Дневникът на Бойко- Рекламна пауза

Прескочи до:

09.06.19
23:06

Ден 22/30

Калории  - 1800

Няма тренировка и тази неделя, като такава. Разходка до Фотиновските водопади, а на връщане около 1км подтичване с раница, защото запраска доста солиден дъжд. Вчера и днес съм минал малко над 30км пеша в планината, така че мисля е достатъчно. Краката са ми доста уморени та ще видим какво ще правя утре - май ще изместя клека.

10.06.19
22:08

Ден 23/30

Калории  -1800

Тренировка 66:
раменна преса - 2х5х30 5х35 5х40 5х45
изнасяне на диск напред - 2х10х10
разтваряне на дъмбели встрани - 2х10х5

сгъване с дъмбели - 10 х15 3х10х10
лег с тесен хват - 10х50 8х50 10х40 10х40

Много на бързо в обедната пуснах малко кръв и вдигнах леко пулса. Почти без почивки.

Мнението беше редактирано от Бойко на 11.06.19 09:50.

11.06.19
22:30

Ден 24/30

Калории  - 2000

Тренировка 67:
пътека

преден клек 5х50 5х60 5х70
клек 5х70 3х5х80
хакен клек - 10х 50 10х60 10х70
прасец

Не беше умно вчера да правя ремена и трицепс. Днес преди работа ми с еналожи да пробия няколко десетки дупки в таван/бетон/ и ръчичките ми затрепериха. Не е като да не знаех какво ме чака. Краката и те много уморени днес, но нямаше време да ходя да бягам вечерта и за това една много бърза зала лекичко. Не остана и трябва да остискам схемата.

Мнението беше редактирано от Бойко на 12.06.19 10:56.

12.06.19
21:02

Ден 25/30

Калории  - 1700

Тренировка 68:
Време 15:00 мин
8 3/4 рунда:
американски суинг 10х16
гоблет клек 10х16
лицеви опори  10
крънчове 10

Мога да се напъна другия път за 9 рунда - трябва да успея. Уикенда ще видим как ще структурирам нещата - дежурен съм едно на ръка и второ ще работя на обекта. Може би събота рано ще тичам сутирнта, а за неделя ще го  мисля.

Мнението беше редактирано от Бойко на 13.06.19 09:49.

13.06.19
21:58

Ден 26/30

Калории  -2300

Тренировка 69:
пътека

лег - 3х5х74
полу лег с дъмбели - 3х10х22.5 // фат грипове
долен лег  - 2х8х50

днес се чувствам мъртъв отвъртре - беше изключително изпитания на духа и волята да се закарам до залата. Ужасен ден на работа, който още не е приключил напълно. Бях в залата и дори си изпълних лега, така че съм доволен!

Мнението беше редактирано от Бойко на 14.06.19 11:10.

14.06.19
21:29

Ден 27/30

Калории  - 3100

Тренировка 70:
пътека

тягта - 5х100 3х120 3х140* 2х1х140* 1х150*
хамър машина за гръб - 2х12х40кг 2х10х50 //на страна
хоризонтален скрипец - 3х10х45

Нещо като вчера. Трябваше сутринта да тренирам, но бях спал 3 часа и станах сравнително късно имах другти задачи. После не успях да се измъкна от работа преди 8 и 30 и вече бях много уморен- късмет.

Мнението беше редактирано от Бойко на 15.06.19 07:20.

15.06.19
07:19

Ден 28/30

Калории  -

Тренировка 71:
бягане 21:00 мин 3.50 км

Станах рано да потърча по ред причини. Първо ме очаква финален /надявам се/ ден по монтажа на вътрешната изолация - каменна вата, гипсокартон и тн; втората причина е че съм без кола от 5 дена и ходенето до нормално място за бягане би било много времеемко, а всичко ми е разчертано. По тая причина рано в 6 в квартала си измислих маршрут, който минава основно през парковете - става горе долу. Иначе снощи заредих с пица, сладкиш и няколко бири, че бях сгънал много - прилива на енергия се усеща 😄 Аре не остана още малко.

17.06.19
22:36

Ден 29/30

Калории  - 1900

Тренировка като такава няма - над 10 часа на апартамента работа, така че минава за активен ден. А и храната беше колко да не припадна.

Ден 30/30

Калории  -


Тренировка 72:
пътека

лег преса хоризонтална - 3х15х98кг // максималната тежест
лег преса - 10х80 10х130 10х155 8х180
преден клек - 3х6х60
прасец


Късно след работа каквото имаше в та язала това ползвах. Те краката са ми доста леш от предните дни, ама бива понапомпах се. Иначе седмицата помна ударно тежко.

18.06.19
10:20

Резултати след 30 дни изминати

тегло - 77.1 кг -1.8 кг
мазнини - 21%  -6
корем - 93см -5
талия - 82 см -5
бицепс - 38 см  - :/ :/

В две части ще разгледам нещата - за последните 11 дни и после за целия период.

За 11 дни 23 800 калории или средно дневно ~2160 Проекто загубата е 623г, а кантара показва -0.6кг. СлОчаЕност - едва ли. По Гармин и майфитнес пал - 3700 калории дефицит, а по моите сметки 4800. Моите сметки обаче са по-близки с реалния резултат. Вижда се, че като се махне първия период, когато има доста вода, която изчезва после сметките и реалността се предвиждат сравнително лесно. Разбира се, ако не подценяваш какво ядеш и не надценяваш какво изразходваш.

За един месец без строги и екстремни режими приличен резултат. Всеки ден съм се движил, като на моменти това ми коства усилия да стигна до залата или да вкарам някакво движение. Ще гледам да запазя по-голямата активност, но не непременно да отбелязвам нещо всеки ден. С храната оставам на същия принцип за сега - не ми се правят зверски лишения. Ако всичко върви по план събота заминавам към морето. Ще видим там как ще са нещата - може би ще се старая да броя, за да си пазя ритъма. 

Имам на ум нова цел, но трябва да помисля как да я структурирам и задействам. Другия месец де 🙂
Всъщност съм доволен - посредствено, но консистентно. Бъдете постоянни!

21.06.19
12:05


Тренировка 73:
бягане 5 км - 27:45 мин


Бях си запланувал 28:30 за 5те км, но явно съм имал малко повече сили 🙂 Следваща цел 25 минути за 5км - ще помисля след отпуската колко е реалистично време за подготовка и как точно ще редувам беговите тренировки и какви ще са. В залата 2-3 пъти смятам да ходя. Това е - още един работен ден да избутам 🙂

04.07.19
21:47

Тренировка 74:
Бягане 20:00 мин - 3.84 км

Първа тренировка след почивката. Доволен съм от темпото и не се смазах. Днеска много пауър, че торти, кексове, бисквити... Мазаляк.
счупх се гарминчето на морето и ми е мъка - най вече смарт нотиэикациите и кой ми звъни. Как да е бели кахъри. На работа е тегаво - добре че имам още поне 2 морета лятото 😄 планирани

09.07.19
11:43

Тренировка 75:
бягане - 6,55 км - 46:28 мин

Панчарево - 3км асфалт и после по баира. На места ходих, като стигнех пулс 180. Не съм си давал зор - много ми е приятна пътеката горе и ми действа приятно. Като разходка, но по-интензивна. Целта беше по-дълго натоварване и разнообразно. Следващото ще е НСА сигурно и някакъв тип интервали.

12.07.19
10:40

Тренировка 76:
бягане интервали - 3,06 км - 18:24 мин

много ме уморяват интервални натоварвания. На едно темпо макар и трудно повече издържам. Плана беше 2 бавни 1 бърза обиколка - така 2 пъти и последния - 3 бавни една бърза.

12.08.19
22:46

Един месец как не съм тренирал. Нямам особена мотивация, сили, време и каквато и да е задвижваща сила. В серия от поредни дни на работа съм и нощни дежурства. В момента съм  8ми пореден ден на работа, като и през две вечери ме будят и през нощта. Чакат ме още 4 дни и едно вечерно дежурство и излизам в кратка отпуска. Дал съм си краен срок за този цирк - просто не ми се хвърлят на вятъра усилията за последните 3 години. Съвсем скоро ще се натисна да вляза в някакъв тренировъчен ритъм. Не се оплаквам - избора си е мой. Липсва ми и навика да пиша, но за момента няма какво. Не съм ритнал камбаната за добро или лошо - таке че 3те ми фена да знаете 🙂

13.08.19
13:48

казано от Бойко на 12.08.19, 22:46:

Не съм ритнал камбаната за добро или лошо - таке че 3те ми фена да знаете 🙂

Да, щеше да се разчуе все отнякъде, ако беше. 🙂

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1