една от тези държави . Тази система се нарича общностно изчерпване.
Какво е законодателното решение в България
С приемането на Закона за марките и географските означения (ЗМГО - в сила от 15.12.1999 г.) и до присъединяването си към ЕС България прилагаше режима на националното изчерпване. Текстът на чл.15 от ЗМГО в редакцията му в сила след 01.01.2007 г. реципира буквално текста на чл.7, ал.1 от Първа директива, т.е. България възприе принципа на общностно изчерпване на правата върху марка. При това положение паралелният внос ще бъде незаконен в случаите, когато стоките, които са негов предмет, не са били пуснати със съгласието на притежателя на марката на пазара в България или в която да било друга държава от ЕИП (например купени са от пазар в САЩ и са внесени в страна - членка на ЕИП, без съгласието на собственика на марката).
От което следва че щом има разрешение за продажбата на определена марка от собственика на марката в България , в случаите от САЩ. Тази марка може да се внася без проблем иначе си имаме чист монопол ... Защото каква е гаранцията че някой друг много по-добре няма да внася, пласира и продава стоката от първият вносител ... Това си е бизнес ....
Единствено ако си ексклузивен представител и вносител на съответната марка за България , имаш сключен договор и държиш правата за България и всичко това черно на бяло с нотариално заверен договор. Но вие най добре знаете как стоят нещата :)
Има доста тънкости и това си е работа на юристите и то на специализирали във външно-търговска дейност...
Мнението беше редактирано от one2one на 30.06.08 06:33.
30.06.08
06:28
#164
В основата на понятието за паралелен внос стои институтът на т.нар. изчерпване на правото върху марка. Правото върху регистрирана марка е абсолютно, задължава всички да се съобразяват и дава монополната власт на притежателя му да използва марката, както и да забрани на трети лица да използват в търговската си дейност знак, идентичен или сходен с тази марка без негово съгласие. Това изключително право на собственика обаче не е неограничено, защото обратното би затруднило свободния търговски оборот на стоките, обозначени с неговата марката. Ето защо законът урежда принципа на изчерпване на правото върху търговската марка, съгласно който изключителното право на собственика й да забранява на трети лица да я ползват е ограничено само до първата продажба на стоката, обозначена с марката, т.е., ако и когато собственикът на марката пусне стоката на пазара за първи път. След това той няма право да забранява нейното по-нататъшно свободно циркулиране. По аргумент за противното притежателят на марката може да се противопостави на използването й за стоки в случаите, когато стоките с тази марка не са пуснати на пазара от него или с негово съгласие.
Мн добре обобщено и пак отговорът се крие в последното изречение... Предполагам че това бе допълнително разяснение на по-горе казаното от мен, а не аргумент стоящ срещу него. На всички е ясно за какво говорим, ето защо дискутирането на това дали нерегламентирания паралелен внос е нелегален, би било безмислено, защото е незаконен, вярно с уточнение, но това не променя правния изказ при констатирано нарушение от общ характер!!
Мнението беше редактирано от Сила БГ на 30.06.08 06:33.
Направих допълнение и май - не разбирате какво искам да кажа :)
Вие ли сте притежатели на марката ? Ако е така съм съгласен . В случая този който държи правата на марката в САЩ си е дал съгласието за продажба на стоките в България ... от тук на татък паралелния внос си е напълно нормален .. . В крайна сметка това си е пазарна икономика ... пак казвам иначе имаме монопол
Ще ви напиша един пример и с това смятам да приключа , дано ви е интересно :)
Върховният Касационен Съд на Република България отхвърли отново исковете на „Джъстерини Енд Брукс Лимитид”-Лондон Върховният Касационен Съд отново отхвърли като неоснователни исковете на “Джъстерини енд Брукс Лимитид” – Лондон от групата на “Диаджео”, с които се претендираше нарушаване на правото им върху търговската марка “J&B;”.
С Решение N 1071/2004 г. по търговско дело N 158/2004 г. и с Решение N 249/2006 г. по търговско дело N 813/2005 г. най-висшия съд в страната отхвърли като неоснователни исковете, с които се твърдеше, че български фирми нарушават правото им върху търговска марка, тъй като става въпрос за внос на оригинална стока, произведена и означена от маркодържателя.
Най-общо казано “Джъстерини енд Брукс Лимитид” – Лондон твърдяха, че само и едниствено те имат право да продават стоки, означени с марката “J&B;” на територията на България и друг вносител не може да осъществява тази дейност, независимо, че е закупил оригинална стока, произведена от тях. Тези техни действия влязаха в противоречие с националния закон – Закон за марките и географските означения.
Макар да знаят практиката на Комисията за защита на конкуренцията в България, становището на Патентното ведомство в България и решенията на Върховния Касационен Съд, “Джъстерини енд Брукс Лимитид” предприемат действия по задържането на оригинални стоки, внесени от друго лице като твърдят нарушение на закона. На маркодържателите им е добре известно, че един съдебен процес в България отнема повече от 4 години, докато делото измине своя път до последната и окончателна инстанция, поради което смело завеждат дела срещу всеки вносител, а докато трае делото, на стоката се налага запор и не може да влезе в търговския оборот.
В резултат на подобни действия множество фирми фалираха, поради факта, че не можаха да понесат финасовите загуби, натрупани в резултат на продължителното време, за което стоката е била запорирана, както и ограниченията, които се налагат, докато трае делото. Друг е въпросът, че такова дружество спира да внася тяхната марка, защото само съдебно решение на последната съдебна инстанция има задължителна сила за страните по делото. Целта им е да наложат монопол на пазара, нещо, което е забранено със закон в България, но с горните си действия реално постигаха целта си, разбира се докато последната съдебна инстанция не се произнесе.
На маркодържателите им е добре известна практиката в Европейския съюз, а именно, че след като веднъж стоката е пусната на пазара от тях или с тяхно съгласие, то те не могат да се противопоставят на последващи продажби. Всъщност българското законодателство е заимствано много точно от европейското и са залегнали същите принципи, поради което е и немислимо да се правят опити за налагане на монопол на пазара, както и да се налагат ограничения, които не съществуват в европейската общност, макар България да не е все още страна членка. Основно “Джъстерини енд Брукс Лимитид” спекулират именно с това, че България не е страна членка на ЕС, поради което, считат, че имат някакви допълнителни права и могат да извършват действия, които са немислими за никоя европейска държава и по-точно да сигнализират с неверни твърдения държавни органи – полиция, прокуратура и отделно от това да водят граждански дела без правно основание, а с единствената цел да съсипят местните фирми, осъществяващи внос на оригинални стоки, произведени от тях.
Най-общо казано “Джъстерини енд Брукс Лимитид” се борят с т. нар. “паралелен внос”, който е разрешен в ЕС и не нарушава правото им върху търговска марка като целта им е да наложат монопол на пазара за своята марка, което тяхно намерение приключи без резултат по отношение на поредната българска фирма, спечелила дело във Върховния Касационен Съд на България, но остава проблемът с всички онези дружества, които все още не са извървели дългия път на съдебните дела, а в същото време “Джъстерини енд Брукс Лимитид” продължава да трупа огромни печалби като единствен вносител в България, благодарение на наложеното от тях господстващо и монополно положение.
Мнението беше редактирано от one2one на 30.06.08 06:45.
30.06.08
06:52
#167
Направих допълнение и май - не разбирате какво искам да кажа :)
Вие ли сте притежатели на марката ? Ако е така съм съгласен . В случая този който държи правата на марката в САЩ си е дал съгласието за продажба на стоките в България ... от тук на татък паралелния внос си е напълно нормален .. . В крайна сметка това си е пазарна икономика ... пак казвам иначе имаме монопол
Безусловна ексклузивност с нотариално заверено Limited Power of Attorney върху правата/представляване на определена марка, заедно със договор за ексклузивност за територия, в допълнение на това, същата тази марка да е защитена в Патентно Ведомство с единствен ползвател.
На база на това, което изброих по горе... всеки поне малко запознат с материята, с малко пари и умерени връзки, може да направи на друг “некоректен спрямо първия” живота черен и това е меко казано и само от чисто законова гледна точка. Както знаеш има много способни хора финансово и не само, чиито марки е неразумно да се вкарват паралелно!. Последното го казвам само като допълнение и не мисля че казвам нещо, което никому не е известно!
30.06.08
07:00
#168
Ще ви напиша един пример и с това смятам да приключа , дано ви е интересно :)
Върховният Касационен Съд на Република България отхвърли отново исковете на „Джъстерини Енд Брукс Лимитид”-Лондон Върховният Касационен Съд отново отхвърли като неоснователни исковете на “Джъстерини енд Брукс Лимитид” – Лондон от групата на “Диаджео”, с които се претендираше нарушаване на правото им върху търговската марка “J&B;”.
С Решение N 1071/2004 г. по търговско дело N 158/2004 г. и с Решение N 249/2006 г. по търговско дело N 813/2005 г. най-висшия съд в страната отхвърли като неоснователни исковете, с които се твърдеше, че български фирми нарушават правото им върху търговска марка, тъй като става въпрос за внос на оригинална стока, произведена и означена от маркодържателя.
Най-общо казано “Джъстерини енд Брукс Лимитид” – Лондон твърдяха, че само и едниствено те имат право да продават стоки, означени с марката “J&B;” на територията на България и друг вносител не може да осъществява тази дейност, независимо, че е закупил оригинална стока, произведена от тях. Тези техни действия влязаха в противоречие с националния закон – Закон за марките и географските означения.
Макар да знаят практиката на Комисията за защита на конкуренцията в България, становището на Патентното ведомство в България и решенията на Върховния Касационен Съд, “Джъстерини енд Брукс Лимитид” предприемат действия по задържането на оригинални стоки, внесени от друго лице като твърдят нарушение на закона. На маркодържателите им е добре известно, че един съдебен процес в България отнема повече от 4 години, докато делото измине своя път до последната и окончателна инстанция, поради което смело завеждат дела срещу всеки вносител, а докато трае делото, на стоката се налага запор и не може да влезе в търговския оборот.
В резултат на подобни действия множество фирми фалираха, поради факта, че не можаха да понесат финасовите загуби, натрупани в резултат на продължителното време, за което стоката е била запорирана, както и ограниченията, които се налагат, докато трае делото. Друг е въпросът, че такова дружество спира да внася тяхната марка, защото само съдебно решение на последната съдебна инстанция има задължителна сила за страните по делото. Целта им е да наложат монопол на пазара, нещо, което е забранено със закон в България, но с горните си действия реално постигаха целта си, разбира се докато последната съдебна инстанция не се произнесе.
На маркодържателите им е добре известна практиката в Европейския съюз, а именно, че след като веднъж стоката е пусната на пазара от тях или с тяхно съгласие, то те не могат да се противопоставят на последващи продажби. Всъщност българското законодателство е заимствано много точно от европейското и са залегнали същите принципи, поради което е и немислимо да се правят опити за налагане на монопол на пазара, както и да се налагат ограничения, които не съществуват в европейската общност, макар България да не е все още страна членка. Основно “Джъстерини енд Брукс Лимитид” спекулират именно с това, че България не е страна членка на ЕС, поради което, считат, че имат някакви допълнителни права и могат да извършват действия, които са немислими за никоя европейска държава и по-точно да сигнализират с неверни твърдения държавни органи – полиция, прокуратура и отделно от това да водят граждански дела без правно основание, а с единствената цел да съсипят местните фирми, осъществяващи внос на оригинални стоки, произведени от тях.
Най-общо казано “Джъстерини енд Брукс Лимитид” се борят с т. нар. “паралелен внос”, който е разрешен в ЕС и не нарушава правото им върху търговска марка като целта им е да наложат монопол на пазара за своята марка, което тяхно намерение приключи без резултат по отношение на поредната българска фирма, спечелила дело във Върховния Касационен Съд на България, но остава проблемът с всички онези дружества, които все още не са извървели дългия път на съдебните дела, а в същото време “Джъстерини енд Брукс Лимитид” продължава да трупа огромни печалби като единствен вносител в България, благодарение на наложеното от тях господстващо и монополно положение.
Говорим за две различни неща!!!! Запознат съм в детайли със случая на J&B;!!!! Аз говоря стриктно за паралелен внос, който не е от страни членки на ЕС!! Ако стока произведена извън ЕС или в него е внесена в страна членка на ЕС и после продадена на търговец на друга страна членка на ЕС, то тогава съм съгласен с теб!
НО... за директен внос от страна НЕ членка на ЕС вече отиваме на това което аз ти казвам!
Има значение дали паралелния внос е от членка на ЕС или не - във втория случай, когато е нерегламентиран е незаконен!!!
Напълно ми е ясно за какво говорите , но ...
;)
При това положение паралелният внос ще бъде незаконен в случаите, когато стоките, които са негов предмет, не са били пуснати със съгласието на притежателя на марката на пазара в България или в която да било друга държава от ЕИП (например купени са от пазар в САЩ и са внесени в страна - членка на ЕИП, без съгласието на собственика на марката).
Не съм юрист , за това си има хора да решават такива казуси ....
Мнението беше редактирано от one2one на 30.06.08 07:55.
30.06.08
12:41
#170
Напълно ми е ясно за какво говорите , но ...
;)При това положение паралелният внос ще бъде незаконен в случаите, когато стоките, които са негов предмет, не са били пуснати със съгласието на притежателя на марката на пазара в България или в която да било друга държава от ЕИП (например купени са от пазар в САЩ и са внесени в страна - членка на ЕИП, без съгласието на собственика на марката).
Не съм юрист , за това си има хора да решават такива казуси ....
Че си има хора за всичко съм съгласен, обаче реално казус по този въпрос няма... поне аз не го виждам... съвсем точно и ясно е регламентиран този тип търговия, както от местното така и от EU законодателство
Мнението беше редактирано от Сила БГ на 30.06.08 12:42.
23.07.08
07:23
#171
Не съм сигурен дали тук е мястото да пиша за това, ама все пак :) . Значи става въпрос за сайта на silabg.
Аз ли нещо не мога да се оправя или има проблем с филтъра за цени примерно. Значи като дадеш да сортира по цени от евтино към скъпо всичко е ОК, но минеш ли на втората страница продуктите се разбъркват.
И другото което ми беше интересно пак към silabg - какво стана с яйчния белтък дето пробваше :) ?
Мнението беше редактирано от Cherniq_Konan на 23.07.08 07:23.
23.07.08
07:59
#172
Не съм сигурен дали тук е мястото да пиша за това, ама все пак :) . Значи става въпрос за сайта на silabg.
Аз ли нещо не мога да се оправя или има проблем с филтъра за цени примерно. Значи като дадеш да сортира по цени от евтино към скъпо всичко е ОК, но минеш ли на втората страница продуктите се разбъркват.И другото което ми беше интересно пак към silabg - какво стана с яйчния белтък дето пробваше :) ?
Проблемът е локализиран и се работи по него... Ако има други проблеми на ЛС да ги коментираме :) а за яйчния... еми мн е добър... мн е неприатен на вкус но не дразни стомаха и възстановява мн добре! ;)
Мнението беше редактирано от Сила БГ на 23.07.08 08:05.
Не съм сигурен дали тук е мястото да пиша за това, ама все пак :) . Значи става въпрос за сайта на silabg.
Аз ли нещо не мога да се оправя или има проблем с филтъра за цени примерно. Значи като дадеш да сортира по цени от евтино към скъпо всичко е ОК, но минеш ли на втората страница продуктите се разбъркват.И другото което ми беше интересно пак към silabg - какво стана с яйчния белтък дето пробваше :) ?
Проблемът е локализиран и се работи по него... Ако има други проблеми на ЛС да ги коментираме :) а за яйчния... еми мн е добър... мн е неприатен на вкус но не дразни стомаха и възстановява мн добре! ;)
Ще го пускате ли в продажба?
23.07.08
08:18
#174
Не съм сигурен дали тук е мястото да пиша за това, ама все пак :) . Значи става въпрос за сайта на silabg.
Аз ли нещо не мога да се оправя или има проблем с филтъра за цени примерно. Значи като дадеш да сортира по цени от евтино към скъпо всичко е ОК, но минеш ли на втората страница продуктите се разбъркват.И другото което ми беше интересно пак към silabg - какво стана с яйчния белтък дето пробваше :) ?
Проблемът е локализиран и се работи по него... Ако има други проблеми на ЛС да ги коментираме :) а за яйчния... еми мн е добър... мн е неприатен на вкус но не дразни стомаха и възстановява мн добре! ;)
Ще го пускате ли в продажба?
ЛС, за да не оспамваме темата, че после да не даваме поводи някой да ни критикува и напада... Надявам се да ни разбереш... ;)
Не съм сигурен дали тук е мястото да пиша за това, ама все пак :) . Значи става въпрос за сайта на silabg.
Аз ли нещо не мога да се оправя или има проблем с филтъра за цени примерно. Значи като дадеш да сортира по цени от евтино към скъпо всичко е ОК, но минеш ли на втората страница продуктите се разбъркват.И другото което ми беше интересно пак към silabg - какво стана с яйчния белтък дето пробваше :) ?
Проблемът е локализиран и се работи по него... Ако има други проблеми на ЛС да ги коментираме :) а за яйчния... еми мн е добър... мн е неприатен на вкус но не дразни стомаха и възстановява мн добре! ;)
Ще го пускате ли в продажба?
ЛС, за да не оспамваме темата, че после да не даваме поводи някой да ни критикува и напада... Надявам се да ни разбереш... ;)
Разбирам ви ;)
Ако може някой модератор да ми изтрие последните 2 мнения.
Искам да попитам на какво се дължи поскъпването на ON Whey Classic?По конкретно за Silabg.com,известно време продукта не беше в наличност и цената беше 49,90 лв,а сега е 55 лв.Дотук с критиката. :P
Все пак чест прави на silabg.com,че не слагат надценки на продукти,на които не са вносител.
24.07.08
11:40
#177
Чел съм, че внасяните предимно от САЩ протеини и други хранителни добавки са от фирми, използващи евтини суровини, така че да се върже цената за българския потребител. Не съм сигурен дали качеството им би задоволило американския потребител.
Между другото, видях реклама на суплементи с търговска мярка “Крика”, произвеждани от фирмата на Митьо Крика...
Той пък откога взе да отбира от таквиз работи?!
На някой продукти липсва описание, а на други е грешно!
Загубих много време примерно да ровя за аминотата на Biotech USA.
Примерно за 2300 е написано при вас:
The best amino supplements for hard training individuals. Such clean amino supplements are not produced in Europe, and above this we also offer the beef liver extract amino products from BioTech U.S.A. The 2,7 grams tablets have high active substance content which gives strong support for the regeneration of muscle cells.
А реално въпросните аминота са 2300mg от lactalbumin.
А тези стойности са доста различни и променят избора ми. ;-)
Горното е до Silabg.
Мнението беше редактирано от exstasy на 30.12.08 21:17.
Поздравления за СилаБГ и Гаспари!
Супер точни по отношение на доставките и работата с клиентите.
Много конкурентни цени - последните намаления май доста поразбутаха пазара ;)
Добри идеи за зарибяване на клиенти - weeklycheap на Гаспари, а при СилаБГ получаваш отстъпка при следващи поръчки.
Днес си получих пратката от Сила - вътре, освен поръчаното сложили мостри на протеин, рекламни материали - е как да не си поръчаш пак от тях!
Продължавайте все така хора!
Мнението беше редактирано от shemeta на 16.01.09 16:14.
разгледах сайта на сила бг,хареса ми,но се наби на очи нещо ,което не разбирам и моля ако може да ми бъде обяснено?
Значи супер че дават(на някой,на всички?),които поръчат каталози ,мостри(!!!! голям бонус според мене!!!) и така...но защо няма намаления на протеините на Scitec (само тази марка признавам вече :) )... 920 грамовите са в зимно,коледно ли де да знам намаление,оня ден обикалях Бургас и навсякъде бяха по 45 лева промоции...купуват ги като топъл хляб,средните дето са по 2.350 кг също са с - 15-20 лева надолу :)
И последното-защо има само G-Bomb в пакетчета (цената е 1 към 1 като в магазините -54 лева ,но аз търся от другите ,дето са по 58 лева и не са в пакетчета и са с около 100+ грама повече
ПС:правете повече промоции на продуктите на Scitec ,че не се издъжва вече,трябва да се запасим с неща преди летният сезон :D
Мнението беше редактирано от Zlatin на 17.01.09 12:53.
17.01.09
13:03
#181
SilaBG е само дистрибутор на Scitec. Вносителите на марката са от Бургас, трябва де се обърнеш към тях.
значи не е желателно да си поръчвам от силабг ако искам да си взимам Скитеk,смисъл не могат да ми предложат конкурентни цени относно някои техни продукти ? .....и промоции..
Мнението беше редактирано от Zlatin на 17.01.09 23:46.
Цените-под всякаква критика! От чужди сайтове излизат по-тънко с 20% и повече отколкото, ако си ги купувам от БГ. Това е смешно.
СИЛА БГ, ти казваш че под някаква форма тези брандове имат представителства в БГ . От чисто любопитство имам един въпрос:Знаеш ли колко от тези бранда са си дали изключителните права на БГ фирми? и въобще има ли такива?
Поздрави
18.02.09
04:41
#184
Цените-под всякаква критика! От чужди сайтове излизат по-тънко с 20% и повече отколкото, ако си ги купувам от БГ. Това е смешно.
СИЛА БГ, ти казваш че под някаква форма тези брандове имат представителства в БГ . От чисто любопитство имам един въпрос:Знаеш ли колко от тези бранда са си дали изключителните права на БГ фирми? и въобще има ли такива?
Поздрави
Някои марки имат ексклузивни представителства за БГ, други просто са представители... Не можем да се ангажираме да коментирам кой какъв е, защо не е наша работа да категоризираме пазара. Предпочитам, ако търпим критика за цени и промоции, то тези критики да бъдат свързани само и единствено с марките внасяни от “Сила БГ” ООД, защото контролът в/у цените на тези марки е доста по сериозен. За останалите марки, в случая се дискутира “Scitek”, ценовата политика се определя от вносителя, който се занимава с вноса на марката и ние я следваме.
Ако все още има въпроси, пише спокойно...
Повечето марки представени в БГ имат изключителни представители, отделно транспорта е по-скъп в ЕУ. Не мисля че такъв бизнес модел би работил добре.
Би ли споделил инфото което имаш? Линк?
Линк-а не ми се търси сега, но лично собственика на bb.com заяви във форума, че са в процес на подготовка. Друго инфо нямаше.
Повече инфо в близките месеци беше поста....
27.02.09
12:11
#190
Естествено, но и няма да са както са сега в БГ.
Искаш ли да се хванем на бас, че с транспорта ще са по-високи от БГ цените?:)
Валентине, може и да си прав, времето ще покаже.
Иначе, някои вносители правят добро впечатление с цените си, други не.
Дай линка защото не успях да намеря такава информация?
Мнението беше редактирано от westsa на 28.02.09 14:06.
За съжаление няма да има скоро BB.com в Европа вчера говорих с представител! :(
06.03.09
18:05
#194
За съжаление няма да има скоро BB.com в Европа вчера говорих с представител! :(
Ами ще има bb-team :)
25.04.09
14:26
#195
Темата е малко стара,но ще се включа.
Въпросът ми е по-главно отправен към СилаБГ
В момента тече едно намаление от 20 % в магазините на СилаБГ,на повечето марки,които предлагате.Интересът е огромен.Посещавам 2 форума и мога да кажа,че всичко е полудяло по тази промоция,някой от най-скъпите продукти ги няма в наличност от изкупуване,постоянно валят поръчки към най-скъпите ви асортименти.Не мога да гарантирам,но си мисля,че в никакъв случай не сте излезнали на загуба от периода на началото на намелинието до настъпващия му край,дори смея да твърдя,че оборота Ви е по-голям от колкото през нормалния период.Ако последното изречение е вярно,тогава какво би станало,ако цените се задържът такива?Предполагам,че единственото,което може да се получи е екипът Ви да лети към Хавай през лятото.Кое пречи 1 месец да предлагате намаление от 20 %,а през останалото време това да е невъзможно.
25.04.09
15:08
#196
Темата е малко стара,но ще се включа.
Въпросът ми е по-главно отправен към СилаБГ
В момента тече едно намаление от 20 % в магазините на СилаБГ,на повечето марки,които предлагате.Интересът е огромен.Посещавам 2 форума и мога да кажа,че всичко е полудяло по тази промоция,някой от най-скъпите продукти ги няма в наличност от изкупуване,постоянно валят поръчки към най-скъпите ви асортименти.Не мога да гарантирам,но си мисля,че в никакъв случай не сте излезнали на загуба от периода на началото на намелинието до настъпващия му край,дори смея да твърдя,че оборота Ви е по-голям от колкото през нормалния период.Ако последното изречение е вярно,тогава какво би станало,ако цените се задържът такива?Предполагам,че единственото,което може да се получи е екипът Ви да лети към Хавай през лятото.Кое пречи 1 месец да предлагате намаление от 20 %,а през останалото време това да е невъзможно.
Неколкократно сме доказвали, че “Печалбата” и то бързата НЕ Е нещото към което се стремим или някога сме се стремели. Със сигурност в или извън промоция поддържаме най-конкурентните и приемливи цени за предлагани марки в България. Свидетелство за това са разликите между марките вкарвани от нас и други вкарвани от други дистрибутори в БГ (говорим за САЩ - там разликите са в порядъка от няколко долара, докато тук в БГ са значителни в полза на потребителя, относно марките вкарвани от нас).
Печалбата никога не е била самоцел за нас;... отношението към клиента и обслужването ни са на безапелационно ниво, нещо с което не сме правили и няма да правим компромис...
До преди ние да се установим на пазара, по начина, по който хората ни познават сега, думите “промоция и намаление” бяха до голяма степен мръсни думи... и сега са често срещани явления по празниците, както вече сте се уверили сами.
Ако можеше да сме нон-стоп в промоция, щяхме да гонаправим, но това е невъзможно поради ред причини. Промоции ще има и те винаги ще са интересни....
Мнението беше редактирано от Сила БГ на 25.04.09 16:04.
25.04.09
15:44
#197
Ако можеше да сме нон-стоп в промоция, щяхме да гонаправим, но това е невъзможно поради ред причини.
....които са? :)
25.04.09
19:33
#198
Ако можеше да сме нон-стоп в промоция, щяхме да гонаправим, но това е невъзможно поради ред причини.
....които са? :)
Че трябва и те да ядат хората...
Наеми и кредити да се плащат.
Заплати да се дават.
25.04.09
21:38
#199
Постоянна промоция от 20 % вече е прекалено много да се говори поне към настоящия момент.
Я се сетете до преди сила.бг да се появят на БГ пазара какви бяха цените и обслужването тук /изключвам NOW които държат на обслужването, но рядко правят промоции/. Гаспари също се включиха с голямо намаление и направиха продуктите си по-достъпни за по-широк кръг потребители /от тях все още нямам впечатление в обслужването, но ще се сдобия скоро с такова/, Красота и сила направиха големи намаления и показаха, че реална конкуренция съществува. Надявам се не сте забравили рекламната кампания на SNS, която беше първата по рода си и изненада приятно много хора.
Мога да им кажа само БЛАГОДАРЯ и то голямо за това което правят, а надявам се и ще продължават да правят за нас потребителите /все пак е редно и освен да поставяме изискванията си понякога да изказваме и похвали/.
Магазина на сила.бг е чудесен и на добро място, обслужването е на доста високо ниво.
Въпреки цялата дандания около промоцията успяха да ми обърнат внимание и съответно да се сдобия с желаните от мен продукти.
Действително момчетата показаха, че тази тема не са я създали за да си чешат пръстите. Виждам, че обръщат внимание на това което пишат потребителите и действително има диалог и развитие в положителна посока.
П.П. не правя реклама - споделям впечатления по повод създаването и последвалото развитие на темата.
Мнението беше редактирано от head_hunter на 25.04.09 21:58.
26.04.09
12:15
#200
След като съм свидетел на това което се случва в последните седмици, имам предвид многото промоции и то на все хубави вървежни и удачни продукти. Оказва, се че нашето мнение наистина е имало значение.