This is Spartaaaa! (300)

Прескочи до:

10.02.20
16:39

10.02.2020 г.

Тренировка А

Загрявка.

Работни серии:
  1.1. Клек (през 5 секунди) - 10х2х100 кг.
  2.1. Избутване на прав лост от лег (през 5 секунди) - 10х2х100 кг.
  2.2. Избутване на прав лост от лег (максимална бройка след до две мин. почивка) - 5х110 кг.
  3.1. Набирания в подхват с доп. тежест (през 5 секунди) - 10х2х0 кг.
  3.2. Набирания в подхват с доп. тежест (максимална бройка след до две мин. почивка) - 6х10 кг.
  4.1. Борческо въртене с дъмбели (през 5 секунди) - 10х2х16 кг.
  4.2. Борческо въртене с дъмбели (максимална бройка след до две мин. почивка) - 8х20 кг.

Коригиращи упражнения:
  1. Изометрия в горна позиция на набиране (подхват) - 21 с.
  2. Разтягане с ластик пред гърди - 7 (син, нов).
  3. Издърпване на ластик с две ръце назад до мишници, успоредни на гръдния кош,  ротация нагоре и после избутване нагоре до изпъване на ръцете - 8 (сив + червен, 2 плочки).
  4. Повдигане на тяло от вис с главата надолу (с пипване на обувките/лоста с две ръце) - 14, 7.

Разтягане за тренираните мускули и сухожилия.
Обобщение за тренировката:
Време за тренировката - 18:10 мин. (клекът отдено за 2:33)
Чисто време за интервалите - 08:43 мин.
Преходи - 2:01 мин.

Много било хубаво да тренираш в понеделник преди обяд! 🙂
Връщам стандартния хват на клека заради болката в ставите на средните пръсти.

Положително:
  - Интервалите стегнати и бързи.
  - На клека много бързо - свалям някак 20 секунди от предния път, без дори аз самият да знам как. Може би защото въпреки стандартния хват, китките не ме боляха много, а раменете са се поочупили вече.
 
Отрицателно:
  - Май нищо конкретно.

Добавки:
1. Към 7 - 1 гр магнезий бисглицинат, 5000 IU витамин Д3, 3 таблетки Orange Triad.
2. По обяд - 3 таблетки Orange Triad.
3. Преди лягане (план)  - 1 гр магнезий бисглицинат, 5 гр рибено масло, 5 гр креатин монохидрат.


Обобщение за деня:
Цяла сутрин разправии с Луфтвафе и опити да планираме връщането на голямата до България с тая тъпа буря. После някак изтичах да тренирам, мейлове до одитори, телеконференции... Мисля след малко да си отворя бира или да се гръмна. По-скоро първото, че не съм от типа хора, които мислят за второто, а ако ги направя и двете, ще е жалко за бирата.

П. П. И да, сега вече е 300!

Мнението беше редактирано от Boby_ на 10.02.20 16:40.

11.02.20
16:42

11.02.2019 г.

Добавки:
1. Към 7 - 1 гр магнезий бисглицинат, 5000 IU витамин Д3, 3 таблетки Orange Triad.
2. Следобед - 3 таблетки Orange Triad.
3. Преди лягане (план)  - 1 гр магнезий бисглицинат, 5 гр рибено масло, 5 гр креатин монохидрат.


Обобщение за деня:
Днес взех голямата щерка в офиса сутринта, отхвърлих няколко срещи, после я закарах до летището и се върнах да си доработвам. Този път нито един от двата ѝ полета не е отменен и я чакаме да кацне в София по някое време малко по-късно.
Малката пък довечера ще има сбирка на скаутите, на която ще се къпят в местното езеро (едно от многото), за да видят как реагира тялото на ледена вода и ще трябва да я возя и прибирам, та не мога и една бира даже да пия. Да вземе да навършва вече и тя пълнолетие и да заминава да учи някъде.

Мнението беше редактирано от Boby_ на 11.02.20 16:44.

12.02.20
18:51

12.02.2020 г.

Тренировка Б

Загрявка.

Работни серии:
  1.1. Мъртва тяга с повдигнати пръсти (през 5 секунди): - 10х2х140 кг.
  1.2. Мъртва тяга с повдигнати пръсти (максимална бройка след до две мин. почивка) - 8х150 кг.
  2.1. Раменна преса от стоеж (през 5 секунди) - 10х2х50 кг.
  2.2. Раменна преса от стоеж (максимална бройка след до две мин. почивка) - 6х60 кг.
  3.1. Гребане с трап-бар от земя (през 5 секунди) - 10х2x111 кг.
  3.2. Гребане с трап-бар от земя (максимална бройка след до две мин. почивка) - 8х121 кг.
  4.1. Кофички на халки с доп. тежест (през 5 секунди) - 10х2х15 кг.
  4.2. Кофички на халки с доп. тежест (максимална бройка след до две мин. почивка) - 5х25 кг.


Коригиращи упражнения:
  1. Румънска тяга с дъмбели (с фетгрипове) - 5х45, 2х45 кг (на ръка).
  2. Бицепсово сгъване с дъмбели от стоеж (чуково) - 5х34 кг (на ръка)
  3. Външни рамени ротации с дъмбели от хоризонтална позиция на мишницата - 6х12 кг (на ръка).
  4. Повдигане на тяло от вис с главата надолу (с пипване на обувките с две ръце) - 12, 7.

Разтягане за тренираните мускули и сухожилия.
Обобщение за тренировката:
Време за тренировката - 18:38 мин.
Чисто време за интервалите - 7:17 мин.
Преходи - 1:34 мин.

Слаба работа.

Положително:
  - Максималната серия на тягата прилична.
 
Отрицателно:
  - Много зле. Отнякъде качих цяла минута общо на интервалите.
  - Ръката много ме заболя от тягата с фетгрипове в края на тренировката.

Добавки:
1. Към 7 - 1 гр магнезий бисглицинат, 5000 IU витамин Д3, 3 таблетки Orange Triad.
2. По обяд - 3 таблетки Orange Triad.
3. Преди лягане (план)  - 1,5 гр магнезий бисглицинат, 5 гр рибено масло, 5 гр креатин монохидрат.


Обобщение за деня:
Нищо, за което ми се разказва.

13.02.20
17:34

13.02.2019 г.

Добавки:
1. Към 7 - 1 гр магнезий бисглицинат, 5000 IU витамин Д3, 3 таблетки Orange Triad.
2. Следобед - 3 таблетки Orange Triad.
3. Преди лягане (план)  - 1 гр магнезий бисглицинат, 5 гр рибено масло, 5 гр креатин монохидрат.


Обобщение за деня:
Насред цялата лудница с одитите, изтичащи срокове за разни важни неща и безброй HR други дивотии ми пристигна и новия компютър и аз с целия си акъл се заех още веднага да си го наглася като за мен и да си прехвърля нещата. В резлултат пак изоставам в ден, в който исках да си тръгна по-рано. За форуми и социални медии и дума не може да става.

14.02.20
18:37

14.02.2020 г.

Тренировка В

Загрявка.

Работни серии:
  1.1. Клек (през 5 секунди) - 12х1х120 кг.
  2.1. Избутване на прав лост от лег (през 5 секунди) - 12x1х110 кг.
  2.2. Избутване на прав лост от лег (максимална бройка след до две мин. почивка) - 4х130 кг. (посдледното с отлепяне на таза) 
  3.1. Набирания в подхват с доп. тежест (през 5 секунди) - 12x1х10 кг.
  3.2. Набирания в подхват с доп. тежест (максимална бройка след до две мин. почивка) - 6х20 кг.
  4.1. Борческо въртене с дъмбели (през 5 секунди) - 12x1х20 кг.
  4.2. Борческо въртене с дъмбели (максимална бройка след до две мин. почивка) - 6х26 кг.

Коригиращи упражнения:
  1. Изометрия в горна позиция на набиране (подхват) - 20 с.
  2. Разтягане с ластик пред гърди - 7 (син, нов). 
  3. Издърпване на ластик с две ръце назад до мишници, успоредни на гръдния кош,  ротация нагоре и после избутване нагоре до изпъване на ръцете - 8 (един сив, 2 плочки).
  4. Повдигане на тяло от вис с главата надолу (с пипване на обувките/лоста с две ръце) - 11, 7.

Разтягане за тренираните мускули и сухожилия.
Обобщение за тренировката:
Време за тренировката - 17:48 мин. (заедно с клека), отделно клека 2:34
Чисто време за интервалите - 7:36 мин.
Преходи - 2:49 мин.

Днес може и броенето да ми издиша. Отидох уморен психически и се насилих да тренирам. Оказа се (за кой ли път), че това не винаги значи лоша тренировка.

Положително:
  - Прилично време, прилични максимални серии.

Отрицателно:
  - Не съм сигурен дали преброих точно подходите на клека, ама каквото-такова.
  - След треноривката лявата ръка пак ме заболя и се поду. Независимо каква е била първоначалната причина, сега това се провокира почти от всичко. Поне да бях ударил някого да знам от какво е.


Добавки:
1. Към 7 - 1 гр магнезий бисглицинат, 5000 IU витамин Д3, 3 таблетки Orange Triad.
2. По обяд - 3 таблетки Orange Triad.
3. Преди лягане (план)  - 1,5 гр магнезий бисглицинат, 5 гр рибено масло, 5 гр креатин монохидрат.


Обобщение за деня:
Ще оставя настрана оплакванията (разни неясноти покрай бъдещето на отдела ми и определени позиции в него, които май няма да успея да защитя и т. н.) и ще си избера днес петъчно да се порадвам на новия компютър. Най-сетне след 10 години в тая фирма успях да си осигуря достатъчно влияние, че да издействам бюджет за сериозни машини за хората, които работим с данни. Естествено, аз тествам първия в отдела. Цената е много, много солена, но машинката е звяр! Това, че тежи ужасно много, не знам доколко е недостатък в крайна сметка. 🙂

14.02.20
19:22

Дай детайли, каква е машината?

честито за новата техника тогава.

14.02.20
22:52

Бах Тея компоти.
НАСА стреля ракети))))
Честно,като отговарям за сериозните боклуци в Европа,а ми държат сметка от където да и се  сетиш..съм на 120 рам))

Мнението беше редактирано от nervak на 14.02.20 22:53.

14.02.20
22:55

казано от Brown Bomber на 14.02.20, 19:22:

Дай детайли, каква е машината?

Dell Precision 5540.

казано от стилиянски на 14.02.20, 20:34:

честито за новата техника тогава.

Благодаря!

Целият проблем с това е, че мога да си уредя компютър за тия пари, когато вече почти не ми трябва компютър за тия пари... Принципът на Питър в малко по-различен прочит. Ама това е животът, поне корпоративният.

казано от nervak на 14.02.20, 22:52:

Бах Тея компоти.
НАСА стреля ракети))))
Честно,като отговарям за сериозните боклуци в Европа,а ми държат сметка от където да и се  сетиш..съм на 120 рам))

То въпросът е какво можеш и трябва да свършиш с тия 120 рам (мб, гб?). Едно време самият Бил Гейтс беше казал, че 640 кб ще са достатъчни за всички.

Мнението беше редактирано от Boby_ на 14.02.20 22:57.

14.02.20
23:00

Мб))) естествено.
Всичко необходимо свършвам,пред международни агенции....не е нещо за търговия.
Кат се залетите с тези компюри все едно смятате Бернули))).
С телефоните същото...ама аре,че вече се нашльоках .

Мнението беше редактирано от nervak на 14.02.20 23:18.

14.02.20
23:27

казано от nervak на 14.02.20, 23:00:

Кат се залетите с тези компюри все едно смятате Бернули))).
С телефоните същото...ама аре,че вече се нашльоках .

К’во да им смятам на Бернули - те са цяла банда.

Иначе за компютрите и телефоните как да не им се радвам - като любител на фантастиката от дете очаквам доста повече от това, което в момента имаме и се кефя на всичко, което ни доближава до това, което си преставях преди време. 🙂 Още ми липсват някои от възможностите на трикодерите от първия СтарТрек. 🙂

15.02.20
01:00

Супер изглежда и дано ти служи вярно.
Моят скоро става на 8 год, всичко по него е подменено или обновено и съм така привързан, че всячески отлагам раздялата ни.

16.02.20
00:34

15.02.2019 г.

Добавки:
1. Към 7 - 1 гр магнезий бисглицинат, 5000 IU витамин Д3, 3 таблетки Orange Triad.
2. Следобед - 3 таблетки Orange Triad.
3. Преди лягане (план)  - 1 гр магнезий бисглицинат, 5 гр рибено масло, 5 гр креатин монохидрат.


Обобщение за деня:
Вечерта на гости на италианци. Тия хора взимат храната много насериозно. Единият от гостите се успокоявал, като правел лазаня. Днес донесе две тави. Носел си насам по 8 кила пити пармезан и пекорино, като си ходел до Италия, за да си има за лазанята. После половината вечер мина в обсъждане на това какви точно сладки се ползват за тирамису и други подобни.
Всъщност цялата компания беше от ECDC и през другата половина от времето разговорът се въртеше около новия корона вирус, какви антивирусни препарати му действат, какви са методите за диагностика и че всъщност смъртността е по-ниска, отколкото официално обявената поради начина на изчисляване - китайците я смятали на база на броя хоспитализирани, което далеч не включва всички заразени.

Мнението беше редактирано от Boby_ на 16.02.20 00:35.

16.02.20
16:09

16.02.2020 г.

Тренировка Г

Загрявка.

Работни серии:
  1.1. Мъртва тяга с повдигнати пръсти (през 5 секунди): - 12х1х160 кг.
  1.2. Мъртва тяга с повдигнати пръсти (максимална бройка след до две мин. почивка) - 6х170 кг
  2.1. Раменна преса от стоеж (през 5 секунди) - 12х1х60 кг.
  2.2. Раменна преса от стоеж (максимална бройка след до две мин. почивка) - 6х70 кг.
  3.1. Гребане с трап-бар от земя (през 5 секунди)  - 12х1х121 кг.
  3.2. Гребане с трап-бар от земя (максимална бройка след до две мин. почивка) - 6х131 кг.
  4.1. Кофички на халки с доп. тежест (през 5 секунди) - 12х1х25 кг.
  4.2. Кофички на халки с доп. тежест (максимална бройка след до две мин. почивка) - 6х35 кг.

Коригиращи упражнения:
  1. Румънска тяга с дъмбели (без фетгрипове) - 8х45, 8х45 кг (на ръка).
  2. Чуково сгъване с дъмбели от стоеж - 5х34 кг.
  3. Външни рамени ротации с дъмбели от хоризонтална позиция на мишницата - 5х14 кг. (на ръка)
  4. Повдигане на тяло от вис с главата надолу (с пипване на обувките/лоста с две ръце) -  12, 8.

Разтягане за тренираните мускули и сухожилия.
Обобщение за тренировката:
Време за тренировката - 17:12 мин.
Чисто време за интервалите - 05:47 мин.
Преходи - 1:41 мин.

Неделя по обяд се оказва прилично време за трениране - залата се е поосвободила вече и се намират места.

Положително:
  - Всички максимални серии с по едно повторение отгоре в сравнение с предния път.
  - Интервалите също прилично бързи.

Отрицателно:
  - Ръката много ме боли - всяко движение, което изисква екстензия на средния пръст, усукване или разделяне на показалеца от средния пръст, ми причинява остра болка. Днес се наложи повече да мисля как оставям щангата, за да няма сътресение, отколкото за самата тяга примерно. Естествено, никакъв шанс тягата с дъмбели да я направя с фетгрипове, както обиконвено.
 
 
Добавки:
1. Към 7 - 1 гр магнезий бисглицинат, 5000 IU витамин Д3, 3 таблетки Orange Triad.
2. По обяд - 3 таблетки Orange Triad.
3. Преди лягане (план)  - 1,5 гр магнезий бисглицинат, 5 гр рибено масло, 5 гр креатин монохидрат.


Обобщение за деня:
Днес освен тренировката, други активности не планирам.

17.02.20
16:40

17.02.2019 г.

Добавки:
1. Към 7 - 1 гр магнезий бисглицинат, 5000 IU витамин Д3, 3 таблетки Orange Triad.
2. Следобед - 3 таблетки Orange Triad.
3. Преди лягане (план)  - 1 гр магнезий бисглицинат, 5 гр рибено масло, 5 гр креатин монохидрат.


Обобщение за деня:
Нетипично спокоен понеделник. Викам си да не съм умрял и да съм се пренесъл в рая на офисния планктон, но не би - ръката още си ме боли.

18.02.20
18:40

18.02.2020 г.

Тренировка А

Загрявка.

Работни серии:
  1.1. Клек (през 5 секунди) - 10х2х100 кг.
  2.1. Избутване на прав лост от лег (през 5 секунди) - 10х2х100 кг.
  2.2. Избутване на прав лост от лег (максимална бройка след до две мин. почивка) - 5х110 кг. (с отлепяне на задника на петото)
  3.1. Набирания в подхват с доп. тежест (през 5 секунди) - 10х2х0 кг.
  3.2. Набирания в подхват с доп. тежест (максимална бройка след до две мин. почивка) - 6х10 кг.
  4.1. Борческо въртене с дъмбели (през 5 секунди) - 10х2х16 кг.
  4.2. Борческо въртене с дъмбели (максимална бройка след до две мин. почивка) - 9х20 кг.

Коригиращи упражнения:
  1. Изометрия в горна позиция на набиране (подхват) - 21 с.
  2. Разтягане с ластик пред гърди - 8 (син, нов).
  3. Издърпване на ластик с две ръце назад до мишници, успоредни на гръдния кош,  ротация нагоре и после избутване нагоре до изпъване на ръцете - 7 (червен плосък, малко над половин плочка).
  4. Повдигане на тяло от вис с главата надолу (с пипване на обувките/лоста с две ръце) - 12, 7.

Разтягане за тренираните мускули и сухожилия.
Обобщение за тренировката:
Време за тренировката - 19:01 мин. (клекът отдено за 2:42)
Чисто време за интервалите - 09:15 мин.
Преходи - 2:13 мин.

Днес уж си мислех, че вървя добре, ама като спрях таймера, се оказа бавно.

Положително:
  - Като усещане не беше супер зле.
 
Отрицателно:
  - Отказ в интервала на лега.
  - Бавно като цяло - само на единия клек 9 секунди отгоре, а общо интервалите с над 20.

Добавки:
1. Към 7 - 1 гр магнезий бисглицинат, 5000 IU витамин Д3, 3 таблетки Orange Triad.
2. По обяд - 3 таблетки Orange Triad.
3. Преди лягане (план)  - 1 гр магнезий бисглицинат, 5 гр рибено масло, 5 гр креатин монохидрат.


Обобщение за деня:
Нищо особено днес. Останах си у нас да работя, ама ме засипаха с мейли и дори не успях да ида по-рано да тренирам. Все пак изпреварих навалицата, де.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1