Периодично гладуване

29.10.11
23:12

Доста ми е интересна темата за периодичното гладуване. Та главният ми въпрос е допустимо ли е от време на време цял ден да гладувам(т.е. да го карам на кафета и чайове). Принципно спортувам доста активно (24дни от месеца фитнес и поне 12дни тичам по 10км). Във фитнеса тренировките ми са главно силови (тежа 80кг 182висок и нормалния ден за лег се движи около 170+). В момента % на подкожните ми мазнини е доста нисък и незнам дали е удачно да гладувам напълно или трябва да вкарвам поне някакви белтъчини и въглехидрати. Просто се получава така, че след около 4 тренировъчни дни в които приемам доста калории(над 6000), имам един почивка(без никакво натоварване освен на корема) в който имам желание да гладувам и просто да не ям нищо. Та главния  въпрос е ще почна ли да губя мусколна маса, при положение, че не тренирам и предполагаемо не горя нищо?

29.10.11
23:17

Има много поддръжници на този стил хранене тук във форума, още е известно и като “циклично хранене”. Генерално ако тренираш и ядеш без да си на минус от към калории и нутриенти не би следвало да загубиш мускулна маса. Виж дневниците на Freelancer, Slavko, Jikata, NeD, Боеца... има и други много са- не мога да изброя всички. Освен това има различни протоколи така да ги наречем на това течение в храненето, които определят дали 24 пълен глад или с леки хапвания през деня ще е всичко, а също и колко часа да е хранителният прозорец. Хвърли едно око и на leangains.com

Miss Fight

29.10.11
23:56

Ако си мислиш, че като не тренираш, не гориш нищо, в заблуда си.

03.11.11
10:55

Много го мислих и се отказах от това, доколкото четох да се гладува е много грешно при положение, че го карам на доста висока физическа активност.

03.11.11
11:38

Къде го чете това?

Piro_VD, с тези постижения от 170+ лежанка на 80 кг. и 182 сигурно ползваш разни “неща”. Ако е така, въобще не ти трябва циклично хранене :) 
Имаш прекалено голяма физическа активност и по-добре си хапвай здраво и по много, пък като намалиш темпото, тогава вече може да се замислиш за ЦХ.

03.11.11
14:03

Няма да загубиш нищо от мускулната си маса ако гладуваш един ден седмично. Щом така се усещаш и тялото ти подсказва да не ядеш, просто не яж. И без това приемаш достатъчно много калории през останалите дни и храносмилателната ти и отделителна системи работят на пълни обороти. Глaдувaне един ден седмично ще ти се отрази доста добре. Пробвай за около месец така и виж как се чувстваш. След това може и да споделиш впечaтленията си.

Мнението беше редактирано от Svetoslav на 04.11.11 12:31.

Здравейте :) От известно време се опитвам да влезна във форма, но имам застой. Реших да опитам с периодично гладуване, но не знам как да го съчетая с режима си. През седмицата тренировката ми приключва към 22ч, събота и неделя приключва към 12ч. (Не мога да променя часовете ми на тренировки, защото съм инструктор по групови занимания). Искам да попитам дали протеиновият шейк може да бъде в гладният прозрец или той си е хранене (понеже аз го възприемам така) и по какъв начин ще ме посъветвате да си планирам храненията за деня според фастинг режима :) Много благодаря :)

Теди Илиева

21.02.16
16:49

За жени фастинга е препоръчително да е омекотен вариант поради един куп причини. На мъжете им се отразява по-добре.
В гладния прозорец можеш да консумираш малко количество несладък плод, но ако се хващаме за буквата дори с това леко хранене се прекъсва фаста.
От личен опит мога да ти споделя, че гладен ден дори 1 път седмично е напълно достатъчно за да раздвижи нещата. Избираш си най-спокойния ден от към ангажименти и го правиш тогава.
Аз се чувствах най-добре с варианта: без храна от вечеря (към 19ч) до късно на обяд на следващия ден (към 15ч). След това едно хранене в 15ч и едно хранене в 20ч. Има различни варианти, трябва да опиташ и да ги напаснеш според ежедневието си. Ето тук има повече информация.

27.02.16
19:46

Не съм влизал от години във форума, но видях, че точно тази тема е актуална и искам да получа коментари относно идеите на тази интерсна статия:

http://www.precisionnutrition.com/intermittent-fasting/chapter-6

27.02.16
19:59

казано от AcTivE на 27.02.16, 19:46:

Не съм влизал от години във форума, но видях, че точно тази тема е актуална и искам да получа коментари относно идеите на тази интерсна статия:

http://www.precisionnutrition.com/intermittent-fasting/chapter-6

Какви точно коментари искаш да получиш? Д-р Берарди е много сериозен тип - точен, последователен и безпристрастен. Съответно и експериментът му е такъв. Ограничен е обаче до него и много тесен кръг хора, така че не може да е база за генерални изводи.

27.02.16
22:09

Коментари от тествали лично системата му, ако има такива. В коментарите статиите на сайта са налични само общи приказки без практическа стойност. Конкретно ме интересува най-много дълготрайният ефект що се отнася до резултатите и общото здраве. Ще се радвам някой тествал този нетрадиционен метод да пише, може и на ЛС.

Мнението беше редактирано от AcTivE на 27.02.16 22:20.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1