Me Be Training Only Big Strong Compound Movements

Прескочи до:

01.07.21
13:52

01.07.2021 - #28.4

SSB клек - 2х4 142кг / 2х6 142кг
Лег - 1х145кг / 1х155кг / 4х135кг / 4х4 120кг
Гребане от земя - 4х5 90кг

Нямаше време за асистиращите, ще ги намаля на 2 серии до края на цикъла (а може и да ги махна), за да избутам

03.07.21
13:50

03.07.2021 - #29.1

Клек - 1х230кг / 1х250кг / 4х2 220кг
Лег - 4х3 130кг
Гребане дъмбел - 3х8 40кг
Бицепс чуково дъмбели - 2х20 10кг

04.07.21
20:15

04.07.2021 - #29.2

Тяга, без колан - 2х6 185кг / 12х185кг
Раменна преса - 1х90кг / 1х95кг / 5х75кг / 4х5 65кг
Набиране - 1х +40кг / 1х +50кг / 5х +15кг / 4х5 +5кг
Долен скрипец усп. хв - 20,15х50кг
Трицепс скрипец въже - 22,20х30кг

Катерих вр. Камен дел сутринта и бях на 16к крачки като стигнах залата. Малко бавно в работих, но после живнах.
Асистиращите бяха на умиране, този път ще пропусна тест седмицата, много умора се натрупа, а почват и някви тъпи болежки да се появяват

06.07.21
14:00

06.07.2021 - #29.3

Тяга - 1х270кг / 1х290кг / 4х255кг / 2х4 225кг
Кофи - 1х +60кг / 1х +70кг / 0х +80кг
Набиране - 8х5

Тягата не мога да я уцеля на тоя лост как ми е удобно, по-дебел е от щангисткото елейко, пък и тежестите са различни и не са всички на земята (тоя път сложих 50ките), но все пак криво-ляво станаха
На кофите като пусках 80, нещо в рамото изпука/сецна се/схвана се (не мога да го опиша точно, нещо като крампа е, преди ми се беше случвало също). Няма синьо, най-вероятно е някакво разтежение, няма болка, само лек усет като на крампирано. Ще видим утре как е.

07.07.21
14:08

07.07.2021 - #29.4

SSB клек - 4х4 152кг
Лег - до 1х120кг
Гребане от земя - 4х4 95кг
Бицепс чуково - 2х25 10кг
Трицепс скрипец едностранно - 2х20 15кг

На лега имаше дискомфорт, но е поносимо, въпреки това разсъждавах (кат да не повярваш :D) и реших, че не си струва да напъвам сега.

09.07.21
14:12

Седмица 1: 02.07 - 09.07

Тегло: 99.4кг - 98.4кг (-1кг)
Талия: 91.5см - 90.5см (-1см)
Врат: 43см - 43см
Мазнини: 17.6% / 17.5кг - 16.8% / 16.5кг (-0.8% / -1кг)
Чиста маса: 81.9кг - 81.8кг (-0.1кг)

При средно 3258 калории, баланса излиза на 3825 (според TDEE таблицата), но е по-скоро към 3700 (предните седмици толкова го даваше)
От няколко седмици излишъкът ми се струваше, че не помага особено и само се закръглявам и случайно миналия уикенд не си висях толкова в нас, та направих 2 дни дефицит и реших да взема малко да намаля храната (както се вика - да се нацепя за лятото :D).
Засега плана е по 2 седмици дефицит и 1 седмица diet break, до кога - докато не ми писне (или докато свършат моретата и мога да натискам на тренировки пак).
*Disclaimer: тия сметки за мазнини и чиста маса може и да не са абсолютно точни, но мен ме интересува разликата във времето, не самото число

10.07.21
09:51

09.07.2021 - #30.1

Клек - 1х230кг / 2х0 250кг
Лег - 2х1 100кг
Гребане дъмбел - 3х10 30кг
Обръщане - 1х110кг / 1х120кг / 1х130кг

Добра разтоварваща тренировка направих, както 2 пъти разтоварвах 250 от лоста. Другата седмица ще се хвърля до морето и реших, че може да направя тест седмицата. Да ама не. На клека първи път чукнах предпазителя, втория път нещо позицията на краката обърках и стана 💩
На лега гърдата на 100 ме опъваше както на 120 онзи ден. Поне обърнах 130 без особено мъка.

Мнението беше редактирано от Ivan на 10.07.21 09:52.

10.07.21
16:49

10.07.2021 - #30.2

Тяга, без колан - 3х3 200кг
Раменна преса - 1х90кг / 1х95кг / 7х80кг
Набиране - 1х +40кг / 1х +50кг / 7х +30кг / 12хСТ
Долен скрипец с ръкохватки - 2х20 50кг
Трицепс скрипец въже - 2х20 35кг
Бицепс прав лост - 2х20 20кг

Другата стойка беше заета, на тази веднъж не успях да извадя без да ударя някъде, но пак добре стана. После и набирането прилично, кви чудеса стават кат сваля 2кг :D

12.07.21
14:48

12.07.2021

Тяга - 1х270кг / 1х290кг / 5х260кг
Кофи - 3х8
Набиране - 2х6 / 4х5
Бицепс чуково - 3х12 12кг

Kinda meh. Тягата я усещах доста мудна, пък на клипа не е толкова зле. На кофите има лек диксомфорт точно на паралела като почна да бутам.

13.07.21
14:43

13.07.2021

SSB клек - 4х2 162кг
Раменна преса - 3х3 80кг
Гребане от земя широко - 3х10 60кг
Трицепс скрипец едностранно - 20,18 х15кг
Горен скрипец - 10х50кг / 10х60кг / 10х70кг / 10х80кг

На клипа първата серия хванах към края на дръжките и седях по-неутрално, на втората има повече флексия

15.07.21
15:11

15.07.2021

Клек - 1х220кг / 3х200кг / 5х170кг
Раменна преса - 1х90кг / 3х75кг / 5х70кг
Набиране - 1х +40кг / 3х +20кг / 5х +10кг
Долен скрипец усп. хват - 2х15 50кг
Трицепс скрипец въже - 2х20 30кг
Бицепс чуково дъбмели - 2х15 12кг

Клека и раменната бяха тегави, другото бива. Утре отлитам за морето до сряда, евентуално ще направя някоя друга тренировка. И една снимка на плажната форма :D

Мнението беше редактирано от Ivan на 15.07.21 15:11.

17.07.21
11:40

17.07.2021

Набиране на халки - 5х5
Кофи - 5х8
Набиране усп. хват - 4х5
Лицеви опори - 4х10
2 серии бицепс и Трицепс с ластик

Четвъртък нещо се натрових/лепнах стомашен вирус и цяла вечер повръщах, направо си изкарах червата. Вчера сутринта пътят беше тегав, почти не спах цяла нощ. После дремнах на обяд и се посъвзех. Както бях обезводнил и преса се показа, but at what cost 😀
Сега вече нямам преса, но пък имам апетит и е по-добър живота

19.07.21
15:32

19.07.2021

Клек - 1х180кг / 1х200кг / 3х2 180кг
Раменна преса - 1х80кг / 3х5 60кг
Гребане от земя - 3х5 80кг
3 серии трицепс едностранно на скрипец

Нарочно не си взех екипировката, че да съм лимитиран в тежестите. Днес доста прилично се получи (въпреки натравянето преди няколко дни). Лоста е доста мек и играеше, не ми се мисли как ще е на 220+.
Утре мисля малко тяга да подърпам, но залата е на третия етаж, та може да ме изгонят :D

20.07.21
14:42

20.07.2021

Тяга - 5х180кг / 5х200кг / 5х220кг
Раменна преса - 1х85кг / 3х3 70кг
Набиране - 3х3 +20кг
3 серии бицепс чуково

Сложих 260 да пробвам, но старта беше странен с тия фитили и се отказах да ги напъвам.

22.07.21
14:06

22.07.2021

Клек - 1х230кг / 3х210кг / 3х1 210кг
Лег - 10х100кг / 3х5 100кг
Гребане дъмбел - 3х10 30кг
Бицепс чуково - 20,17,15 х12кг

Като цяло бива, клека малко ме натискаше, но ще го отиграя. На лега 10ката доста комфортна, с няколко повторения аванс, другото чики-рики.
Няма да почвам блок, а ще пробвам един метод general gainz, понеже най-вероятно ще има още едно прекъсване към края на август.

23.07.21
10:29

Седмица 2: 10.07 - 16.07 + Седмица 3: 17.07 - 23.07

Тегло: 98.4кг - 97.3кг (-1.1кг) - 95.8кг (-1.5кг) / 99.4кг в началото (-3.6кг)
Талия: 90.5см - X - 88.5см / 91.5см в началото (-3см)
Врат: 43см - Х - 42.5см /  43см в началото
Процент мазнини: 16.8% - Х - 15.7% (-1.1%) / 17.6% в началото (-1.9%)
Мазнини: 16.5кг - Х - 15кг (-1.5кг) / 17.5кг в началото (-2.5кг)
Чиста маса: 81.8кг - 80.8кг (-1кг 😭) / 81.9кг в началото (-1.1кг)

При средно 3207 калории за седмица 2 и 3226 калории за седмица 3, баланса излиза на 3845 и 3940(според TDEE таблицата). Може би е малко по-нисък - около 3700-3800.
Поради едно хранително натравяне на 15.07, този и следващия ден съм бил на не повече от 2к калории (даже е възможно и по-малко да са) в комбинация че 16.07-21.07 бях малко на морето, където не съм ял стандартните ми високо обемни бъркочи, така че тези сметки може и да не са най-точните.
Вероятно и загубата на чиста маса се дължи на изхвърлянето на вода, едва ли съм затрил толкова мускул
Плана е за море към средата-края на август, което дава още едни 3-4 седмици и после есента ще започвам подготовка за състезание през декември, така че ще бъде колкото сваля още месец - толкова.

*Disclaimer: тия сметки за мазнини и чиста маса може и да не са абсолютно точни, но мен ме интересува разликата във времето, не самото число

Мнението беше редактирано от Ivan на 23.07.21 10:30.

23.07.21
13:59

23.07.2021

Тяга, без колан - 6х200кг / 2х3 200кг
Раменна преса - 1х90кг / 6х75кг / 3х2 75кг
Набиране - 1х +35кг / 6х +20кг / 3х2 +20кг
Горен скрипец - 2х20 50кг
Трицепс скрипец въже зад глава - 20,15х30кг

Лежерно

Мнението беше редактирано от Ivan на 23.07.21 13:59.

25.07.21
21:35

25.07.2021

Тяга - 1х270кг / 3х250кг / 3х1 250кг
Кофи - 10х +25кг / 3х5 +25кг
Набиране - 5х5
Бицепс прав лост - 3х15 20кг

- Единицата на тягата добре се получи, другите ми се сториха мудни
- Кофите доста леки, нямаше драми с гърдата, но реших да не качвам повече
След това към 17-18км с колелото

Мнението беше редактирано от Ivan на 25.07.21 21:55.

26.07.21
13:59

26.07.2021

SSB клек - 6х142кг / 3х3 142кг
Лег - 1х130кг / 6х120кг / 3х2 120кг
Гребане от земя - 8х80кг / 3х4 80кг
Долен скрипец усп. хв - 3х12 50кг
Трицепс скрипец едностранно - 3х16 15кг

28.07.21
14:18

28.07.2021 - #31.1

Клек - 1х230кг / 4х5 180кг
Лег - 2х6 110кг / 3х4 110кг
Гребане дъмбел - 4х6 40кг
Бицепс чуково с 2 ръце - 3х12 10кг

Клека беше муден, на 1цата пуснах бавно и станах бавно. На бекофите приближих краката малко и май бяха по-добре. Пак съм между дупките на колана и на едната ме сгъва, на другата е отпусната. Лега и той бавничък, но прилично.
Тоя блок няма да правя тест седмица (тъкмо се вмества във времето) и ще орежа по 1 серия, за да спомогна възтановяването.

Мнението беше редактирано от Ivan на 28.07.21 14:19.

29.07.21
14:55

29.07.2021 - #31.2

Тяга, без колан - 8х2 195кг
Раменна преса - 1х85кг / 1х90кг / 4х80кг / 3х4 70кг
Набиране - 1х +40кг / 4х +25кг / 3х4 +15кг
Горен скрипец усп. хв - 3х15 50кг
Трицепс скрипец лост - 3х22 25кг

снимката - долна позиция, момента на отлепяна, под коляното, над коляното)
Старта мисля е г/д читав (за тяга с абсолютно прав гръб не мечтая), но бързо разгъвам коленете, от което глутеусите/задното бедро не могат да се включат адекватно в движението и се налага еректорите/гърба да поеме тежестта. Проблема (мисля) идва от това, че вдигам тежестта нагоре, вместо да бутам с краката. Ще опитам да го променя следващия път. Отворен съм и за други идеи.

Мнението беше редактирано от Ivan на 29.07.21 14:55.

30.07.21
11:30

Седмица 4: 24.07 - 30.07

Тегло: 95.8кг - 95кг (-0.8кг) / 99.4кг в началото (-4.4кг)
Талия: 88.5см - 88см (-0.5см) / 91.5см в началото (-3.5см)
Врат: 42.5см - 43см /  43см в началото
Процент мазнини: 15.7% - 14.9% (-0.8%) / 17.6% в началото (-2.7%)
Мазнини: 15кг - 14.1кг (-0.9кг) / 17.5кг в началото (-3.4кг)
Чиста маса: 80.8кг - 80.9кг (+0.1кг) / 81.9кг в началото (-1кг)
Калипер: 24мм

При средно 3306 калории, баланса излиза на 3860 (според TDEE таблицата). Може би е малко по-нисък - около 3700-3800.
Паднах няколко пъти под 95кг, което не помня от кога не се е случвало (може би преди поне 3-4 години).
Измерването през седмица 3 не е сигурно колко е точно, понеже имаше само 2 измервания и то след хранителното натравяне, та може и повече да съм свалил. Тези 0.1кг чиста маса може и само вода да са.
Дебелата снимка е от 2013 след около година тренировки, другата от вчера

*Disclaimer: тия сметки за мазнини и чиста маса може и да не са абсолютно точни, но мен ме интересува разликата във времето, не самото число

Мнението беше редактирано от Ivan на 30.07.21 11:30.

31.07.21
19:47

31.07.2021 - #31.3

Тяга - 1х275кг / 3х3 240кг
Кофи - 1х +50кг / 3х3 +40кг
Набиране - 6х5
Бицепс прав лост - 17,17,12х20кг

На тягата опитах да обирам луфта и да натискам с краката. Мисля, че на 1цата г/д се получи, на бекофите нещо спускането не мога да го наглася. Другото лесно

01.08.21
14:10

01.08.2021 - #31.4

SSB клек - 4х2 157кг
Лег - 1х130кг / 1х140кг / 4х2 125кг
Гребане от земя - 4х3 110кг
3 серии долен скрипец
3 серии трицепс

Малко мудно се движеха тежестите, но бях на под 30г въглехидрати от сутринта и нямах глюкоза в мозъка, камо ли за вдигане 😀

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1