Дневникът на Бойко- Рекламна пауза

Прескочи до:

13.05.20
19:52

Тренировка 40:
флор преса с пудовка / гребане с пудовка - 5х 18х16/18х16
лицеви опори/сгъване за бицепс - 3n 18/13х11

15.05.20
20:30

Тренировка 41:/
кофички/набирания - 3х 8/8 7/6

Пети ден водя обучения и обяснявам scsi, контролери и какво ли не. после след работа 3 часа трабълшутинг на една система. В общи линии отидох до лостовете да се поразтъпча малко.

18.05.20
20:19

Три дни разходки по балкана. Леки преходи, като за атрофант, но значително количество километри, денивелация и тн. Отделно помагах за пренасяне на покъщнина, така че от сутрин до вечер активност. Това е

21.05.20
21:58

Тренировка 42:
флор преса с пудовка / гребане с пудовка - 4х 20х16/20х16

Сутринта свърших доста задачки, но после размотаване преди работа и като хванах гребена на вълнатга между срещите завъртях няколко кръга. Доволен съм от гредна точка на това, че правя 20ки вече, а в началото 12 повторения флор преса с 16 килограма ми бяха относително тегави. Пак съм атрофия - просто една идея по-малко :D Ето - разсъждавам позитивно.

24.05.20
07:31

Тренировка 43:
бягане 3.54 км - 21:17 мин

Доста зле :D

25.05.20
17:49

Тренировка 44:
раменни преси с пудовка - 15х16 4х10х16 + син ластик
лицеви опори + син ластик двойно - 7х12
сгъване за бицепс с пудовка - 4х8х16
упражнения за рамо с ластик

Нищо особено не е ластика - 5кг, но прави голяма разлика. Особено последните повторения стават трудни. По—различно е натоварването.

26.05.20
19:56

Тренировка 45
Бягане 5.74 км - 31:07 мин

Доста въздух имах днес и добавих още една обиколка на парка. Сериозно обмислям да се захвана по *целенасочено с атака на 5км мисля,, че е във възможностите ми да постигна добро време.

29.05.20
21:19

Тренировка 46
кофички/набирания - 2х 9/9 9/6 9/7 9/8
флор преса с пудовка/ гребане с пудовка - 3х 18/18

30.05.20
08:35

Тренировка 47:
бягане 3.44 км - 19:55

Подобрих си времето на тоя маршрут. Разбира се има някои условности - минавам през 2 подлеза и според хора и пресичания има променливи, но бива. А и го минавам сутрин рано или уикенди.

ЕДИТ Някой знае ли дали в НСА е отворено за простосмъртни?

Мнението беше редактирано от Бойко на 30.05.20 08:36.

03.06.20
21:42

Тренировка 48:
бягане 4 км - 20:58

Аз съм тъпо животно - не умея да си разпределям силите и да дозирам правилно натоварването. Не само за тренировките, но с всичко в живота. Зле ми е малко а вече минаха 40 минути. Ще се науча някой ден. Първия 1км и половина с добро темпо/за мен/ и грам не чувствах да се натоварвам - можех и още да натисна. вече към началото на втория километър и към 3тия взе да ми става трудно, но поносимо и мислех, че ще си добутам до 5ца, но явно съм се надценил. За това реших все пак да не си изплювам дробовете или пък да се влача и да спра. Трябва пак да почна с бягания където не надвишавам пулс 150 или нещо такова без значение темпото. До степен имах нужда и от това натоварване, че няколко дни ми се подпали главата всички са изпратени на обучения и вече втора седмица съм one man army по 10 часа на ден с кратки паузи за вода, орхидейник и храна - не в тая поредност задължително.


ЕДИТ - щипките/ръкохватките още чакам китайците да ги доставят. уж са по път ама да видим.

Мнението беше редактирано от Бойко на 03.06.20 21:49.

04.06.20
19:24

Тренировка 49:
набирания / кофички - 4х 8/8 8/6 7/6

08.06.20
07:57

Тренировка 50:
3км - 18:11 мин

За дисциплина - пулса средно 152, което е доволно. Леко ми беше, а сега на тръстиката.

09.06.20
17:47

Тренировка 51:
раменна прес с пудовка - 16х16 4х10х16 + син ластик
лицеви опори - 2х20, 16, 2х15

10.06.20
07:42

Тренировка 52:
бягане  3км - 19:07

по-лежерно и от онзи ден - много ми се спи.

Тренировка 53:
Кофички /Набирания - 4х 8/8

Минах и покрай лостовете на бързо

Мнението беше редактирано от Бойко на 10.06.20 20:39.

15.06.20
09:51

Много се дразня на несериозността си и непостоянство :) Теглото снемам всеки ден, както и калориите, но минах от 1 седмична проверка на резултата и калибриране на нуждите към веднъж в месеца и отгоре. Това е контра продуктивно явно за мен - отпускам юздите. Така за 40 дни съм качил 700г.  Нищо особено, като цяло - проблема е, че се движа нагоре-надолу в рамките на 2кг за тоя период, като гледам данните. Десетина дни дисциплина и после затриване за няколко. Движението ми е малко, въпреки че ходя всеки ден докарвам между 7 и 12-13 км редовно плюс нали тия дребни раздвижвания.

Като числа за 40 дни +700г, което означава излишък от ~5500 калории или ~140 на ден.  Средния ми прием е бил малко над 2300, което означава че баланса е 2200. Явно все пак се е вдигнал неутралния. Предните сметки показваха по-ниски стойности.

Гледам делтите/не сладоледа - предпочитам конфети/ просто, обаче тази на процента мазнини и корема са на плюс осезаемо.

Ще се натисна повече и ще изчислявам предварително, това което ям. Сега ям и преценям кога да спра и смятам тогава, което явно за поддържане горе долу ми се получава, но аз целя друго. Окомера през годините ми е станал много точен, но с моя метаболизъм не е достатъчно. По-скоро гоня мерки, а не резултат на кантара. Трябва да се докарам до приличен процент мазнини надолу, след което да ги задържа някакъв период от време, защото имам планове да почна да качвам в някакъв момент. Искам да понатрупам пак малко мускули, а защо не и повече от преди, но като знам какво става ако просто вдигна приема сега ще омазня още.

16.06.20
08:38

Тренировка 54:
бягане 3 км - 19:33 мин

Добре доволен съм - разговор през цялото време и пулса средно беше 157. Вчера след работа в гаража до нощите разглобяване. Моторчето за шибидаха е за ревизия и от такм, като се почна едно разглобяване, за да сваля тавана на колата. Трябва да свалиш всичко от панели в багажника, лампи, колони над коланите и какво ли не. Забава :)

18.06.20
20:06

Тренировка 55:
флор преса с пудовка - 20х16 16х16* 14х16* 8х16*
* + син ластик двойно, пробвах различни позиции 
гребане с пудовка - 4х30х16кг
лицеви опори 20,20,20

Спирам гребането с една ръка, защото явно се усуквам и ме боли гърба. А мож еи да е то това как стоя по 12 часа пред компа. Веротяно и двете са до някъде верни.
Иначе тия дни успях да си оправя колата и сглобя обратно. Отне доста часове, но съм доволен.

19.06.20
22:01

Тренировка 56:
бягане 4.37км - 31:38 мин

Много лежерно, като за обедна почивка в 20 часа. Среден пулс 143, така че дори не се смазах5

Мнението беше редактирано от Бойко на 20.06.20 20:58.

20.06.20
21:05

Тренировка 57:
набирания / кофички - 10/10 9/10 10/8 7/8 10/10 8/6

Това след цял ден хамалстване и  тичане напред-назад. Набиранията ми стават лесни и то бързо, което е напълно очаквано. Интересно, че раменете са ми ок от кофичките - преди ги избягвах, че беше зле положението. Дали щото правя разни ротации, разтягания и прочие с ластика или щот не правя лежанка - не е ясно ;D

Мнението беше редактирано от Бойко на 20.06.20 21:08.

25.06.20
20:03

Тренировка 58:
Бягане 5 км - 28:47 мин

Понеделник редих паркет - 2 стаи за един ден и ми трябваше малко време за възстановяване. Класичи българин в отпуск. Бягането доволно - бях заложил 6:05 на км, но беше значително по-добре. До мине утре и 1 седмица почивка.

26.06.20
08:44

Мерки и теглилки след 11 дни - не е кръгло число, но това няма значение. Теглото е -1.1 кг, което се равнява 8500 калории дефицит или средно по около 770 на ден. Среднодневния ми прием е бил ~1900, а неутралния баланс 2660. Вижда ми се втората стойност малко висока, но имах доста движение, та не е невъзможно. Върнах се като резултати в началото на май месец. Ще видим сега как ще ми се отрази почивката на обезмасляването. Мисля да съм дисциплиниран и да не прекалявам, ноо...

ЕДИТ Тренировка 59:
раменна преса с пудовка - 2х15х16 2х12х16 + син ластик

втора част
кофички / набирания - 6х 10/10

ще дотренирам после, че ми изскочи работа...

ЕДИТ 2 - доволно - целта беше да си направя 10ките. другия път може да пробвам да целя още бройки или да добавя още 2 серии примерно. не знам. доволен съм че правя 10 набирания и 10 кофички  и толко не можех преди.

Мнението беше редактирано от Бойко на 26.06.20 19:15.

03.07.20
10:31

Бедствам на морето все още. Активност малко плуване и доста разходки. Храната е под контрол, както и бирите - сиреч достатъчно. Днес отплаваме към балкана, но май няма да става за еко пътеки - дават го да вали. От понеделник обратно в матрицата

06.07.20
21:09

Китайците доставиха. Уговорки на лс.

07.07.20
18:34

Тренировка 60:
раменна преса с пудовка - 15х16 4х10х16 + син ластик
лицеви опори - 20,20,20,20,15
сгъване за бицепс - 10х16 2х8х16

08.07.20
20:23

Тренировка 61:
бягане 5км - 28:32 мин

Излиза че съм подобрил с 15 секунди предното време - дори не го целях идеята беше просто да си направя 5км.

10.07.20
21:16

Тренировка 62:
кофички / набирания - 4х 10/10

Много счупен ден нещо направих та да се раздвижа.

11.07.20
08:02

Тренировка 63:
бягане 3.44 км - 20:37

Събудих се рано и направо излязох да направя леко бягане. Без зор по хладното и с приличен пулс около 150. Пак по пътищата днеска, така че се радвам, че раздвижих.

13.07.20
11:23

Тренировка 64 :
Бягане 3.04 - 18:30 мин

За първи път на дружбенското езеро - не е лошо. Иначе темпо за лаф и пулс под 150. Следващото бягане трябва да е с повечко зор

15.07.20
10:11

Тренировка 65:
бягане - 3 км - 16:10 мин

Имаше напън днес, но не до предел да не мога да си кажа името после.

16.07.20
13:21

Тренировка 66:
флор преса с пудовка - 20х16 15х16 + син ластик 3х12х16 + син ластик двойно
кофички / набирания - 3х 10/10 10/9 9/8 10/6
гребане с пудовка двустранно - 5х20х16кг

Напред - назад битовизми  в суперсерия с разни упражнения.

17.07.20
08:12

Тренировка 67:
бягане 4 км - 25:21 мин

Събудих се чак след 3ти км -нисък морал днес.

20.07.20
21:24

Тренировка 68:
бягане - 4км - 21:56 мин

Бях много извън дзен зоната днес, което е трудно постижимо при мен. Първия километър за 5 минути и после малко забавих темпото, но като цяло си дадох зор доста. Тъпото е че не беше по умен начин ми директно от раз. Имах нужда явно, но ще гледам да избягвам тези изпълнения.

24.07.20
18:46

Тренировка 69:
раменна преса с пудовка - 15х16кг 3х12х16кг + син ластик 14х16+ син ластик

лицеви опори - 6х20

гребане с пудовка - 5х25х16кг

пулоувър вариация с ластик - 3х20 х син ластик двойно
сгъване за бицепс - 3х8х16кг

30.07.20
19:31

Вече 6ти ден бедствам на морето - в Гърция този път. Малко плуване, едно бягане, където видях как куче прескача 2 метра ограда/добре че беше собственика /, каяци, разходки и има една 50 кг щанга в къщата та правя тяга и раменни по малко за разнообразие. Всичко без зор, както му е реда на почивка.

11.08.20
11:05

Тренировка 70:
кофички/набирания - 10/10 10/9 10/10 10/8 9/7 8/7

Така! Направих нещо днес и се надявам това да бележи началото. Пусто толкова е трудно да си изгради човек навик. Ще гледам често, па макар и по малко да раздвижвам. Бягането си остава по-основна цел. Искам да си подобря времето за 5к.

Друго - последните седмици забелязвам тенденция. Ако закуся ми прилошава и ми пада кръвното/което и без това е ниско/. После цял ден ми е зле и това, като не говоря за закуска тип 10 вафли боровец или нещо от сорта. Преди също ми се е случвало, но са били единични случаи и не съм обръщал внимание.

13.08.20
11:20

Тренировка 71;
Бягане 3км 17:28 мин

Много нисък морал, желание и прочие. Загряването - да си чете самоубеждаване - беше сигурно 20 минути.

18.08.20
10:08

Тренировка 71;
Бягане 3км 17:21 мин

по-приемливо от предния път. Вчера обърнах 32ката няколко пъти на ръка - кекав съм. тия дни трябва да я понатисна, като хората.

22.08.20
09:48

Тренировка 72;
Бягане 3км 21:29 мин

Разходка с говорене - среден пулс под 150.

25.08.20
08:05

Тренировка 73;
Бягане 3км 20:23 мин

Като предния път, но все пак една идея по-бързо. Полезни са и за мен тия по-бавни бягания.

В много голяма тренировъчна дупка съм и няма излизане. Трябва да се сритам и да почна да правя нещо.

Теглото и калориите следя - всъщност това ми е най-голямата серия без дори ден прекъсване. Направих и калкулации. Смъкнати 1.4 кг след морето, където уж не прекалявах за разлика от друг  път, но пак бях на плюс. Това за 23 дни среден прием - 2113 или по сметки се получава неутрален баланс от 2582, което ми се вижда високо с оглед на дневното ми движение или липсата на такова. По цял ден на работа от вкъщи и се местя от едната стая в другата. След и преди работа с едното хоби/полуработа пак пред компа и/в колата, но е пак пред лаптоп/и. Ще го видим...

28.08.20
22:49

Тренировка 74;
изхвърляне с пудовка - 2х5х16 2х8х16
обръщане с пудовка - 2х2х32 3х32 2х32
суинг с пудовка - 3х10х32
раменна преса с пудовка / гоблет клек - 2х 12х16/5х32

Днес започна добре - 30 сървъра стоварени пред подземния паркинг на работа. Два от които бяха по над 180 кг напълно нахакани с дискове и периферия. Пишеше, че трябва да се извади всичко и тогава да се местят :D може да се досетите как мина това :D
После се занимавах с откачена кора на колата, която се влачеше. всички там чудесии навиране под колата. Така и така бях загрял и помятах двете гюлета. Това че нямам никаква техника е повече от ясно, че съм супер омекнал също е ясно, но пък беше добре.

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1