Бенч преса и момичета ?

06.06.13
23:46

Здравейте ! От известно време реших, за да си стегна гърдите, а и ръцете да правя упражнения с лост.Бенч пресата ми допада доста и съм доволна от ефекта.Започнах първо само с 20- килограмовия лост и после с 2х 2,5 кг. тежести, понякога правя последната серия и с 2х5 кг., но последните 3-4 повторения ми идват много трудни.:(Едно момче във фитнеса се обърна и ми каза, че това е мъжко упражнение и не било редно да го правят и момичета. (dull) Искам да Ви попитам това вярно ли е, защото доста си сконфузих като ми го каза това, а упражнението ми харесва много ? Благодаря Ви предварително.:)

06.06.13
23:52
#1

Няма мъжки и женски упражнения.

06.06.13
23:55
#2

И аз така знам, но все пак реших да попитам по-компетентните от мен. :)

07.06.13
00:20
#3

Нормално е да ти е трудно. Ако се сравнява силовия потенциал на различните упражнения при мъже и жени, то най-голямата разлика ще е точно в лежанката. Анатомично жените имат по-малки и слаби гръдни мускули от мъжете.
Но пък това е допълнителен стимул да натискат клек, тяга и набирания.

07.06.13
00:29
#4

казано от Нати на 06.06.13, 23:46:

(Едно момче във фитнеса се обърна и ми каза, че това е мъжко упражнение и не било редно да го правят и момичета. (dull)

А кое е женско упражнение?Абдуктор ? :D

07.06.13
01:03
#5

казано от El_tiggeraso на 07.06.13, 00:29:

казано от Нати на 06.06.13, 23:46:

(Едно момче във фитнеса се обърна и ми каза, че това е мъжко упражнение и не било редно да го правят и момичета. (dull)

А кое е женско упражнение?Абдуктор ? :D

Аз от къде да знам, каза ми го това и си замина.И аз останах адски сконфузена и засрамена там все едно бях някаква аномалия.:D Амииии май на абдуктор машината вече ходим само момичетата.

CarnalK, благодаря ти.Няма как да не ми е трудно, защото си ми тежи доста, но лесно няма. :)

07.06.13
12:46
#6

30 кг вдигане от лег никак не е малко за начинаещо момиче-браво! ориентирай се към не повече от 8-10 повторения с дадена тежест,слагай смело дискове и викай някой да те “пази”, за да може да покажеш силовия си потенциал. редувай упражненията с гирички и с лост за максимален ефект и не обръщай внимание на псевдоразбирачи :)

07.06.13
14:52
#7

казано от Queen Kobra на 07.06.13, 12:46:

30 кг вдигане от лег никак не е малко за начинаещо момиче-браво! ориентирай се към не повече от 8-10 повторения с дадена тежест,слагай смело дискове и викай някой да те “пази”, за да може да покажеш силовия си потенциал. редувай упражненията с гирички и с лост за максимален ефект и не обръщай внимание на псевдоразбирачи :)

Хи-хи, благодаря ти.Аз първо загрявам с гиричките и тогава с лоста започвам.Винаги моля някой да ме пази, защото сама не смея особено, когато виждам, че последните повторения са ми много трудни и шансът да се затисна с тежестта клони към 100-те % :D А въпросният псевдоразбирач ме пази последния път, дори ми нареди и тежестите на лоста и не си дава вече излишно мнението. :D

Angel Gyaurov
Angel Gyaurov

10.06.13
10:09
#8

Да идеш на фитнес и никой нищо да не ти каже граничи с невъзможното.

Хвани да правиш мъртва тяга и само гледай как ще се кръстят покрай теб чичковците.

казано от Angel Gyaurov на 10.06.13, 10:09:

Хвани да правиш мъртва тяга и само гледай как ще се кръстят покрай теб чичковците.

Подкрепям с две ръце! :D Мълвата се разнася невероятно бързо! :D :D :D

Мнението беше редактирано от Златина Цонева на 10.06.13 10:41.

10.06.13
21:21
#10

казано от Angel Gyaurov на 10.06.13, 10:09:

Да идеш на фитнес и никой нищо да не ти каже граничи с невъзможното.

Хвани да правиш мъртва тяга и само гледай как ще се кръстят покрай теб чичковците.

Аз се радвам на мнението на хората там, допитах се тук, защото не ми се стои редно това, което ми каза въпросното момче. ;) А за мъртвата тяга не мисля, че мога да я направя или дори и да мога няма да бъде, за да карам чичковците да се кръстят покрай мен. ;) А относно следващия коментар- не ходя в залата, за да се разнасят мълви за мен, макар че последния път ме гледаха с голям интерес докато си правех бенч пресата. ;)

Огромна част от тези, които посещават фитнес-залите, нямат ясна представа какво правят там всъщност. Нямат представа и от много други неща. Парадоксът е, че тези хора най-охотно раздават “мъдрост” там, включително непоискана. :) Тренирай си спокойно, няма мъжки и женски упражнения. Телата на двата пола не са функционално и структурно различни все пак...

10.06.13
22:54
#12

казано от Кольо Пияндето на 10.06.13, 22:21:

Огромна част от тези, които посещават фитнес-залите, нямат ясна представа какво правят там всъщност. Нямат представа и от много други неща. Парадоксът е, че тези хора най-охотно раздават “мъдрост” там, включително непоискана. :) Тренирай си спокойно, няма мъжки и женски упражнения. Телата на двата пола не са функционално и структурно различни все пак...

Благодаря ти, успокоих се, че не съм ненормална, че правя това.:D Аз редовно си искам някакво такова, нетипично за момиче, упражнение, но съм на мнение, че като имаш желание трябва да пробваш от всичко. :)

казано от Нати на 10.06.13, 22:54:

Аз редовно си искам някакво такова, нетипично за момиче, упражнение, но съм на мнение, че като имаш желание трябва да пробваш от всичко. :)

Нетипично за момиче, казваш... кое е нетипично всъщност? Няма особен смисъл да се сравняваш с момичета, които смятат, че силовите тренировки и/или определени упражнения ще ги направят мега-мускулести и съответно - грозни. Както и с тези, които тичат като маратонци - убедени, че това е начинът да отслабнат и да постигнат желаната стегната визия. Зарежи кварталната митология. Тренирай ефективно.

10.06.13
23:25
#14

казано от Кольо Пияндето на 10.06.13, 23:11:

Нетипично за момиче, казваш... кое е нетипично всъщност? Няма особен смисъл да се сравняваш с момичета, които смятат, че силовите тренировки и/или определени упражнения ще ги направят мега-мускулести и съответно - грозни. Както и с тези, които тичат като маратонци - убедени, че това е начинът да отслабнат и да постигнат желаната стегната визия. Зарежи кварталната митология. Тренирай ефективно.

Не робувам на никакви митологии, ако го правех никога нямаше да се докосна до лоста, нали така ? Нека не си слагаме етикети. :) На пътеката се качвам единствено за спринтове и седя на нея не повече от 20 мин. Монотонното “бягане” на нея на 6 скорост не ми е по вкуса.И не мисля, че не тренирам ефективно. ;)

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 11.06.13 13:38.

03.09.13
12:08
#15

Това го правя от скоро и забелязах и аз, че ме гледат като извънземно. :D
Но пък отдавна не бях имала такава хубава мускулна треска и това определено ме радва. А откакто една девойка ми каза, че жените не трябвало да тренират сплит, просто спрях да питам каквото и да било там.

04.09.13
08:32
#16

Ха-ха аман от образовани девойки в залите.Тази имаше ли 3 кг. мазила по себе си и топирана коса ? :D Аз не знам да има забранени упражнения за момичета все още, но пък знаеш ли може нашето да е от тях. :D

apple-placeholderarrowback-arrowbb-hexbb-lettersbeginner-wizardbodyweight-wizardbookmarkGroupcartcheckoutclosecrossdiarydocumentdumbbell-wizardexpert-wizardfacebook-iconfacebookfemale-wizardfemalefootnotesforum-blockforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-new-postforum-recommendforum-subscribeforumgains-wizardghost-image-squareghost-imagegoogle-iconGoogle+gym-wizardhabitillustration-404instagramleft-arrowlogo-smallloss-wizardmail-iconMailmaintain-wizardmale-wizardmaleman-placeholdermeasurementsmedium-wizardmessagesmy-bbnewsletterphotosplaceholderpollprofileread-laterreadingright-arrowsearchservice-1service-2service-3service-4servicestarstoresubmit-arrowticktop-arrowtwitter-iconTwitterwoman-placeholder1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1