Най-накрая начало на фитнеса.. Бих желал помощ относно видовете тренировки

Здравейте, казвам се Тодор от София и съм 96-ти набор. От край време си го мислех, как трябва да започна фитнес и.. ето ме нА!
Темата ми е запитване към вас, какво мислите за подхода ми и разбира се, няма да откажа малко съвети за начинаещи.
Височината ми е 180см, а теглото 65кг. От две седмици ходя по 3 пъти на фитнес и започнах да тренирам така:
Понеделник - гръб, бицепс
Сряда - гърди, трицепс
Петък - крака, рамене

Правя по 30 минути кардио и горя по 350 калории на пътечката, като се стремя да ям чиста храна с цел да изчистя останалата подкожна мазнина и да изкарам пълна преса. Какво мислите по въпроса? Мога ли сега, да горя по толкова много калории, да си набавям нужното количество с чиста храна и да получа “хибриден” ефект (да сваля излишното и да качвам мускулна маса, без да горя голям процент мускул чрез толкова много кардио)?
За момента се стремя да ям много месо, ограничавам тестени изделия и пия около 2 до 3 литра вода на ден.
Това е от мен, ще ви бъда много благодарен, ако бутнете по едно рамо! :)
Желая ви лека вечер и успешен уикенд!

Темата беше редактирана от Тодор Шопов на 31.10.14 22:26.

31.10.14
23:35

От 2 седмици ходиш на фитнес и тренираш по сплит? Да разбирам ли, че след година ще изпълняваш програмата на Фил Хийт в троен обем? :D

31.10.14
23:56

Така,така...Започнал си фитнес,което е добре,но това е единственото хубаво(правилно) нещо,което видях в поста.Ще карам на прав:
1.Започнал си да тренираш по сплит и си прескочил кръговите тренировки,което е една голяма грешка,за която трябва да поправиш,защото после малко или много ще съжеляваш.
2.Не виждам причина да правиш 30 минутно кардио на 65 килограма при 180 см,предполагам и не ядеш достатъчно и в крайна сметка ще станеш по-голям скакалец от колкото си в момента.Каква подкожна мазнина искаш да чистиш и каква преса искаш да имаш на тея килограми при тоя ръст,ти тапициран скелет ли искаш да станеш ?
3.Почни да ЯДЕШ.
4.Започни да учиш техниката на мъртва тяга и клек.Колкото по рано научиш и започнеш да правиш двете упражнения и техните вариации,толкова по-добре за теб.
5.Тренирай тежко,но први упражненията правилно и с мозък.
6.И последно,но не на последно място.Почни да четеш,четеш,четеш,четеш.
Дано съм бил полезен,желая ти успех.

Махни сплита и тренирай всеки път цялото тяло с упражнения, които използват няколко мускули. По този начин в началото се трупа най-бързо мускулна маса. Също така е много важно да не претренираш. Задължително почивай минимум 48 часа след една такава тренировка, а ако е нужно може и 5 дни. Прави около 8 упражнения по 3-4 серии. Максимум времетраене на тренировката 60 минути.

казано от Borislav Georgiev на 31.10.14, 23:56:

Така,така...Започнал си фитнес,което е добре,но това е единственото хубаво(правилно) нещо,което видях в поста.Ще карам на прав:
1.Започнал си да тренираш по сплит и си прескочил кръговите тренировки,което е една голяма грешка,за която трябва да поправиш,защото после малко или много ще съжеляваш.
2.Не виждам причина да правиш 30 минутно кардио на 65 килограма при 180 см,предполагам и не ядеш достатъчно и в крайна сметка ще станеш по-голям скакалец от колкото си в момента.Каква подкожна мазнина искаш да чистиш и каква преса искаш да имаш на тея килограми при тоя ръст,ти тапициран скелет ли искаш да станеш ?
3.Почни да ЯДЕШ.
4.Започни да учиш техниката на мъртва тяга и клек.Колкото по рано научиш и започнеш да правиш двете упражнения и техните вариации,толкова по-добре за теб.
5.Тренирай тежко,но први упражненията правилно и с мозък.
6.И последно,но не на последно място.Почни да четеш,четеш,четеш,четеш.
Дано съм бил полезен,желая ти успех.

казано от Антон Батбаянов на 01.11.14, 01:59:

Махни сплита и тренирай всеки път цялото тяло с упражнения, които използват няколко мускули. По този начин в началото се трупа най-бързо мускулна маса. Също така е много важно да не претренираш. Задължително почивай минимум 48 часа след една такава тренировка, а ако е нужно може и 5 дни. Прави около 8 упражнения по 3-4 серии. Максимум времетраене на тренировката 60 минути.

Благодаря ви за съветите. Причината, поради която започнах сплит тренировките, е че ми се искаше да започна с “летящ” старт и да наваксам донякъде. Сега след като чета за кръговите тренировки, ми става ясно, че трябва да ги правя поне няколко седмици + много храна, за да мога да кача някакво тегло и да придобия сила за по-нататъшно развитие. Въпросът ми е, колко време трябва да ги изпълнявам, трябва ли да са конкретни упражнения или мога да се консултирам с инструктор-а във фитнеса и въобще дали да правя кардио? Поздрави!

Мнението беше редактирано от Тодор Шопов на 01.11.14 15:25.

01.11.14
19:16

За предпочитане е да правиш кръговите тренировки, и то не само за няколко седмици. Не гледай нацепените батки, които правят всяка мускулна група в отделен ден :) .

Не че разбирам кой знае колко но ето моя съвет . Прави кръговите тренировки поне 2-3 месеца , хапвай добре , използвай базови упражнения: клег,лежанка,мъртва тяга ,военна преса ,гребане с щанга ,френско и бицепсово сгъване с щанга . Така ще заздравиш тялото си и ще му дадеш добра основа. Прави упражненията с малко килограви като за начало за да придобиеш техника и на тези килограми и височина забрави за коремни преси или пък прасци няма смисъл поне докато не качиш някакви нормални килограми Успех

27.02.15
09:22

Аз също съм 96 -ти набор.
Висок съм 168 и ттежа 60 кила..
Преди около месец реших, че трябва да напълнея и утидох на лекар да проверя дали нямам някакви проблеми.. Там ми обясниха, че имам бърз метаболизъм и съм прекалено активен (работя,уча,имам задължения в къщи и т.н. ,ако имам време ходя и на фитнес , тичам).(М/у другото живея в Италия.)
Препоръча ми да утида на диетолог , но аз на своя глава реших, да си купя от интернет гейнър - Mutant Mass. Започнах да го пия всеки ден и да ходя по-често на фитнес , и си купих песи (нз как се казва на български, ще добавя снимка) - за да мога да тренирам и в къщи.. Та въпроса ми е, дали няма да е по правилно, ако пия тази добавка и не тренирам - за да напълнея достатъчно и след това да тренирам за да се пооформя (искам просто да изглеждам добре, не да бъда култорист).
Ако може някой да ми даде савет ? ;)

Не, няма да е правилно. За да качиш маса, най-вече мускулна, надали ти трябват сланини, трябва да ядеш МНОГО, истинска храна, а не разни гейнъри.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1