@Oranje, благодаря, всичко е ясно. Значи живи и здрави ще се видим на тренировката с локация
София-Изток.
@Кольо, откакто прочетох интервюто с теб се каня да те питам в кое училище си учил.Ако е 118то (в което съм почти сигурен),
значи сме били в един клас. Малко е странно, но и интернет май започва да отеснява:)
Поздрави и извинете за спама!
23.03.11
11:54
@Кольо, откакто прочетох интервюто с теб се каня да те питам в кое училище си учил. Ако е 118то (в което съм почти сигурен),
значи сме били в един клас. Малко е странно, но и интернет май започва да отеснява:)
Поздрави и извинете за спама!
Да, до 7-ми клас включително учих в 118-то... а Niki G означава Николай Генчев, май... ;)
23.03.11
22:13
Здравейте!Поздравления за дейността ви.Бих искал да споделите къде точно ще се проведе следващата съботно неделна тренировка,интересувам се,тъй като е в младост а аз съм в студентски.Също и в колко часа ще се проведе :) Благодаря предварително.
24.03.11
11:19
Неделя, 27 март:
Кросфит тренировки на открито София-Изток
От 13.00 в 10 СОУ кв. Младост: кросфит за начинаещи и (средно) напреднали:
* заучаване/затвърждаване на основни умения и движения - сумо тяга и хай пул с пудовка и кипинг набирания
* тестване на 2 от основните упражнения
* комплекс тип AMRAP (най-много рунда за време): аеробно насочен с цел повишаване на силовата издържливост и увеличен разход на калории.
Заб: Като за първа тренировка няма да има разделяне на напредналите от останалите, а комплексът ще бъде подбран и скалиран според нивото на всеки.
Кросфит тренировки на открито София-Запад
От 16.00 в 61 СОУ кв. Надежда: кросфит за начинаещи и средно напреднали:
* заучаване на основни умения и движения - сумо тяга и хай пул с пудовка и кипинг набирания
* комплекс тип AMRAP (най-много рунда за време): аеробно насочен с цел повишаване на силовата издържливост и увеличен разход на калории.
От 17.30 в 61 СОУ кв. Надежда: кросфит за напреднали: