Фитнес вкъщи

26.06.10
15:10

Здравейте искам да ви питам могали да постигна същите мускули в къщи както ги правят във  фитнеса аз съм на 14 г тежа 50 кг висок съм 170 см и съм начинаещ в фитнеса желая да натрупам за кратък период маса и да оформя мускули нуждая се от тренировъчна програма и и програма за хранене  моляви да ми направите такава благодаря предварително!

26.06.10
15:43

Кво?
Чакай са малко! Пауза!
С какво разполагаш вкъщи? Дъмбели някакви? Лост за набиране? Уред за кофички? Щанга нещо? Можеш ли да се набираш? Как? Кофички можеш ли да правиш?

А с тия кила ... яж месо, картофи и без простотии като дюнери и бургери.
И като ти се расте, зарежи футбола .... не тичай пред блока ... просто си блъскай! Ама дай малко повече инфо за тоя “Фитнес в къщи”!

26.06.10
16:14

Каквото и да имаш вкъщи няма да постигнеш това,което в залата.Но не се притеснявай още си подрастващ. :)

26.06.10
16:42

Пич , бягай на лостовете и на успоредката  , отделно има още хиляди варианти на лицеви опори и клекове , така че има ли желание има и начин !

27.06.10
05:39

казано от Николаи на 26.06.10, 16:14:

Каквото и да имаш вкъщи няма да постигнеш това,което в залата.Но не се притеснявай още си подрастващ. :)


Това е напълно невярно,да не кажа и по-силна дума...

Ачо

27.06.10
07:10

казано от Николаи на 26.06.10, 16:14:

Каквото и да имаш вкъщи няма да постигнеш това,което в залата.Но не се притеснявай още си подрастващ. :)

И каква е разликата вкъщи или в залата ? Никаква. Вкъщи даже е по-яко

Йордан Йовчев не е тренирал с щанги и машини, а на земята, лоста и успоредката.
Колко ходещи редовно във фитнеса познавате с по-добри тела от неговото?

27.06.10
07:54

благодаря за отговорите моля за информация какви трябва да са първоначално уредите във къщи за да тренирам  все още не съм си купил но ще го направя само , че ми трябва повече информация какво точно да купя .
получих съвет да се храня с картофи и месо но само с това ли , може ли някой да ми направи хранителен режим , например по-колко пъти на ден да се храня  и т.н.
Разрешено ли е да взимам допълнителни стимуланти и какви ?
Очаквам вашите отговори и благодаря предварително.

27.06.10
09:03

За уредите: Започни с дъмбели. Лост някакъв си вземи. За по-изгодно си намери сглобяеми дъмбели и някакъв малък прав/крив лост със същото Ф като отвора на дисковете на дъмбелите. Намери си място, където да се набираш. Но като за начало започни с упражнения със собствена тежест. Както ти написах по-нагоре: единия ден бутай, другия - дърпай.
За храненето: Месо и картофи бяха за пример. Разрови се из форума. Има цял раздел за хранене за покачване на тегло. Яж на всеки 2-3 часа без да преяждаш.
За стимулантите: Всичко, което не е забранено е разрешено. Започни с протеин. След време си вземи аминокиселини. После пробвай креатин, може и витамини да вземеш, но те са далеч в бъдещето.

И все пак не очаквай големи резултати в домашни условия. За лятото няма да се оформиш/пораснеш/втвърдиш.

П.С. Я разгледай тази тема: http://www.bb-team.org/forums/viewthread/43351/ За в бъдеще може да ти е от полза

Мнението беше редактирано от LDoeN на 27.06.10 09:09.

27.06.10
11:30

казано от LDoeN на 27.06.10, 09:03:

За стимулантите: Всичко, което не е забранено е разрешено. Започни с протеин. След време си вземи аминокиселини. После пробвай креатин, може и витамини да вземеш, но те са далеч в бъдещето.

Правиш ли разлика между хранителни добавки и стимуланти?

27.06.10
11:33

” Всичко, което не е забранено е разрешено. Започни с протеин. “

Ужас... Кофеинът е в допинг листа - да спирам ли кафето ?!

27.06.10
11:38

Е някак кофти ще е да обяснявам на 14-годишен, трениращ вкъщи, за стимуланти. За това изброих добавки. За момента те са му предостатъчни.

ЕДИТ: Хах, Владимир92, интересен довод, но я кажи един състезател, наказан само за повишени нива на кофеин ;)

Мнението беше редактирано от LDoeN на 27.06.10 11:43.

27.06.10
11:43

имам нов въпрос да ми кажете упражнения за крака който да са изпълними в домашни условия че в сайта неоткрит такива .

27.06.10
11:46

http://www.bb-team.org/exercise/2752/ - Пистолет
http://www.bb-team.org/exercise/2692/#axzz0s3MD03QG - Български клек (за момента без тежест)
Също са описани и няколко стречинга (разтягания).
Разрови се за Сиси клек и Добро утро (аз в началото го правех с на мама точилката).
Има доста упражнения за крака, изпълними в домашни условия.

Мнението беше редактирано от LDoeN на 27.06.10 11:49.

27.06.10
11:50

На състезания, които има строг контрол като нищо ще те “скъсат” ако имаш “еди колко си” мг кофеин в урината ;)

Модерация: Непозволено съдържание!
Моля, спазвайте правилата на форума!

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 29.12.15 12:49.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1