Модифициране на EDT - HELP!

30.01.14
16:29

Здравейте,
Отдавна обмислям за модифициране на оригиналната програма на господин Стейли по EDT системата с по-базови упражнения с други думи да включа клек, тяга и лежанка.
Тренирал съм по оригиналната програма дадена тук и смея да кажа че резултата беше УАУ.
Ето че дойде момента да я повторя, но искам да вкарам и основните движения. До нова година тренирах по системата 5х5, след нова година стандартните 3х8 използвах периода да изчистя креатина. Сега започвам отново да приемам креатин и БЦАА с това искам да започна и модифицираната ЕДТ.

Ето оригиналната програма, срещу упражненията дадени от автора ще пиша упражненията с които съм решил да ги заменя (упражненията ги мисля в движение, затова съм дал само първите два дни, по-надолу в темата ще пиша впечатления)
Понеделник: Гръб и трицепс

Първи 20 минути
A-1: Набиране с подхват  - Мечка
A-2: Френско разгъване с EZлост от лег - Лег с Тесен хват
Втори 20 минути
A-1: Придърпване на долен скрипец - Набиране с подхват
A-2: Трицепсово разгъване на горен скрипец с дланите нагоре - Кофички

Вторник: Долна част и пояс
Първи 20 минути
A-1: Хиперекстензии - Тяга
A-2: Коремни преси на швейцарска топка - Коремни преси на стойка за хиперекстензии (няма швейцарска топка във фитнеса)
Втори 20 минути
A-1: Бедрено разгъване - Клек (правя дълбок клек)
A-2: Бедрено сгъване - Упражнение за средно рамо (средно и задно рамо ми изостават)

Четвъртък: Гърди и бицепс
Първи 20 минути
A-1: Избутване на машина за гръдни мускули - Лежанка хоризонтален лег
A-2: Бицепсово сгъване на долен скрипец - мисля да остане същото или да ползвам прав лост и да правя пълна амплитуда
Втори 20 минути
A-1: Повдигане на дъмбели с успореден хват от наклонена лежанка  - Остава същото
A-2: Чуково сгъване с дъмбели от скотова пейка - Дайте предложение или остава същото

Петък: Долна част
Първи 20 минути
A-1: Напади със смяна на краката - Остава
A-2: Коремни преси - Дайте предложение, обмислям варианта Милитъри преса, но предното рамо май се товари достатъчно от тесния хват и лежанката, може да останат коремните
Втори 20 минути
A-1: Повдигане на пръсти от седеж - Прасец но със щанга
A-2: Руски туист - Туист със щанга, така смятам да доразвия рамената + корема


Моля за съвети. Хайде подерзайте с мен :-)

Темата беше редактирана от LimberJack на 30.01.14 16:30.

24.03.15
09:08

какво стана направили тоя вид .на мен ми допада тоя вариант мога да го пробвам

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1