казано от Ронката на 06.06.16, 23:39:
казано от ME4O_TURIST на 06.06.16, 23:34:
Прав си- те не работят, работят двойно,та дори тройно ;)
Не говоря за бизнесмени-педали, а за тотални тарикати.
Цял живот 98-а година!!!
клек 1х5@130 1х5@140
набиране успореден хват 1х5@+20 1х5@+30
лег 1х5@90 1х5@100
тяга 1х5@170 1х5@180
силово гребане 2х5@55 на ръка
раменна 2х5@60
трап бар 2х5@170
обръщане 2х5@80
кофички 2х5@+20
10 пъти:
скок колене към гърди - 3
суинг от земя 50 кг - 3
набиране подхват - 3
10 пъти:
борческо 26 кг - 3 на ръка
кофички - 3
лицеви - 3
високо изтегляне от земя 10х1@100
гребане с трап бар 10х1@100
лег 10х1@100
10.06.16
23:47
#4964
казано от Ронката на 10.06.16, 22:26:
10 пъти:
скок колене към гърди - 3
суинг от земя 50 кг - 3
набиране подхват - 310 пъти:
борческо 26 кг - 3 на ръка
кофички - 3
лицеви - 3високо изтегляне от земя 10х1@100
гребане с трап бар 10х1@100
лег 10х1@100
Тарикатски тренировки.
клек 3х1@130
набиране подхват 3х1@+20
лег 3х1@90
тяга 3х1@170
силово гребане 3х1@55 на ръка
раменна с дъмбели 3х1@26 на ръка
трап бар 3х1@170
борческо 3х1@26 на ръка
кофички 3х1@+20
клек 5х3@130
раменна 5х3@60
тръстър 5х3@70
тяга 5х3@160
борческо 5х3@26 на ръка
високо изтегляне от земя с трап бар 5х3@100
силово гребане 5х3@55 на ръка
набиране подхват 5х3@+10
набиране успореден хват 5х3@+10
лег 5х3@90
кофички 5х3@+10
лег тесен хват 5х3@70
10 пъти:
суинг от земя 50 кг - 5
борческо 26 кг - 3 на ръка
кофички - 5
10 пъти:
скок колене към гърди - 5
високо изтегляне от земя с трап бар 100 кг - 3
лицеви - 5
10 пъти:
обръщане от земя 100 кг - 1
набиране успореден хват - 3
въртене с диск 20 кг - 5 на страна
клек 3х1@160
тяга 2х1@220 1х1@200
хакен клек 1х1@200 2х1@170
български клек с дъмбели 1х1@26 2х1@34 на ръка и крак
обръщане 3х1@90
високо изтегляне 3х1@100
силово гребане 3х1@69,5 на ръка
набиране успореден хват 3х1@+40
раменна 3х1@80
лег 3х1@120
кофички 3х1@+32
лег с дъмбели 3х1@34 на ръка
Не те познавам лично като човек, но моят съвет е да си помислиш относно кандидатстването в Академията на МВР. Нали знаеш, винаги се говори едно(колко е хубаво, колко е уредено, колко нищо не правиш и си излизаш офицерче), но нещата съвсем не са така. Взима много наистина, дава доста привилегии, но лично за мен те не си заслужават жертвите. Апък и нещата в системата не отиват на добре. Ако си бунтар по характер и държиш на своята дума, ако не обичаш резките промени и индивидуалните задачи в последния момент, ако искаш да имаш свободно време за развитие в други насоки(спорт в твоя случай), ако искаш да работиш нещо успоредно с ученето, то не ти е там мястото, както и моето не беше там и се махнах.
Иначе искам да те питам в тази тренировка от 15 юни всички упражнения в 1 кръг без почивка ли са или по отделно?
Мнението беше редактирано от Нежния на 21.06.16 13:43.
тръстър с двупудовки 3х5@32 на ръка
набиране успореден хват 3х5@+20
обръщане от земя 3х5@80
лег 3х5@90
клек 2х3@140
раменна 2х3@70
тяга 2х3@170
кофички 2х3@+10
борческо 1х6@26 на ръка
клек 1х18@100
тяга 1х8@150
лег 1х4@100
обръщане 1х21@50
раменна 1х12@50
10 пъти:
суинг от земя 50 кг - 5
набиране успореден хват - 5
10 пъти:
борческо 15 кг - 5 на ръка
кофички - 5
10 пъти:
въртене с диск 20 кг - 3 на страна
скок колене към гърди - 3
клек 3/2/1 @ 160/160/170
тяга 3/2/1 @ 190/190/200
трап бар 3/2/1 @ 190
обръщане 3/2/1 @ 80
силово гребане 3/2/1 @ 63,5 на ръка
набиране успореден хват 3/2/1 @ +32
раменна с дъмбели 3/2/1 @ 26 на ръка
лег 3/2/1 @ 80
кофички 3/2/1 @ +15
27.06.16
22:27
#4976
A какво стана с матурите? Купи ли си отговори? :D
казано от TonsOfDamage на 27.06.16, 22:27:
A какво стана с матурите? Купи ли си отговори? :D
Рони Колман не купува, той продава нацепини за ума преди изпита. ;)
На това момче имам усещането са му забранили да пише и отговаря . Защо ли ? :)
27.06.16
23:10
#4979
Просто не му се е отворила приказката. Иначе дал бог слово. И Роньо, описвай си почивките, че подлъгваш зрителите!
казано от TonsOfDamage на 27.06.16, 22:27:
A какво стана с матурите? Купи ли си отговори? :D
Не, пари за глупости не давам.
Български език и литература - 4,32
Математика - 3,11
28.06.16
19:42
#4981
казано от Ронката на 27.06.16, 23:15:
казано от TonsOfDamage на 27.06.16, 22:27:
A какво стана с матурите? Купи ли си отговори? :D
Не, пари за глупости не давам.
Български език и литература - 4,32
Математика - 3,11
Честно ли си писал математика? :Д
Нашата госпожа каза в никакъв случай да не пишем като 2-ра матура МАТ, дори на добрите математици и то при положение, че сме второ равнище, а на матурата дават първо. Не че съм тръгнал да я пиша, де...
Мнението беше редактирано от TonsOfDamage на 28.06.16 19:43.
Извинявай,но тук мога да се изкажа дет се вика професионално:
-Да ви имам и учителката, дето ви подготвя по математика!
Матурата по математика до ниво 5,50 не иска специална подготовка.Ако имаш реални 5-5,50 на изходното и толкова ще изкараш и на матурата.Виж нагоре от 5,50 вече се иска бачкане ...поне 2 месеца целенасочено и то от изходно 5,50 :)
28.06.16
23:00
#4983
Стига бе, матурите са пълен абсурд, с елементарно наличие на мисъл в главата нещата по математика се смятат наум за 5ца..........Ако с тези матури се затруднявате, изпита когато аз бях 7ми клас щеше да ви причини депресия....явно нивото е мега отчайващо. :(
@TonsOfDamage, това само показва колко госпожата ви си е свършила работата.
Мнението беше редактирано от Херцог Трън на 28.06.16 23:01.
29.06.16
01:19
#4984
Защо намесвате учителите ? Истината е, че учениците нямат(ме) желание :) Аз за матурите не отделих дори минутка, защото знаех за 5ци и не ми пукаше особено. Сега като сравнявам и като видях колко лесно можеше да имам отличен и на двете, малко ме е яд, ама не е виновна учителката ;)
Идеята ми е такава, че за отличен си трябва все пак някаква подготовка, не може да ги изкарваме толкова елементарни, но ако човек има знания няма да му отнеме повече от няколко седмици. За тройка нещата са прекалено лесни. Истината е, че не познавам дума, с която да го опиша колко е лесно, за да се изкара тройка. Ако можеш да пишеш във форум като този, без да ти правят забележка за писането, то със сигурност ще изкараш матурата по БЕЛ с 3.50. Толкова е лесно, без да преувеличавам...
29.06.16
14:34
#4985
Това за учителката си е абсолютно вярно, облича се като фолк принцеса, прашките и прозират и неколкократно е споменавала, че въобще не е искала да става учителка по МАТ. Ама, понеже майка и се е доказала доста години в тази професия, не е било трудно и тя да стане. Едва-едва обяснява задачите и който разбрал - ок, а който не - да ходи на уроци. Това, че нямаме желание е също вярно, но не всички, имаме хора, които се готвят за архитекти, ама за да разберат задачите, те също ходят на уроци.
29.06.16
14:55
#4986
След като учителката ви се държи като ...магистралка, защо въобще трябва да отбелязваш какво й е мнението? Със същия успех да отидем на Околовръстното и да ги питаме дали трябва да се ходи на матура по математика......
29.06.16
15:02
#4987
Лесно е да обвиняваме другите, както и да е. Не им е и кой знае колко голяма мотивацията на можещите хора да работят за 400лв, така че...
29.06.16
15:19
#4988
казано от Херцог Трън на 29.06.16, 14:55:
След като учителката ви се държи като ...магистралка, защо въобще трябва да отбелязваш какво й е мнението? Със същия успех да отидем на Околовръстното и да ги питаме дали трябва да се ходи на матура по математика......
Мислиш ли, че това е нещо маловажно? Все пак някои хора искат да станат архитекти и инженери и имат намерение да учат и да кандидатстват с МАТ. Само че, вместо да получат насърчение, мотивация и по-специфична подготовка от учителя, те получават точно обратното. Защо отбелязвам мнението й - ами ей така, да се види какви хора вземат на работа като учители и как ни учат те, при положение, че после никой не гледа кой те е учил и дали те е учил въобще, а какъв е резултатът.
И който иска наистина да се подготви добре - оправя се сам(тоест ходи на уроци). Уж образованието е безплатно, а който желае да се образова, трябва да плаща за частни уроци. Не навсякъде е така, разбира се. Но така като гледам, това се случва на все повече места.
И да, обвинявайте нас, че ние просто не желаем, не че е грешно, но не всичко опира до това. Нали част от работата на учителя е да ни мотивира и да ни научи на колкото се може повече неща. Но на кой му се занимава, всеки гледа да си изкара работния ден, да си вземе паричките и да се прибере вкъщи. А за младите на никой не му дреме, те без туй са наркомани и отрепки. ;)
И както се казва :
- “Каквито учителите - такива и учениците.” :)
Мнението беше редактирано от TonsOfDamage на 29.06.16 15:20.
29.06.16
15:30
#4989
Цялата истина е, че сегашната образователна система е осакатена. Преди 25 години беше едно, сега е вече съвсем друго. От нация с изключително високо ниво на грамотност и общообразователни познания се превърнахме в аутсайдер в Европа.
И всичко това от напъни да се реформираме, да се подложим на тоя или оня, да напишат 15-20 авторски колектива учебници...
Има и един тънък аспект,който някак се подминава...Сега с пръст не можеш да посочиш ученик,камо ли да го пипнеш ,изгониш,преместиш в друго училище и т.н.Права учителите нямат...могат само да търпят издевателства.Докато учениците могат да си позволят доста волности.Няма бележки за поведение,само лиготии със психолози .Това е и една от многото причини поради ,които отдавна не преподавам... апропо, точно математика. :D
Мнението беше редактирано от nervak на 29.06.16 15:51.
29.06.16
15:51
#4991
казано от nervak на 29.06.16, 15:46:
Има и един тънък аспект,който някак се подминава...Сега с пръст не можеш да посочиш ученик,камо ли да го пипнеш ,изгониш,преместиш в друго училище и т.н.Докато учениците могат да си позволят доста волности.Няма бележки за поведение,само лиготии със психолози .Това е и една от многото причини поради ,които отдавна не преподавам... апропо, точно математика. :D
Не е точно така - точно в събота се видях с един мой бивш съученик, който учи в Пловдив. Карал час по еди какво си(забравих по какво), скарали се с учителя, заради един климатик, учителя не давал да се пуска, а ученикът станал и го пуснал, даскала му казал да се махне от стаята, ученикът не го направил и в крайна сметка учителя ударил ученикът с дланта си в окото и сега окото му е синьо. Естествено ученикът не отвърнал, има камери навсякъде. Сега ще видим какво ще стане с въпросния “учител”
29.06.16
15:54
#4992
казано от James Hinks на 29.06.16, 15:30:
Цялата истина е, че сегашната образователна система е осакатена. Преди 25 години беше едно, сега е вече съвсем друго. От нация с изключително високо ниво на грамотност и общообразователни познания се превърнахме в аутсайдер в Европа.
И всичко това от напъни да се реформираме, да се подложим на тоя или оня, да напишат 15-20 авторски колектива учебници...
Е сега, ако споменеш и за “евтиния” живот по време на Соц-а , ще пусна сълза от умиление( ... а да, казармата също липсва :D ). Уви, още в зората на професионалната ми кариера се налага да работя с представители на онази “нация с изключително ниво на грамотност и общообразователни познания” и не сълза , а океан от сълзи бълвам. Всъщност образователната система тогава и сега е една и съща. За времената, за които говориш е била доста добра в интерес на истината, но сега е неприложима. В днешни дни явлението “интернет” дава възможност на всеки един човек да се изяви(грамотно или неграмотно) и да бъде забелязаян от останалите.
Проблемът не е в средното образование, а в цялото общество и с чалгарската ценностната система у мнозинството. Не можеш да налагаш либерален подход в образованието, когато нямаш съответното самосъзнание, изградено още от най-ранна възраст.
В Скандинавия либералният подход работи прекрасно, защото семейството и обществото заедно подготвят децата за него. У нас той е само поредната кръпка, извадена от контекста и плесната където не й е мястото.
29.06.16
16:06
#4994
Още една тема, в която всеки е прав :) Образованието е зле, държавата е зле, всичко е зле. Учителите не са виновни само те, всичко е станало в продължение на години. Когато не си възпитан от родителите, никой не ти е длъжен в 12 клас да те подготвя за матура, която е важна за теб, така че пишете глупости на моменти. Ще тръгне някой да те възпитава в 12 клас, само защото бил длъжен... Всеки си има глава на раменете.
29.06.16
16:10
#4995
казано от Boby_ на 29.06.16, 15:59:
Проблемът не е в средното образование, а в цялото общество и с чалгарската ценностната система у мнозинството. Не можеш да налагаш либерален подход в образованието, когато нямаш съответното самосъзнание, изградено още от най-ранна възраст.
В Скандинавия либералният подход работи прекрасно, защото семейството и обществото заедно подготвят децата за него. У нас той е само поредната кръпка, извадена от контекста и плесната където не й е мястото.
В този ред на мисли се сещам за ТАЗИ статия за финландската образователна система.
Да, проблемът не е в образованието, но промяната на ценностната система може да започне именно на ниво начално и средно училище.
казано от ME4O_TURIST на 29.06.16, 16:10:
казано от Boby_ на 29.06.16, 15:59:
Проблемът не е в средното образование, а в цялото общество и с чалгарската ценностната система у мнозинството. Не можеш да налагаш либерален подход в образованието, когато нямаш съответното самосъзнание, изградено още от най-ранна възраст.
В Скандинавия либералният подход работи прекрасно, защото семейството и обществото заедно подготвят децата за него. У нас той е само поредната кръпка, извадена от контекста и плесната където не й е мястото.В този ред на мисли се сещам за ТАЗИ статия за финландската образователна система.
Да, проблемът не е в образованието, но промяната на ценностната система може да започне именно на ниво начално и средно училище.
Нали цяла седмица обикалям шведски училища. Стана ми страшно мъчно за нашите дечица заради контраста. И то не заради материалната база, а заради подхода и отношението. Всичко започва при малките на игра и продължава с доста по-малко натиск и напрежение нагоре. Разлика между обществени и частни училища почти няма - много си държат на равенството и то не на онова нашето от така наречения социализъм, когато някои бяха по-равни от други, а на истинското, справедливо равенство - равни в шансовете, но не непременно в крайния резултат.
29.06.16
16:20
#4997
казано от ME4O_TURIST на 29.06.16, 15:54:
казано от James Hinks на 29.06.16, 15:30:
Цялата истина е, че сегашната образователна система е осакатена. Преди 25 години беше едно, сега е вече съвсем друго. От нация с изключително високо ниво на грамотност и общообразователни познания се превърнахме в аутсайдер в Европа.
И всичко това от напъни да се реформираме, да се подложим на тоя или оня, да напишат 15-20 авторски колектива учебници...Е сега, ако споменеш и за “евтиния” живот по време на Соц-а , ще пусна сълза от умиление( ... а да, казармата също липсва :D ). Уви, още в зората на професионалната ми кариера се налага да работя с представители на онази “нация с изключително ниво на грамотност и общообразователни познания” и не сълза , а океан от сълзи бълвам. Всъщност образователната система тогава и сега е една и съща.
И мъзга пускай ако ти е кеф.
Не, не е една и съща, но просто каква е била едно време ти няма как да знаеш, по причина, че не си бил роден. Като завърших училище беше едно, осем - девет години по-късно(когато започнах да преподавам) беше съвсем друго, а сега вече е пълна мъгла и трагедия. И точно по тази причина, все още ми се налага да давам частни уроци на децата на приятели. Ако беше същата, нямаше да ми се налага да обяснявам и преподавам неща, които те не могат да осмислят заради неразбираемо написани учебници, пълно объркване и несистематизирано натрупване на учебния материал. За разлика от времето, за което ти пускаш сълза :) Нищо, че само си слушал за него.
Мнението беше редактирано от James Hinks на 29.06.16 16:22.
казано от James Hinks на 29.06.16, 16:20:
казано от ME4O_TURIST на 29.06.16, 15:54:
казано от James Hinks на 29.06.16, 15:30:
Цялата истина е, че сегашната образователна система е осакатена. Преди 25 години беше едно, сега е вече съвсем друго. От нация с изключително високо ниво на грамотност и общообразователни познания се превърнахме в аутсайдер в Европа.
И всичко това от напъни да се реформираме, да се подложим на тоя или оня, да напишат 15-20 авторски колектива учебници...Е сега, ако споменеш и за “евтиния” живот по време на Соц-а , ще пусна сълза от умиление( ... а да, казармата също липсва :D ). Уви, още в зората на професионалната ми кариера се налага да работя с представители на онази “нация с изключително ниво на грамотност и общообразователни познания” и не сълза , а океан от сълзи бълвам. Всъщност образователната система тогава и сега е една и съща.
И мъзга пускай ако ти е кеф.
Не, не е една и съща, но просто каква е била едно време ти няма как да знаеш, по простата причина, че не си бил роден. Като завърших училище беше едно, осем - девет години по-късно(когато започнах да преподавам) беше вече съвсем друго, а сега вече е пълна мъгла и трагедия. И точно по тази причина, все още ми се налага да давам частни уроци на децата на приятели. Ако беше същата, нямаше да ми се налага да обяснявам и преподавам неща, които те не могат да осмислят заради неразбираемо написани учебници, пълно объркване и несистематизирано натрупване на учебния материал. За разлика от времето, за което ти пускаш сълза :) Нищо, че само си слушал за него.
И тогавашната система си имаше недостатъци. Това обаче е разковничето - беше система, а това сега не е, а е просто една нестройна купчина от разни идейки, заимствани от къде ли не, които може и да работят някъде и някак, но не и тук и сега.
Мнението беше редактирано от Boby_ на 29.06.16 16:26.
тяга 2х3@190 1х3@180
тръстър с двупудовки/дъмбели 2х5@32 1х5@26 на ръка
обръщане от земя 3х5@70
суинг от земя 3х10@50
набиране подхват 4х5@+10
кофички 4х5@+10
силово гребане 4х5@55 на ръка
лег 4х5@90
казано от Boby_ на 29.06.16, 16:25:
И тогавашната система си имаше недостатъци. Това обаче е разковничето - беше система, а това сега не е, а е просто една нестройна купчина от разни идейки, заимствани от къде ли не, които може и да работят някъде и някак, но не и тук и сега.
Това е. Система няма. Има едни опити за либерално образование, което обаче не се връзва с манталитета на българина. Това, че работи в скандинавските държави, не означава, че ще работи в България.
На другия полюс е Южна Корея - смазват ги от учене, домашни и задачи. Пак са сред първите в Пиза изследванията. Ни тяхната система е съобразена с тяхното общество и манталитет.
Всяка система си има предимства и недостатъци. Но липсата на система е ... Ми като да се луташ хаотично в залата и хоп на една машина, хоп на друга и накрая резултат никакъв.
Малко друга тема: Миналата година един абсолвент на УНСС не знаеше и не можеше да обясни разликата между социален и социалистически. Там обаче съм склонен и него да виня - висшето зависи много повече от теб самия. Парадоксално е, че с такова гравиращо незнание е завършил.