Angie

Прескочи до:

14.06.12
19:53

Малко ти е рано да се хвърляш на такива мет-кони...поне аз така мисля.

Неделя, 17.06.2012
След опит за това: Power Snatch / OHS / OH Lunge

Angie

Моят резултат:
17.06.2012 - 16:50 мин.
След няколко дни почивка се вдървих като бастун. Че накрая и ми прилоша. Най-тежко ми стана на коремните а си мислих, че ще са най-лесните, Най-бавни бяха набиранията. Така е подреден комплекса, че след всяко следващо упражнения става по-гадно за другото. След набиранията ти отиват ръцете за лицевите, след лицевите се напомпят гърдите и пречат за коремните, след тях пък отива средната част за клековете. Като цяло съм изгубил форма.

18.06.12
00:06

Марине, ти да нямаш гърди като на Памела, че ти пречат на коремните? :)

Kamen Kostadinov

18.06.12
07:47

казано от slavko на 14.06.12, 19:53:

Малко ти е рано да се хвърляш на такива мет-кони...поне аз така мисля.

Рано е,но бях решил ,че докато не го завърша няма да спирам.Трябваше да го прескоча....

казано от Redalex на 18.06.12, 00:06:

Марине, ти да нямаш гърди като на Памела, че ти пречат на коремните? :)

Пречат ми не знам. Не мога да се згъна, като се напомпа. А.а ли от какво става така. Проблема беше че слагах ръцете отпред за коремните. Но не съм правил отдавна и си мислих че ще са ми по лесни, но не.

20.06.12
00:38

19:15
10 минути ми бяха само набиранията, на много неудобен дървен лост, за който ме излъгаха, че е направен много хубаво, като отидох видях, че няма нищо общо, ама така или инъче си го бях решил ... Много накъсани мазоли и новоизлюпени пришки, голям кошмар докато свършат тея набирания, всичко друго нормално.

13:45 мин.
Преди малко я направих. Мисля, че можеше и още по- добре, ама нищо...следващия път:)))

31.07.12
17:43

казано от Кирил Любенов на 31.07.12, 17:40:

13:45 мин.
Преди малко я направих. Мисля, че можеше и още по- добре, ама нищо...следващия път:)))

Отлично време!

31.07.12
22:18

Първи досег с кросфит

Анджи - 26:31 /без кип/

Oчаквах по-добро време, но като цяло съм доволен от изнасилването :D

dani, кое те измъчи най- много?

01.08.12
09:54

То винаги е едно и същото:))) И с него се почва:)))

01.08.12
10:51

казано от dani на 31.07.12, 22:18:

... като цяло съм доволен от изнасилването :D

:D :D :D

казано от Кирил Любенов на 31.07.12, 17:40:

13:45 мин.
Преди малко я направих. Мисля, че можеше и още по- добре, ама нищо...следващия път:)))

Набиранията с делфиново движение ли ги правиш или чисти(без махови движения)?

Този път ги направих стриктни...трениравка на волята, а и на силата;)

01.08.12
15:33

казано от Петър Димитров на 01.08.12, 11:22:

казано от Кирил Любенов на 31.07.12, 17:40:

13:45 мин.
Преди малко я направих. Мисля, че можеше и още по- добре, ама нищо...следващия път:)))

Набиранията с делфиново движение

То е по-скоро тюленово:)

01.08.12
15:50

казано от Кирил Любенов на 01.08.12, 08:43:

dani, кое те измъчи най- много?

Противно на очакванията ми това бяха набиранията, започнах доста силно, но скоро трябваше да намаля темпото драстично :( Коремни преси не съм включвал в тренировката си от месеци, но направо прелетях през тях :) Впечатлен съм колко е безмилостен кросфита. Някои от комплексите страшно много ми харесват и ще ги включвам в тренировките си, а за Анджи си поставих цел: под 20 минути следващият път :P

Хахаха...Славко, тюленово или делфиново- кой както може;)

16.12. 2011 г.  -  27 мин. 22 сек.
04.08.2012 г.  -  25 мин. 40 сек.

Нещо коремните ме мъчат  :(

05.08.12
21:32

27:10 моя резултат. Искам да отбележа (не че се оправдавам) ама се набирах на квадратен профил и някъде към 60-тото набиране ми се образува рана, та се набирах на 1 ръка почти. Иначе като за първи път бива. мисля пак в четвъртък да го пусна. Приятен коомплекс, но ако можеше да се смесват упражненията щеше да е по-добре.

14.08.12
04:06

31 Юли 2012     26:31

13 Август 2012   22:03

14.08.12
15:05

“Angie” : 100 pull-ups , 100 push-ups , 100 sit-ups , 100 squats
Време : 21:50
За първи път правя този комплекс .

15.03.14
16:45

От 15.03.2014 г.

time: 14:33 min

cRossfit

02.11.14
13:23

Аngie:
Време 16.27 мин
Набирания-20 х5
Лицеви опори-25+25+10+10+10+10+10
Коремни преси-25+25+10+10+10+10+10
Клекове-10х10

Не съм особено доволен...

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1