Senatorium

Темата е заключена.
Прескочи до:

От тея 42 набирания по-горе 4 дена имах супер злобна мускулна на латисимусите..

Мисля тоя семестър да пробвам МАХ-ОТ. Издръжливостта ще страда, ама с оглед на ограниченото време и уреди във фитнеса, май ще е удачен избор.

Пия си чая, вит Д и магнезия.

От един месец поднових тренировки. Стигнал съм до клек 2@120 и 10@110, тяга 2@140 и лег 6@70. Нещо ми се е натегнал кръста.

Мисля другата седмица да отида на юмейхо процедура да ми наместят кокалите.
Някакви мнения за това студио:

http://www.yumeihobg.com/contacts/ ?

Тези дни съм лостаджия. Мисля да си взема 5HTP, омега 3 и фоумролер.

19.04.18
17:12

Шшш неделята тука снимка на медала 😄

казано от Сенатора на 23.04.17, 20:39:

Догодина злато!

Спазвам си обещанията. Въпреки появата на някои стари травми непосредствено преди и по време на вдигането, си взех категорията.

Специални благодарности за Bro. Той първо вся смут във всички от горната категория (като разбраха ,че няма да се съзтезава омекнаха). А през цялото време беше за мен това , което беше Сенсей за Хепцога. Супер точно тактически и технически объдихме опитите и дадох абсолютно всичко от себе си. Двамата го спечелихме тоя медал.

Клек
още на загрявката 125 излетяха , мислех 140 за първи опит
145 - станаха добре
150- Страшно мъжки опит. Измъчени , борба за всеки сантиметър. След опита идваха хора да ме поздравяват и да пляскат. На мене яко ми се дигна адреналина. Почнах да крещя и да блъскам.
- трети опит решихме да не правя

Лег
90 - изстрелях ги като за 3ка
95 - не станаха
- пак не правих трети опит

Тяга
170 - леки
180 - на клипа се вижда

185 - на клипа се вижда

Основния ми опонент (снимка със смайли) - 5кг по-тежък, 3 години повече тренировки, доста менделей. Беше се засилил за 500+кг трибой, остана на 410.

Обзор:
73ЛТ, 150- 90 -180 - > 10кг повече от миналата година , а съм 5кг по-лек.

Доволен съм, деа..

“Абе , Сенаторе, вие с Bro-то сте като Гълъбин Боевски и Абаджиев..”

24.04.18
21:42

Поздравления за медала!

п.п На снимката момчето с бялата тениска вляво много прилича на Clarence Kennedy 😄

От състезанието почти не съм тренирал и не съм следил хранене.

Сега идеята ми е да ям 80/20 стил и да тренирам 3-4 пъти на седмица.

Лятото се очертава лостаджийско, а щанги чак септември.

След 3 месеца без щанги, преди 2 седмици направих тренировка в зала:

Клек - до 1@100 - и 120 щяха да станат
Раменна - 8,6,6@30кг
Тяга - до 1@120
Лег - до 3@70
Силово гребане - 3,3,3@30
21 с 20кг
3 серии дърпане на скрипец

3 серии парна баня по около 10мин
1 серия сауна

Четох разни изследвания относно качество на живот и дълголетие. Та, те основно го свеждат до 4 фактора - хранене, движение, сън и стрес. Постовете ми вече ще ги ориентирам по тези 4 категории.

Редовно правя бягания по гребната около 3-4-5км.

Имах много сериозни проблеми с натрупан стрес и доста неща промених. В момента откъм добавки приемам (на ден) по 900мг жълт кантарион, 0.5-1гр магнезий, 1 таблека прост Б-комплекс (Б1,Б2,Б6), 5 перли рибено масло. Имам бавноотшумяваща травма на дясната гърда (където едно време яко бях разтегнал) и нещо понаболява дясното коляно. Мисля от септември да мина на Б-50 и да вкарам глюкозамин.

10.08.18
16:24

Нивото на стрес е правопропорционално на количеството налични албанци, така че успех като почне семестъра 😄

Скоро мисля да почна една схема, която да е базирана на сегашната ми програма, но с оглед на условията на трениране, ще ми е по-лесно да я правя.

Тренировка А:

Клек - 4 серии , почвам с тежест за 4 повторения, когато направя и на 4те серии по 6
                  повторения качвам с 10кг
Раменна -  3 серии, с тежест за 4 повторения, когато направя и на 3те серии по 6
                  повторения качвам с 5кг
Лег -  3 серии, с тежест за 4 повторения, когато направя и на 3те серии по 6
                  повторения качвам с 5кг
Хеликоптер - 3 серии по 10/12 - тука тежестта по усет

Тесен лег - 3 серии, с тежест за 4 повторения, когато направя и на 3те серии по 6
                  повторения качвам с 5кг

Планк - 2 серии, като мина 1 минута със собствено тегло, слагам направо 20кг на гърба , после по 10кг за всяка следваща стъпка

Коремна преса с дъмбел - 2серии , като мина 10 повторения на тежест качвам


Тренировка Б:

Тяга - 4 серии , почвам с тежест за 4 повторения, когато направя и на 4те серии по 6
                  повторения качвам с 10кг
Набиране усп. хват - 3 серии, с тежест за 4 повторения, когато направя и на 3те серии по 6
                  повторения качвам с 5кг

Гребане 3 серии по 3 повторения, качвам докато стигат дъмбелите след това сиг ще дигна повторенията

Набиране тесен подхват - 3 серии, с тежест за 4 повторения, когато направя и на 3те серии по 6 повторения качвам с 5кг 

21 - 2 пъти -  почвам с 20кг , дигам по 2,5кг по усет
Пулоувър - 3 серии, почвам с 20кг за 4-5 повторения

Така като го гледам ми прилича на кръстоска на МАХ-ОТ и сегашната програма. Доста по-сбито, без суперсетове (които така или иначе почти никога не мога да правя, колкото и да имам желание). Идеята ми е малко повече да натовервам рамото във А. Нещо повторенията и Хеликоптера не знам колко са удачни като упражнение така. Допълнително мисля като ми е кеф да пускам по някоя много висока серия гребане на хоризонтален скрипец, което да се доближава до гребане на гребен тренажор.

Всяка тренировка ще започва със загрявка, леко разтягане с ластик(взех си зелен декатлонски 15кг) и  коригиращи упражнения за рамо.

Смятам да тренирам 2-1 като в деня за почивка да правя стречинг и коригиращи упражнения.

от събота:

Тренировка А:

Клек - 4,4,4,4@80
Раменна -  4@35 4,4,4@30
Лег -  4,4,4@60
Хеликоптер - 12,12,12@20
Тесен лег - 6,6,6@30

Опити за катерене на стена
500м гребане на тренажор - не съм особено впечатлен, това е някъде на 20% от кефа на истинското гребане

Разтягане + фоумролер

3 серии сауна(5-10мин) + мазане? с лед + заливане със студена вода
1 серия парна баня

Харесва ми програмката. При идеални условия за под час ще стане без напрежение.

Тренирам си, meanwhile.

Малко мисля да променя програмката. Ще дигам килата на клека след като съм минал 7 повторения(т.е. поне 8) на дадена тежест (така се подготвах тази година за състезанието и вървеше много добре).
Нещо ме натяга сухожилието на гърдата където е старата травма. Уж цяло лято заради това не тренирах, пък сега се връща. Засилва се от тесен лег и от лег. Пробвах да хващам една идея по-широко от обикновено и така станах хем по-силен и по-стабилен, хем по-малко ме боли ( даже изобщо).

Към момента след 2 седмици тренировки:
Клек 6@100
Тяга 2@120; 1@135
Лег 3@70

Не съм напъвал. Брутални мускулни както никога досега. Май ми идва муза да понамаля чийта.

Update:
Ходя на хип хоп танци 3 пъти в седмицата и играем във футбол лигата на университета 1-2 мача (минифутбол) на седмица. Силовите тренировки са на заден план.

След 4 месеца минимална физическа активност и въпреки уж плавния преход в тренировките, няколко травми почнаха да се появяват една след друга. Приемам го за знак да намаля темпото. Мисля да мина на малко по-високи повторения (6-8), тягата пак ще е 4-6. И по-умерени тежести поне до Нова Година.
Ако е рекъл Господ, пак ще се пусна края на април на наш’та олимпиада. Този път искам 200 тяга и знам,че мога да го направя.

Мнението беше редактирано от Сенатора на 16.10.18 13:26.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1