Гърди в домашни условия (как да ги тренирам)

ST

26.02.09
21:12

Предложете ми нещо за гърди в домашни условия, моля.
Имам само една гира от 7-8 килограма. С нея тренирам за ръце и рамена. 
Благодаря.

Ако иам значение: мъж на 30 г. 190 см. 75 кг.

Темата беше редактирана от StanislavHristov на 26.02.09 21:13.

MA

26.02.09
21:27

Лицеви упори, кофички.

26.02.09
21:27

Лицеви опори обикновени и можеш да пробваш ако си сложиш краката на стол

ST

26.02.09
21:38

Кофички няма как. Нямам столове с високи облегалки. Значи ще бъда само на лицеви.
Благодаря.

26.02.09
21:40

Какви са ти целите?

26.02.09
21:56

Незнам какви цели има но в домашни условия може само да се постегне малко и нищо повече :)

26.02.09
22:10

С два хубави дъмбела, въображение, лостове и познаване на упражненията със “собствено” тегло, може да се стегне доста. Аз така тренирам и да си призная, няма група, която да не натоварвам до пръсване, ако пожелая. Вярно е, че съм 145 кг. де! Само тяга не съм намерил начин да правя - нямам толкова тежести. За това го питам колегата към какво се стреми. Винаги има начин!

26.02.09
22:25

Спомена че няма как да ползва лостове и спомена какво има под ръка иначе ако имаше тия неща дет ги говориш могат доста неща да се измислят...

Растежа без тежести е невъзможен.Единственото което може да стане е леко увеличение на гръдния мускул поради новото натоварване от лицевите,но едва ли е това което искаш.Но има и вариант когато правиш лицеви да слагаш някаква тежест върху горната част на гърба.Примерно някаква раница или нещо подобно пълна с тежки книги.Трябва до такава степен да ти е трудно,че да можеш да направиш максимум 10 лицеви опори.Ще трябва да правиш доста серии.Ако намериш още 1 гира можеш да правиш и флайс.Разбирасе трябва да и да се храниш.

27.02.09
07:44

казано от 666_Deni_666 на 27.02.09, 07:26:

Растежа без тежести е невъзможен.

Това на каква база го твърдиш? Защото моят опит е друг.

27.02.09
07:56

Халки (гимнастическия уред) ,кофички,лицеви упори,толкова ти стига...с някаква мизерна гира няма смисъл.Може да си я окачаш на врата докато правиш кофичките.

Мнението беше редактирано от BusyMan на 27.02.09 07:56.

казано от Петко К на 27.02.09, 07:44:

казано от 666_Deni_666 на 27.02.09, 07:26:

Растежа без тежести е невъзможен.

Това на каква база го твърдиш? Защото моят опит е друг.

Имам предвид размери подобни от културистичните.Както писах ще има някакво нищожно увеличение,но нищо особенно ио забележимо,а предполагамче човека иска да се забелязва,че има развити гръдни мускули.Другото е,че максимална хипертрофия се постига с 80-85% натоварване или 5-8,9 повторения.

ST

27.02.09
17:40

Нямам никакви конкретни цели. Просто искам наистина да се постегна малко. Не съм отпуснат. Гърдите ми да придобият малко форма, да пораснат и разбира се като цяло просто да заякна малко. Работата ми е в офис и вися пред РС-то по цял ден. Храня се, но не мога да кажа, че е здравословно. Все пак се стремя. Пия бира, но нямам корем. Нямам халки и успоредката за кофички, нито пък лост. Както споменах, само тази гира ми е. Всъщност имам и още една, но двете са с различно тегло. Другата е малко по тежка от тази, която ползвам в момента. А, да. Имам и кростренажор, но не ми е любимият уред в апартамента. :)
Интересува ме колко често и по колко лицеви да правя. В серии предполагам. Да речем през ден 4-5 серии по 10 лицеви.
Иначе с гирата тренирам за бицепс, трицепс и рамене. За бицепс е ясно как. За трицепс с една и двете ръце. За рамо вдигам настрани или нагоре, също назад и напред. Пак през ден.

05.03.09
21:37

с тая гира може да правиш пуловер

ето ти едно яко видео за тренировки в домашни условия - http://www.youtube.com/watch?v=nQAh7m4xsMo има други подобни видеота от същия пиЧ.

TB

06.03.09
09:16

казано от Кристиан Георгиев на 05.03.09, 22:49:

ето ти едно яко видео за тренировки в домашни условия - http://www.youtube.com/watch?v=nQAh7m4xsMo има други подобни видеота от същия пиЧ.

Едва ли е направил тялото си само с домашни тренировки ;)

Е та зн Че не го е напраел но няма нищо свързавано ония пиЧ с мускулите как си напраил тялото. Аз отгорорих на въпроса с това видео ;)

ST

06.03.09
20:46

ОК, благодаря. Значи ще правя лицеви в 3-4 серии от около 10-12. Да разбирам, че това е малко и за бицепс (лицевите).
Това последното упражнение на този пич от клипчето, това ли е пуловер?

казано от StanislavHristov на 06.03.09, 20:46:

ОК, благодаря. Значи ще правя лицеви в 3-4 серии от около 10-12. Да разбирам, че това е малко и за бицепс (лицевите).
Това последното упражнение на този пич от клипчето, това ли е пуловер?

Не е полу овер , последното упрж са казва флайс ако искаш разгледай това клипЧе и има още много от тоз пиЧ може да ти предложи страхотни упрж.

RocknRolla

11.03.09
13:03

казано от Петко К на 27.02.09, 07:44:

казано от 666_Deni_666 на 27.02.09, 07:26:

Растежа без тежести е невъзможен.

Това на каква база го твърдиш? Защото моят опит е друг.

Лицевите опори са едно от най-хубавите упражнения.Аз лично правя 6 вида различни лицеви и съм мн. доволен!

18.03.09
17:17

MAN Вземи си поне идин два дъмбела и тежести от 25 до 30 за начало и малко хранителна добавки . Така можеш да започнеш .

ЦЕ

19.03.09
16:08

Само с лицеви не става но ако ходиш на лостове резултати ще има.

21.03.09
19:34

Има едно упражнение за трицепс,заставаш примерно на края на леглото опъваш краката ръцете ти се опират,на края на леглото и се пускаш надолу и нагоре,незнам дали го обясних както трябва :Д

21.03.09
19:35

това са кофички за трицепс

21.03.09
20:02

Докато прочета темата и забравих,че е за гърди извинявам се.

Мнението беше редактирано от Kristiqn1992 на 21.03.09 20:02.

21.07.10
20:06

не че нещо но според мене вие се ебавате в буквалния смисъл с мъжа , да е на 30 години и да прави по 3-4 серий по 10-12 повторения , хайде стига бе та аз съм на 15 и правя всеки ден по 100 и горница на серии с почивка по 20 сек.

22.07.10
08:41

Значи определено ги изпълняваш перфектно... ти ако направиш 100 правилни лицеви пред мен си слагам единия крак на мечешки капан...

Мнението беше редактирано от bioDNA на 24.07.10 03:32.

За гърди в домашни условия , пробвай да си направиш импровизирана лежанка. Аз ползвам нощното шкафче и една табуретка (на една височина са.
Имам 2 гири с 6 тежести - 2х6 , 2х5 кг и 2х2,5. Правя 4 серии по 10 повторения флайс с гирите (1 мин почивка между сериите. После правя 4 х 10 повдигане на гири от лег . Третото упражнение което правя е пуловър , същите серии, същите повторения. Завършвам с лицеви упори с широко разстояние между ръцете  3 х 15 с повдигнати крака на същата тази табуретка, последната серия до отказ.

Успех !

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1