Дневникът на Бойко- Рекламна пауза

Прескочи до:

17.03.20
19:06

Тренировка 17 :
лицеви опори - 7х10
едностранна флор преса с пудовка - 5х10х16
суинг - 5х15х16

Продължавам да си пиша така наречените тренировки. Горната бутаща част ми е потресаващо слаба - то винаги е било така де. трябва и за бицепс да посгъвам, че ще стане жега.

19.03.20
13:58

Тренировка 18:
бягане - 4.02 км 24:42 мин

Става. Иначе съм си измислил хиляда неща да правя е дните са ми уплътнени от-до кажи речи. Снощи съм заспал в 9 и нещо, като труп супер изморен бях.

22.03.20
10:08

Още 20 дни минаха, та малко сметки. Общо 41800 к. калории - това е средно 2090 на ден. Теглото е надолу 600г, като абсолютна стойност. Процента мазнини е на 25% или -2%, което означава под 20кг. Доволен съм, че има стъпка напред, а и сантиметрите около пояса намаляват, така че бива. Сега другата сметка - 0.6кг за 20 дни е по ~30 на ден надолу или около 4600 калории дефицит - средно по 230 на ден. Излиза че неутралния ми баланс е ~2300 и че спрямо предното изчисление енергоразхода и респективно нуждата от храна се е покачила - около 300 калории. Това е напълно вярно, тъй като увеличих движението си значително. Ще видим сега с бягането какво ще стане, че нали контрола стана много суров. Ще скачам на въже примерно или не знам ще видим.

22.03.20
20:16

Тренировка 19:
гоблет клек - 10х15х16
Български клек - 4х10х16

раменна преса - 2х10х16 2х8х16

24.03.20
22:00

Тренировка 20:
лицеви опори - 7х12
флор преса с пудовка - 5х12х16кг

сгъване с дъмбел - 5х10х12

28.03.20
15:21

Тренировка 21:
изхвърляне с пудовка - 4х10х16 2х5х16

американски суинг 16кг - за 9 минути - на всеки 30 секунди +1 повторение

Тренировка 22:
лицеви опори - 5х12 , 3х10
корем - 2 упражнения

2 мини тренировки - атрофия съм.

Мнението беше редактирано от Бойко на 28.03.20 20:29.

31.03.20
14:47

Тренировка 23:
гоблет клек - 10х15х27кг

раменна преса с пудовка - 5х12х16кг
флор преса с пудовка - 5х15х16

гребане с пудовка - 5х15х16

сгъване за бицепс - 5х10х11

04.04.20
17:06

Тренировка 24:
лицеви опори - 8х15
изнасяне на дъмбел встрани - 2х12х5 2х12х4кг
чуково сгъване с дъмбел - 3х12х11

05.04.20
21:00

Тренировка 25:
гоблет клек - 7х15х27
Български клек - 3х10х16

08.04.20
08:13

Тренировка 26:
раменна преса с пудовка - 5х12х16кг
флор преса с пудовка - 5х15х16

Стават ми по-лесни тия - ще увелича сериите и/или повторенията щото тежести нямам.

Иначе малко разочароващ анализ на мерки. Тегло +200г, което си е на практика без промяна. За 18 дни 37750 калории или средно дневно ~2100. Което означава, че това ми е баланса в момента. Опциите са две и те са ясни, но при среднодневни 2000-2500 крачки това е положението.

10.04.20
09:06

Преди 2 дни ми извадиха втори мъдрец - този път се подух, като шамандура. Разбира се също не беше без усложнения, защото пущината беше изцяло хоризонтално разположена - респективно среза беше голям. Правя някакъв стречинг без да вдигам пулса щото иначе цялата глава ми тупти.

Сега последно ще ме глобят/арестуват ли ако изляза да бягам по улиците или нещо такова?

13.04.20
18:58

Тренировка 27:
раменна преса с пудовка - 4х10х16

Време 15:00 мин
6,5 рунда:
американски суинг 10х16
гоблет клек 10х16
лицеви опори  10
крънчове 10

Малко прекалих с напъна накрая и ми тупти раната, но това е положението. Не ме свърта вече. Иначе утре махат конците и се надявам това да са препятствията ми. От миналата година ми е това мини комплексче - първия път и тогава съм направил 6 рунда и половина. най-тегави са лицевите.

14.04.20
17:55

Тренировка 28:

Скачане на въже - 25 мин

Бях го забравил това чудо и разбира се си личи. Не беше свръх интензивно щото синхрона между ръце и крака го няма. Не мога да разбера скачам прекалено рано или си завъртам ръцете прекалено късно :D пак вдигнах пулса и поцъках в гаража.

14.04.20
18:16

казано от Бойко на 10.04.20, 09:06:

Сега последно ще ме глобят/арестуват ли ако изляза да бягам по улиците или нещо такова?

Поне мен никой не ме е глобил или арестувал, въртя между блоковете в квартала. Нося и маска откакто е задължително.

14.04.20
18:17

Докато бягаш ли? 😄

14.04.20
18:26

казано от Bart Simpson на 14.04.20, 18:17:

Докато бягаш ли? 😄

Откакто ги направиха задължителни не съм бягал, ама днес карах колело 3 часа с маска, не вярвам че ще ми пречи повече при бягането.

15.04.20
20:23

Тренировка 28:
флор преса с пудовка - 5х15х16кг
гребане с пудовка - 5х15х16кг 
лицеви опори - 5х15
сгъване за бицепс с дъмбел - 3х12х10кг

Ще пробвам тия дни по-раничко, като няма толкова движение да видя как е с бягането.

17.04.20
20:10

Тренировка 29:
гоблет клек - 2х15х16 3х15х27кг

Български клек - 3х10х16

американски суинг 16кг - за 9 минути - на всеки 30 секунди +1 повторение


направих 2 почивки по 30 секунди на 5та и 7ма минута. Това на нищо не прилича, но плувнах в пот.

20.04.20
21:24

Тренировка 30:
изхвърляне с пудовка - 5х5х16 8х16
раменна преса с пудовка - 5х12х16
лицеви опори 5х15

Тръгнах да си ремонтирам колелото днеска - 20 годишен cross и според повечето хора не си заслужава. Имам луфт в средното движение - може би са само лагери или трябва да се смени цялото, но ще трябва да си намеря ключ да го сваля. Двете гайки 14ки са лесна работа, но това другото не го знам как се нарича - помчня че навремето имах такъв ключ някъде напомня на бумеранг малко. Как да е ново колело спрямо една/две части, като цена нямат нищо общо.

20.04.20
21:30

Аз имам 23-5 годишен Cross и много го харесвам-две  овчарки съм изгледал с него!
Хич не ми трябват по новите велосипедчета дет ,кат ги чукнеш и ходиш да ти изправят,я капла,я движение...

21.04.20
12:51

Тренировка 30:
Време 15:00 мин
8 рунда:
американски суинг 10х16
гоблет клек 10х16
лицеви опори  10
крънчове 10

Допълнително 1,5 рунда този път за същото време. мисля че най-доброто ми беше 8,5 или 9 рунда.

казано от nervak на 20.04.20, 21:30:

Аз имам 23-5 годишен Cross и много го харесвам-две  овчарки съм изгледал с него!
Хич не ми трябват по новите велосипедчета дет ,кат ги чукнеш и ходиш да ти изправят,я капла,я движение...

Нещо такова е и моето чувство - през какво не е минало това колело. Сменил съм само спирачни механизми с по-нов вариант, че беше от “кантарчетата” и съм ревизирал веднъж задното движение.

22.04.20
12:45

Тренировка 31:

Скачане на въже - 25 мин

24.04.20
12:02

Тренировка 32:
колело - 5,67 км - 23:20

Със светофари и едно спиране до банкомата. реално сигурно под 20 минути движение. меки са ми краката.

27.04.20
18:29

Събота носих плочки - хамалствах - доста се разбих. Вчера работа от друго естество, но поне имам около 10 км пеша ходене. Вечерта нещо ми падна кръвното и днеска още не мога да се съвзема. А да днеска преди работа бях и ВИК техник аварийно. Още около 4 часа и ще сгъвам цирка, ама не ми се получи да тренирам. Опитах нещо да мятам пудовката, но много ми е ниско кръвното - пропускам. Туй за последните дни.

28.04.20
21:07

Тренировка 33:
пулоувър - 5х16х16
флор преса с пудовка / гребане с пудовка - 5х 15х16кг/15х16кг
лицеви опори/сгъване за бицепс - 3х 15/15х11кг

29.04.20
20:18

Тренировка 34:
Време 15:00 мин
8 и 1/2 рунда:
американски суинг 10х16
гоблет клек 10х16
лицеви опори  10
крънчове 10

Мисля че това е изравняване на най-доброто ми постижение на таз измишльотина. Даже ми оставаха 11-12 секунди. Девет рунда са ми по силите.

Мнението беше редактирано от Бойко на 29.04.20 20:41.

03.05.20
20:02

Тренировка 35:
раменна преса с пудовка - 4х12х16 10х16
гоблет клек - 2х20х16 2х20х27

В петък носене на лепила и шпакловка, а вчера разходка във Въртопо. Днеска нещо колкото да отбележа активност и спазвам дисциплина /условно/.

Последните дни ми се отвори време най-после да се захвана с нещо, което планирам от доста време - не е свързано със спорт де :D Разчоплих и успях да си сваля rom файла от ECUто на колата. Освен това успешно успях да променя няколко неща и да ги налея обратно. За сега колата върви и промените са успешни. Следваща цел е да направя педала на газта да променя линейно “изисквания” въртящ момент. Интересно е.

05.05.20
21:38

Тренировка 36:
флор преса с пудовка / гребане с пудовка - 4х  17х16/17х16
лицеви опори / сгъване за бицепс - 3х 17/13х11кг

Едни и същи неща правя, но това ми е кеф в момента.

06.05.20
08:34

Още 30 дни мерки е теглилки. Свалил съм 300г - като цяло магическото число на кантара е 78.3 кг - 15 от дните за месеца е била тази стойност. Свалил съм 1.5см корем, което в общи линии май е на-важното число да следя. Процента мазнини е -2% или общо 40 от началото, което е преди близо 100 дни. Тотално тегло съм свалил 400г, като имаше момент малко беше мръднало нагоре. Странни са данните, но всидневно въвеждам в ексел тегло и калории.
Среднодневен прием 2150 калории за последните 30 дни. При загубени 300г това означава ~2300 общ дефицит или ~77 на ден :D Баланса ми е 2230 :D Еми много е тагаво да ям под 2к има дни, в които успявам, и после съм нагоре и резултата се вижда общата сума пак е около баланса.

06.05.20
20:56

Тренировка 37:
Набирания /кофички - 5х 5/5

Слабо :/

07.05.20
20:42

Тренировка 38:
бягане 3.86 км - 30:38 мин

Пулса не е надвишавал 148 удара, което беше и целта.

казано от Бойко на 21.09.18, 15:25:

Ето линк направо - от този продавач са:

линк

Да и аз носих в офиса - сигурно над 10 човека пробваха и трениращи включително. Само шефа ми успя и с двете ръце, но да - не са съвсем пунтамара 😄

Не са лоши щипките (гриперите) нищо че са китайски
Аз стискам вече 2 години,  и с такъв 200lb съм стигал до 36 повторения,  имам и няколко но CoC

07.05.20
21:30

казано от Tihomir Hristov на 07.05.20, 21:06:

казано от Бойко на 21.09.18, 15:25:

Ето линк направо - от този продавач са:

линк

Да и аз носих в офиса - сигурно над 10 човека пробваха и трениращи включително. Само шефа ми успя и с двете ръце, но да - не са съвсем пунтамара 😄

Не са лоши щипките (гриперите) нищо че са китайски
Аз стискам вече 2 години,  и с такъв 200lb съм стигал до 36 повторения,  имам и няколко но CoC

Някой може ли да ми поръча 200 и 250…че аз не се оправям с шибания английски.
Ще намеря начин да се реабилитирам.)))

08.05.20
10:29

казано от Tihomir Hristov на 07.05.20, 21:06:

Не са лоши щипките (гриперите) нищо че са китайски
Аз стискам вече 2 години,  и с такъв 200lb съм стигал до 36 повторения,  имам и няколко но CoC

За мен това си е доста впечатляващо 36 повторения на 200 lbs! В момента съм по-слаб от тогава, но правя по 10-15-20 с 60кг щипки. Може да си взема едни междини преди 200 щото за тях най-доброто ми беше 2ка на 3-4 мм от пълно сгъване. 

казано от nervak на 07.05.20, 21:30:

Някой може ли да ми поръча 200 и 250…че аз не се оправям с шибания английски.
Ще намеря начин да се реабилитирам.)))

Нямаш грижи ;)

ЕДИТ - ся чакаме китайците, nervak ;) между 2 и 4-5-6-7 седмици :D

Мнението беше редактирано от Бойко на 08.05.20 10:39.

08.05.20
10:38

Поръчай ми едни 200 и едни 300, пък аз ще ти подаря едни 150. Тъкмо да не се набутваш.

08.05.20
10:41

казано от James Hinks на 08.05.20, 10:38:

Поръчай ми едни 200 и едни 300, пък аз ще ти подаря едни 150. Тъкмо да не се набутваш.

Сашо, вече пуснах поръчка, но ще пусна и едни 300 няма драма : ) някой друг :D

08.05.20
14:01

Линията за поръчки затвори :)  пуснал съм на Нервака и на Сашо каквото помолиха, а и на Тръна. Линка съм го дал за останалите, че иначе ще трябва да почна да си слагам горница :D : )

08.05.20
14:56

Китайските ми клещи 200lb се  усукаха леко с времето и започнаха да скърцат, затварям ги 30 пъти с дясната ръка, а с 250lb ми остава 1-2мм, но така и не можах да ги затворя да изтракат.

09.05.20
16:52

Днеска плочки до 3ти и 4ти етаж плюс мазилка. Не сам де, ама си е тренировка от всякъде. Ся бири, баница, мезе и бири.

12.05.20
07:33

Тренировка 39:
бягане 3.34 км 20:52 мин

Из квартала - основно през паркове се минава.

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1